Tijekom drugog polugodišta učenici su sudjelovali u aktivnosti „Mala hrvatska bajkaonica“, kroz koju su upoznavali hrvatske narodne bajke te sudjelovali u različitim kreativnim zadacima, poput izrade memory kartica, stripova, origami likova i društvenih igara, koji su razvijali njihove čitalačke, likovne i komunikacijske vještine. Aktivnosti su bile raznolike i osmišljene da potaknu maštu, suradnju i dublje razumijevanje pročitanih priča.
Sve aktivnosti pridonijele su ne samo razumijevanju pročitanog teksta, već i kreativnom izražavanju, razvijanju govorno-jezičnih sposobnosti te jačanju timskog rada. Ova je aktivnost istaknula važnost čitanja kao sredstva za upoznavanje kulturne baštine, poticanje mašte i razvoj kritičkog razmišljanja. Kroz likovno i dramsko izražavanje učenici su dublje doživjeli likove i poruke bajki, dok su društvene igre dodatno motivirale njihovo aktivno sudjelovanje i primjenu stečenih znanja na zabavan i poticajan način.




