« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
20. studenog obilježava se Međunarodni dan dječjih prava, od kada je 1989. pri Ujedinjenim narodima usvojena "Konvencija o pravima djece".
Učenici 7.r u PŠ Oklaj i Drinovci na satu razrednika sa pedagoginjom Antoniom Šindilj obilježili su prigodni datum. Pogledali su prezentaciju o različitim uvjetima života djece diljem svijeta, razgovarali o pojedinim dječjim pravima i obvezama koja proizlaze iz tih prava, a učenici 4.r iz Oklaja izradili su prigodni pano u školskom hodniku.
U prezentaciji knjige "Gdje djeca spavaju", učenici su vidjeli portrete djece širom svijeta i njihove sobe. Autor knjige James Mollison dvije godine fotografirao je djecu i napravio dokumentarno- edukativni foto esej.
Učenici su uvidjeli da je Konvencija o pravima djece donesena sa ciljem izjednačavanja dječjih prava širom svijeta.
Na sljedeće dvije slike vidi se ogromna razlika o uvjetima gdje i kako djeca svijeta žive. Prva djevojčica živi u Tokiju, ima 4 godine, a njezina majka troši i do 1000 dolara mjesečno na njezinu garderobu.
Druga djevojčica živi u Nepalu, ima 7 godina i "već" 4 godine radnog iskustva. Naime od treće godine radi šest sati u kamenolomu granita, a nakon toga pomaže majci u kućanskim poslovima.
Slike govore više od tisuću riječi...
U razgovoru o pravima i obvezama naveli smo dječje pravo na obitelj, dom, obrazovanje te poštivanje roditelja, redovno pohađanje nastave i izvršavanje svih školskih obveza.
U skladu sa današnjim modernim načinom života istaknuli smo pravo djece na informaciju. Obveze učenika bile bi odgovorno ponašanje kod primanja različitih informacija/slika/komentara na društvenim mrežama.
Učenici 4.razreda sudjelovali su u izradi školskog panoa.