« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
U ovoj školskoj godini učenici su u knjižnici obrađivali lektire na drugačiji način.
Cilj je bio potaknuti učenike na čitanje iz užitka kroz kreativnu obradu pročitane lektire.
Dio lektira koje smo obrađivali možete pogledati dalje u tekstu.
U PŠ Oklaj učenici 4. razreda sudjelovali su u digitalnom escape room-u iz lektire Emil i detektivi. Učenici su morali rješavati zagonetke i različite zadatke te primijeniti svoje znanje o pročitanom kako bi mogli stići do kraja izazova prije isteka zadanog vremena.
Učenici 1. razreda PŠ Gradac izrađivali su mini televizor (redoslijed događaja u priči) za lektiru Zdenko Slovojed. Učenici su kronološki ilustrirali radnju priče na komade papira koje smo lijepili na trake. Izrezali smo prozorčić na kartonskoj kutiji, napravili dvije rupe sa svake strane kroz koje smo provukli kartonske tuljke pomoću kojih su učenici vrtili slike i na taj način opet prepričavali djelo.
Lektiru Dnevnik Pauline P. obrađivali su učenici 3. razreda PŠ Oklaj i PŠ Gradac. Jedni su izrađivali osobnu kartu likova i oblak riječi prema zadanim elementima, a drugi su pisali vlastiti dnevnik koji smo onda čitali na satu i izrađivali vremensku lentu.
Povodom Međunarodnog dana dječjih prava koji se u svijetu obilježava 20. studenoga učenici 7. razreda PŠ Drinovci svoju lektiru Djevojčica iz Afganistana obrađivali su kroz dječja prava. Učenici su trebali pronaći koja se sve dječja prava spominju u ovom lektirnom djelu, zatim izdvojiti dva prava koja će dodatno objasniti i za njih pronaći primjere te navesti citate iz knjige. Učenici su na satu čitali svoja zapažanja te raspravljali o svakom od njih.
Učenici 2. razreda PŠ Oklaj obrađivali su Božićnu bajku kao lektiru iz vrećice. Za obradu lektire na ovaj način trebali su pronaći predmete pomoću kojih će prepričati djelo i staviti ih u vrećicu na koju su prethodno nacrtali naslovnicu knjige s jedne strane i naveli važne podatke o djelu s druge strane. Izvlačenjem jednog po jednog predmeta iz vrećice učenici su ponovno prepričavali djelo i iznosili svoje mišljenje o njemu.
Učenici 8. razreda PŠ Gradac izrađivali su facebook profil likova iz lektire Zeleni pas. Učenici su trebali navesti sve podatke o liku, osmisliti njegove statuse, ilustrirati profilnu fotografiju prema fizičkoj karakterizaciji lika navedenoj u djelu, prikazati njegove interese kroz ilustracije i sl..
Lektire Poštarska bajka i Pismo iz Zelengrada učenici 2. razreda PŠ Drinovci i PŠ Gradac obradili su kao pizza lektiru. Učenici su nacrtali krug, podijelili ga na šest dijelova (kriški) i u svaki napisali i ilustrirali zadano (naslov, pisac, likovi, mjesto i vrijeme radnje, tema djela - kratak sadržaj, redoslijed događaja i poruka djela).
Učenici 6. razreda PŠ Drinovci imali su zadatak odabrati između sedam različitih kreativnih pristupa (uloga) obradi lektire te tako predstaviti svoj doživljaj o djelu Priče iz davnine. Učenici su tako su mogli birati žele li biti putopisci, ilustratori, istraživači, glumci, novinari, scenografi ili tumači likova. Svaka uloga imala je određene zadatke npr. glumac je trebao pantomimom ili nekim scenskim prikazom odglumiti dio priče, novinar napraviti intervju s glavnim likom i napisati vijest o nekom događaju iz priče i sl..
Učenici 1. razreda PŠ Oklaj izrađivali su kocke pričalice. Na šablonu kocke ilustrirali su dogovorene elemente priče (događaje u priči) iz lektire Dome, slatki dome. Kocke smo potom zalijepili kako bi bile spremne za bacanje. Sliku koju su dobili bacanjem učenici su morali opisati i smjesti u priču (tko, što, gdje, kada i sl.).
Zajedničku kartu kretanja glavnog lika iz lektire Čudnovate zgode šegrta Hlapića izradili su učenici 3. razreda PŠ Gradac. Na karti je ilustriran cijeli Hlapićev put (sva mjesta koja je posjetio, ljudi koje je upoznao na svom putovanju i događaji u kojima je sudjelovao).
U ovoj školskoj godini učenici su u knjižnici obrađivali lektire na drugačiji način.
Cilj je bio potaknuti učenike na čitanje iz užitka kroz kreativnu obradu pročitane lektire.
Dio lektira koje smo obrađivali možete pogledati dalje u tekstu.
U PŠ Oklaj učenici 4. razreda sudjelovali su u digitalnom escape room-u iz lektire Emil i detektivi. Učenici su morali rješavati zagonetke i različite zadatke te primijeniti svoje znanje o pročitanom kako bi mogli stići do kraja izazova prije isteka zadanog vremena.
Učenici 1. razreda PŠ Gradac izrađivali su mini televizor (redoslijed događaja u priči) za lektiru Zdenko Slovojed. Učenici su kronološki ilustrirali radnju priče na komade papira koje smo lijepili na trake. Izrezali smo prozorčić na kartonskoj kutiji, napravili dvije rupe sa svake strane kroz koje smo provukli kartonske tuljke pomoću kojih su učenici vrtili slike i na taj način opet prepričavali djelo.
Lektiru Dnevnik Pauline P. obrađivali su učenici 3. razreda PŠ Oklaj i PŠ Gradac. Jedni su izrađivali osobnu kartu likova i oblak riječi prema zadanim elementima, a drugi su pisali vlastiti dnevnik koji smo onda čitali na satu i izrađivali vremensku lentu.
Povodom Međunarodnog dana dječjih prava koji se u svijetu obilježava 20. studenoga učenici 7. razreda PŠ Drinovci svoju lektiru Djevojčica iz Afganistana obrađivali su kroz dječja prava. Učenici su trebali pronaći koja se sve dječja prava spominju u ovom lektirnom djelu, zatim izdvojiti dva prava koja će dodatno objasniti i za njih pronaći primjere te navesti citate iz knjige. Učenici su na satu čitali svoja zapažanja te raspravljali o svakom od njih.
Učenici 2. razreda PŠ Oklaj obrađivali su Božićnu bajku kao lektiru iz vrećice. Za obradu lektire na ovaj način trebali su pronaći predmete pomoću kojih će prepričati djelo i staviti ih u vrećicu na koju su prethodno nacrtali naslovnicu knjige s jedne strane i naveli važne podatke o djelu s druge strane. Izvlačenjem jednog po jednog predmeta iz vrećice učenici su ponovno prepričavali djelo i iznosili svoje mišljenje o njemu.
Učenici 8. razreda PŠ Gradac izrađivali su facebook profil likova iz lektire Zeleni pas. Učenici su trebali navesti sve podatke o liku, osmisliti njegove statuse, ilustrirati profilnu fotografiju prema fizičkoj karakterizaciji lika navedenoj u djelu, prikazati njegove interese kroz ilustracije i sl..
Lektire Poštarska bajka i Pismo iz Zelengrada učenici 2. razreda PŠ Drinovci i PŠ Gradac obradili su kao pizza lektiru. Učenici su nacrtali krug, podijelili ga na šest dijelova (kriški) i u svaki napisali i ilustrirali zadano (naslov, pisac, likovi, mjesto i vrijeme radnje, tema djela - kratak sadržaj, redoslijed događaja i poruka djela).
Učenici 6. razreda PŠ Drinovci imali su zadatak odabrati između sedam različitih kreativnih pristupa (uloga) obradi lektire te tako predstaviti svoj doživljaj o djelu Priče iz davnine. Učenici su tako su mogli birati žele li biti putopisci, ilustratori, istraživači, glumci, novinari, scenografi ili tumači likova. Svaka uloga imala je određene zadatke npr. glumac je trebao pantomimom ili nekim scenskim prikazom odglumiti dio priče, novinar napraviti intervju s glavnim likom i napisati vijest o nekom događaju iz priče i sl..
Učenici 1. razreda PŠ Oklaj izrađivali su kocke pričalice. Na šablonu kocke ilustrirali su dogovorene elemente priče (događaje u priči) iz lektire Dome, slatki dome. Kocke smo potom zalijepili kako bi bile spremne za bacanje. Sliku koju su dobili bacanjem učenici su morali opisati i smjesti u priču (tko, što, gdje, kada i sl.).
Zajedničku kartu kretanja glavnog lika iz lektire Čudnovate zgode šegrta Hlapića izradili su učenici 3. razreda PŠ Gradac. Na karti je ilustriran cijeli Hlapićev put (sva mjesta koja je posjetio, ljudi koje je upoznao na svom putovanju i događaji u kojima je sudjelovao).