« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
I u ovoj školskoj godini učenici su u knjižnici obrađivali lektire na drugačiji način. Cilj je bio potaknuti učenike na čitanje iz užitka kroz kreativnu obradu pročitane lektire. Dio lektira koje smo obrađivali možete pogledati dalje u tekstu.
Učenici 1. razreda PŠ Drinovci čitali su Ježevu kućicu. Kako bi nam upoznavanje likova i prepričavanje lektire bilo što zanimljivije izrađivali smo "prstne lutkice". Likove iz naše bajke crtali smo na deblji papir kojeg smo potom izrezali i obojali . Na jednom dijelu lutkice smo napravili otvore kroz koje prolaze prsti i pomoću kojih animiramo lutkice. Od kartona i kolaža smo izradili i malu scenu za našu priču koja nam je zajedno s lutkicama poslužila za vođenje dijaloga i prepričavanje bajke.
Inspiraciju za malu origami radionicu dobili smo čitajući lektiru Stanari u slonu. Učenici 2. razreda PŠ Oklaj strpljivo su preklapali, savijali i rastvarali papire za origami sve dok nisu dobili lik slona iz naše lektire. Gotovi origami zalijepili smo na papire na kojima su učenici svojim riječima prepričali lektiru. Radove naših učenika izložili smo na panou školske knjižnice.
Učenici 2. razreda PŠ Oklaj igrali su svima poznatu dječju igru „školice“. Da se ne bi samo zabavljali nego i pokazali svoje znanje iz pročitane lektire igru smo malo zakomplicirali. Na igralištu naše škole nacrtali smo polja za školicu, a u svako polje smo stavili kartice sa pitanjima iz lektire Poštarska bajka. Prije nego učenik smije podignuti kamenčić i nastaviti napredovati dalje u igri mora točno odgovoriti na jedno od pitanja iz lektire koja se nalaze u polju u kojem je stao. Tako da igru mogu završiti samo oni učenici koji su pažljivo i s razumijevanjem pročitali lektiru.
Učenici 5. razreda PŠ Gradac zaigrali su kartašku igru s Gregom, glavnim likom iz lektire Gregov dnevnik, a učenici 5. razreda PŠ Oklaj s doktorom Proktorom, glavnim likom iz lektire Čudesna kupka doktora Proktora. Igra je imala za cilj prikupiti čim više karata i tako osvojiti što više bodova. Neke su karte nosile bodove neke su uz malo sreće davale drugu priliku za točan odgovor, a osim sreće bilo je potrebno i dobro znanje iz pročitane lektire kako bi se odgovorilo točno na što više postavljenih pitanja i završilo igru sa što više karata u ruci.
U PŠ Gradac i PŠ Drinovci učenici 4. razreda napravili su „pripovjednu vrpcu“ iz lektire Duh u močvari i Regoč. Učenici su u male okvire pisali ključne elemente priče. Papiriće su zatim izbušili i kroz njih provukli vrpcu te tako povezali sve elemente priče pomoću koje su onda prepričavali događaje iz pročitane lektire.
Učenici 3. razreda PŠ Oklaj u prosincu su čitali lektiru Vlak u snijegu. Origami tehnikom izradili smo vlak malih zadrugara te u svakom od njih naveli ključne elemente ovog književnog djela (temu djela, ideju djela, motive, likove itd.). Posebnu pozornost obratili smo na glavne likove, njihove karakteristike, motiviranost postupaka i međusobne odnose.
Šestaši u PŠ Oklaj su napravili „oblak riječi“ iz lektire Pustolovine Huckleberryja Finna u digitalnim alatu WordArt. Učenici su morali odabrati oblik svog „oblaka riječi“ prema motivima iz lektira te u njih unijeti točne odgovore na pitanja iz lektire prema zadanim elementima.
I u ovoj školskoj godini učenici su u knjižnici obrađivali lektire na drugačiji način. Cilj je bio potaknuti učenike na čitanje iz užitka kroz kreativnu obradu pročitane lektire. Dio lektira koje smo obrađivali možete pogledati dalje u tekstu.
Učenici 1. razreda PŠ Drinovci čitali su Ježevu kućicu. Kako bi nam upoznavanje likova i prepričavanje lektire bilo što zanimljivije izrađivali smo "prstne lutkice". Likove iz naše bajke crtali smo na deblji papir kojeg smo potom izrezali i obojali . Na jednom dijelu lutkice smo napravili otvore kroz koje prolaze prsti i pomoću kojih animiramo lutkice. Od kartona i kolaža smo izradili i malu scenu za našu priču koja nam je zajedno s lutkicama poslužila za vođenje dijaloga i prepričavanje bajke.
Inspiraciju za malu origami radionicu dobili smo čitajući lektiru Stanari u slonu. Učenici 2. razreda PŠ Oklaj strpljivo su preklapali, savijali i rastvarali papire za origami sve dok nisu dobili lik slona iz naše lektire. Gotovi origami zalijepili smo na papire na kojima su učenici svojim riječima prepričali lektiru. Radove naših učenika izložili smo na panou školske knjižnice.
Učenici 2. razreda PŠ Oklaj igrali su svima poznatu dječju igru „školice“. Da se ne bi samo zabavljali nego i pokazali svoje znanje iz pročitane lektire igru smo malo zakomplicirali. Na igralištu naše škole nacrtali smo polja za školicu, a u svako polje smo stavili kartice sa pitanjima iz lektire Poštarska bajka. Prije nego učenik smije podignuti kamenčić i nastaviti napredovati dalje u igri mora točno odgovoriti na jedno od pitanja iz lektire koja se nalaze u polju u kojem je stao. Tako da igru mogu završiti samo oni učenici koji su pažljivo i s razumijevanjem pročitali lektiru.
Učenici 5. razreda PŠ Gradac zaigrali su kartašku igru s Gregom, glavnim likom iz lektire Gregov dnevnik, a učenici 5. razreda PŠ Oklaj s doktorom Proktorom, glavnim likom iz lektire Čudesna kupka doktora Proktora. Igra je imala za cilj prikupiti čim više karata i tako osvojiti što više bodova. Neke su karte nosile bodove neke su uz malo sreće davale drugu priliku za točan odgovor, a osim sreće bilo je potrebno i dobro znanje iz pročitane lektire kako bi se odgovorilo točno na što više postavljenih pitanja i završilo igru sa što više karata u ruci.
U PŠ Gradac i PŠ Drinovci učenici 4. razreda napravili su „pripovjednu vrpcu“ iz lektire Duh u močvari i Regoč. Učenici su u male okvire pisali ključne elemente priče. Papiriće su zatim izbušili i kroz njih provukli vrpcu te tako povezali sve elemente priče pomoću koje su onda prepričavali događaje iz pročitane lektire.
Učenici 3. razreda PŠ Oklaj u prosincu su čitali lektiru Vlak u snijegu. Origami tehnikom izradili smo vlak malih zadrugara te u svakom od njih naveli ključne elemente ovog književnog djela (temu djela, ideju djela, motive, likove itd.). Posebnu pozornost obratili smo na glavne likove, njihove karakteristike, motiviranost postupaka i međusobne odnose.
Šestaši u PŠ Oklaj su napravili „oblak riječi“ iz lektire Pustolovine Huckleberryja Finna u digitalnim alatu WordArt. Učenici su morali odabrati oblik svog „oblaka riječi“ prema motivima iz lektira te u njih unijeti točne odgovore na pitanja iz lektire prema zadanim elementima.
I u ovoj školskoj godini učenici su u knjižnici obrađivali lektire na drugačiji način. Cilj je bio potaknuti učenike na čitanje iz užitka kroz kreativnu obradu pročitane lektire. Dio lektira koje smo obrađivali možete pogledati dalje u tekstu.
Učenici 1. razreda PŠ Drinovci čitali su Ježevu kućicu. Kako bi nam upoznavanje likova i prepričavanje lektire bilo što zanimljivije izrađivali smo "prstne lutkice". Likove iz naše bajke crtali smo na deblji papir kojeg smo potom izrezali i obojali . Na jednom dijelu lutkice smo napravili otvore kroz koje prolaze prsti i pomoću kojih animiramo lutkice. Od kartona i kolaža smo izradili i malu scenu za našu priču koja nam je zajedno s lutkicama poslužila za vođenje dijaloga i prepričavanje bajke.
Inspiraciju za malu origami radionicu dobili smo čitajući lektiru Stanari u slonu. Učenici 2. razreda PŠ Oklaj strpljivo su preklapali, savijali i rastvarali papire za origami sve dok nisu dobili lik slona iz naše lektire. Gotovi origami zalijepili smo na papire na kojima su učenici svojim riječima prepričali lektiru. Radove naših učenika izložili smo na panou školske knjižnice.
Učenici 2. razreda PŠ Oklaj igrali su svima poznatu dječju igru „školice“. Da se ne bi samo zabavljali nego i pokazali svoje znanje iz pročitane lektire igru smo malo zakomplicirali. Na igralištu naše škole nacrtali smo polja za školicu, a u svako polje smo stavili kartice sa pitanjima iz lektire Poštarska bajka. Prije nego učenik smije podignuti kamenčić i nastaviti napredovati dalje u igri mora točno odgovoriti na jedno od pitanja iz lektire koja se nalaze u polju u kojem je stao. Tako da igru mogu završiti samo oni učenici koji su pažljivo i s razumijevanjem pročitali lektiru.
Učenici 5. razreda PŠ Gradac zaigrali su kartašku igru s Gregom, glavnim likom iz lektire Gregov dnevnik, a učenici 5. razreda PŠ Oklaj s doktorom Proktorom, glavnim likom iz lektire Čudesna kupka doktora Proktora. Igra je imala za cilj prikupiti čim više karata i tako osvojiti što više bodova. Neke su karte nosile bodove neke su uz malo sreće davale drugu priliku za točan odgovor, a osim sreće bilo je potrebno i dobro znanje iz pročitane lektire kako bi se odgovorilo točno na što više postavljenih pitanja i završilo igru sa što više karata u ruci.
U PŠ Gradac i PŠ Drinovci učenici 4. razreda napravili su „pripovjednu vrpcu“ iz lektire Duh u močvari i Regoč. Učenici su u male okvire pisali ključne elemente priče. Papiriće su zatim izbušili i kroz njih provukli vrpcu te tako povezali sve elemente priče pomoću koje su onda prepričavali događaje iz pročitane lektire.
Učenici 3. razreda PŠ Oklaj u prosincu su čitali lektiru Vlak u snijegu. Origami tehnikom izradili smo vlak malih zadrugara te u svakom od njih naveli ključne elemente ovog književnog djela (temu djela, ideju djela, motive, likove itd.). Posebnu pozornost obratili smo na glavne likove, njihove karakteristike, motiviranost postupaka i međusobne odnose.
Šestaši u PŠ Oklaj su napravili „oblak riječi“ iz lektire Pustolovine Huckleberryja Finna u digitalnim alatu WordArt. Učenici su morali odabrati oblik svog „oblaka riječi“ prema motivima iz lektira te u njih unijeti točne odgovore na pitanja iz lektire prema zadanim elementima.