« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
I u ovoj školskoj godini učenici su u knjižnici obrađivali lektire na drugačiji način. Cilj je bio potaknuti učenike na čitanje iz užitka kroz kreativnu obradu pročitane lektire. Dio lektira koje smo obrađivali možete pogledati dalje u tekstu.
Mali vrt žutog maslačka origami tehnikom izrađivali su učenici 1. razreda PŠ Oklaj. Spretne ruke naših učenika bez poteškoća su izradile likove iz lektire Plesna haljina žutog maslačka. Po završetku su ih zalijepili u kutije od kojih smo napravili vrt, dodali cvjetiće te smo gotove radove izložili u holu škole.
Učenici 5. razreda PŠ Oklaj zaigrali su društvene igre s Gregom, glavnim likom iz lektire Gregov dnevnik. Prvo smo zaigrali kartašku igru koja je imala za cilj prikupiti čim više karata i osvojiti što više bodova. Neke su karte nosile 1 bod, neke 2, a osim sreće bilo je potrebno i dobro znanje iz pročitane lektire kako bi se odgovorilo točno na što više postavljenih pitanja. Druga igra koju smo zaigrali bila je „Pogodi tko sam“. Učenici su morali pogoditi lik prema citatu iz knjige te ga pronaći i odabrati među ponuđenim ilustracijama.
Učenici 2. razreda PŠ Gradac radili su „oblak riječi“ iz lektire Božićna bajka na papiru dok su učenici 6. razreda PŠ Drinovci izrađivali „oblak riječi“ iz lektire Povjestice u digitalnim alatu WordArt. Učenici su morali odabrati oblik svog „oblaka riječi“ prema motivima iz lektira te u njih unijeti točne odgovore na pitanja iz lektire prema zadanim elementima.
U PŠ Oklaj učenici 4. razreda sudjelovali su u digitalnom escape room-u iz lektire Emil i detektivi. Učenici su morali rješavati zagonetke i različite zadatke te primijeniti svoje znanje o pročitanom kako bi mogli stići do kraja izazova prije isteka zadanog vremena.
Učenici 3. razreda PŠ Oklaj izrađivali su „torta lektiru“. Svaki je učenik izradio svoj komad torte na kojem je ilustrirao jedan mjesec iz lektire Dnevnik Pauline P. te zapisao jedan događaj koji se u tom periodu dogodio Paulini. Po završetku smo sve komade torte spojili i dobili Paulininu rođendansku u kojoj su opisani i ilustrirani najzanimljiviji događaji iz njenog dnevnika.
Učenici 4. razreda PŠ Gradac izrađivali su „pahuljice lektiru“. Učenici su morali osmisliti kako bi izgledale pahuljice koje bi za temu imale lektiru Heidi. Tako su trebali svojim pahuljicama dati ime, ilustrirati kutiju, navesti sastojke, osmisliti okuse i nagradnu igru.
Učenici 8. razreda PŠ Gradac izrađivali su facebook profil likova iz lektire Bilješke jedne gimnazijalke. Učenici su trebali navesti sve podatke o liku, osmisliti njegove statuse, ilustrirati profilnu fotografiju prema fizičkoj karakterizaciji lika navedenoj u djelu, prikazati njegove interese kroz ilustracije i sl..
I u ovoj školskoj godini učenici su u knjižnici obrađivali lektire na drugačiji način. Cilj je bio potaknuti učenike na čitanje iz užitka kroz kreativnu obradu pročitane lektire. Dio lektira koje smo obrađivali možete pogledati dalje u tekstu.
Mali vrt žutog maslačka origami tehnikom izrađivali su učenici 1. razreda PŠ Oklaj. Spretne ruke naših učenika bez poteškoća su izradile likove iz lektire Plesna haljina žutog maslačka. Po završetku su ih zalijepili u kutije od kojih smo napravili vrt, dodali cvjetiće te smo gotove radove izložili u holu škole.
Učenici 5. razreda PŠ Oklaj zaigrali su društvene igre s Gregom, glavnim likom iz lektire Gregov dnevnik. Prvo smo zaigrali kartašku igru koja je imala za cilj prikupiti čim više karata i osvojiti što više bodova. Neke su karte nosile 1 bod, neke 2, a osim sreće bilo je potrebno i dobro znanje iz pročitane lektire kako bi se odgovorilo točno na što više postavljenih pitanja. Druga igra koju smo zaigrali bila je „Pogodi tko sam“. Učenici su morali pogoditi lik prema citatu iz knjige te ga pronaći i odabrati među ponuđenim ilustracijama.
Učenici 2. razreda PŠ Gradac radili su „oblak riječi“ iz lektire Božićna bajka na papiru dok su učenici 6. razreda PŠ Drinovci izrađivali „oblak riječi“ iz lektire Povjestice u digitalnim alatu WordArt. Učenici su morali odabrati oblik svog „oblaka riječi“ prema motivima iz lektira te u njih unijeti točne odgovore na pitanja iz lektire prema zadanim elementima.
U PŠ Oklaj učenici 4. razreda sudjelovali su u digitalnom escape room-u iz lektire Emil i detektivi. Učenici su morali rješavati zagonetke i različite zadatke te primijeniti svoje znanje o pročitanom kako bi mogli stići do kraja izazova prije isteka zadanog vremena.
Učenici 3. razreda PŠ Oklaj izrađivali su „torta lektiru“. Svaki je učenik izradio svoj komad torte na kojem je ilustrirao jedan mjesec iz lektire Dnevnik Pauline P. te zapisao jedan događaj koji se u tom periodu dogodio Paulini. Po završetku smo sve komade torte spojili i dobili Paulininu rođendansku u kojoj su opisani i ilustrirani najzanimljiviji događaji iz njenog dnevnika.
Učenici 4. razreda PŠ Gradac izrađivali su „pahuljice lektiru“. Učenici su morali osmisliti kako bi izgledale pahuljice koje bi za temu imale lektiru Heidi. Tako su trebali svojim pahuljicama dati ime, ilustrirati kutiju, navesti sastojke, osmisliti okuse i nagradnu igru.
Učenici 8. razreda PŠ Gradac izrađivali su facebook profil likova iz lektire Bilješke jedne gimnazijalke. Učenici su trebali navesti sve podatke o liku, osmisliti njegove statuse, ilustrirati profilnu fotografiju prema fizičkoj karakterizaciji lika navedenoj u djelu, prikazati njegove interese kroz ilustracije i sl..