« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
I u ovoj školskoj godini učenici su u knjižnici obrađivali lektire na drugačiji način. Cilj je bio potaknuti učenike na čitanje iz užitka kroz kreativnu obradu pročitane lektire. Dio lektira koje smo obrađivali možete pogledati dalje u tekstu.
Učenici 1. razreda PŠ Drinovci izrađivali su mini televizor (redoslijed događaja u priči) za lektiru Zdenko Slovojed. Učenici su kronološki ilustrirali radnju priče na komade papira koje smo lijepili na trake. Izrezali smo prozorčić na kartonskoj kutiji, napravili dvije rupe sa svake strane kroz koje smo provukli kartonske tuljke pomoću kojih su učenici okretali slike i na taj način opet prepričavali djelo.
I učenici 2. razreda PŠ Oklaj su izrađivali mini televizor za lektiru Stanari u slonu.
Četvrtaši u PŠ Gradac čitali su Pipi Dugu Čarapu. Učenici su imali zadatak napraviti naslovnicu knjige, a u izrađene prozorčiće napraviti osobnu kartu lika, napisati pismo u stilu Pipi, ilustrirati i opisati najzanimljiviji događaj te navesti glavne podatke o lektiri i autorici knjige.
Prema modelu zabavne društvene igre „Zmije i ljestve“ učenici 4. razreda PŠ Oklaj su napravili svoju verziju igre. Za napredovanje u igri i dolazak do cilja morali su točno odgovarati na pitanja iz lektire Tajna Ribljeg Oka. Osim znanja trebali su imati i malo sreće za dolazak do cilja jer prilikom ove igre „zmije“ i „ljestve“ mogu pokloniti prednost u igri, ali isto tako teško zarađeni napredak vratiti na startnu poziciju. Najviše sreće i znanja u ovoj igri imao je učenik Ivan Jukica koji je prvi stigao do cilja. 😊
Učenici 3. razreda PŠ Gradac radili su „oblak riječi“ iz lektire Dnevnik Pauline P. Učenici su morali odabrati oblik svog „oblaka riječi“ prema motivima iz lektira te u njih unijeti točne odgovore na pitanja iz lektire prema zadanim elementima. Nakon uspješno odrađenog prvog dijela lektire u drugom su crtali kadrove prema vremenskim unosima u Paulininom dnevniku. Slijed događaja smo zatim zalijepili na „filmsku vrpcu“ koju smo zajedno izradili.
U PŠ Oklaj učenici 4. razreda sudjelovali su u digitalnom escape room-u iz lektire Emil i detektivi. Učenici su morali rješavati zagonetke i različite zadatke te primijeniti svoje znanje o pročitanom kako bi mogli stići do kraja izazova prije isteka zadanog vremena.
Učenici 1. razreda PŠ Oklaj i Gradac čitali su Ježevu kućicu. Kako bi nam upoznavanje likova i prepričavanje lektire bilo što zanimljivije izrađivali smo "prstne lutkice". Likove iz naše bajke crtali smo na deblji papir kojeg smo potom izrezali i obojali. Na jednom dijelu lutkice smo napravili otvore kroz koje prolaze prsti i pomoću kojih animiramo lutkice. Od kartona i kolaža smo izradili i malu scenu za našu priču koja nam je zajedno s lutkicama poslužila za vođenje dijaloga i prepričavanje bajke.
U PŠ Drinovci našu drugaši su čitali Macu Papučaricu. Origami tehikom su izradili Macu Papučaricu, nacrtali papučice, a u njenu kućicu naveli sve najvažnije podatke o lektiri.
Učenici 5. razreda PŠ Oklaj zaigrali su kartašku igru s Gregom, glavnim likom iz lektire Gregov dnevnik. Igra je imala za cilj prikupiti čim više karata i tako osvojiti što više bodova. Neke su karte nosile bodove neke su uz malo sreće davale drugu priliku za točan odgovor, a osim sreće bilo je potrebno i dobro znanje iz pročitane lektire kako bi se odgovorilo točno na što više postavljenih pitanja i završilo igru sa što više karata u ruci.
Učenici 2. razreda PŠ Oklaj igrali su svima poznatu dječju igru „školice“. Da se ne bi samo zabavljali nego i pokazali svoje znanje iz pročitane lektire igru smo malo zakomplicirali. Nacrtali smo polja za školicu, a u svako polje smo stavili kartice sa pitanjima iz lektire Poštarska bajka. Prije nego učenik smije podignuti kamenčić i nastaviti napredovati dalje u igri mora točno odgovoriti na jedno od pitanja iz lektire koja se nalaze u polju u kojem je stao. Tako da igru mogu završiti samo oni učenici koji su pažljivo i s razumijevanjem pročitali lektiru. Osim ove zabavne igre učenici su slagali slagalice, pisali pismo Marici, crtali poštanske markice s motivima iz knjige te učili kako pravilno adresirati pismo.