« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
U sklopu projekta "Čudesan svijet šegrta Hlapića" koji se odvijao u Mjesecu hrvatske knjige, učenici 3. razreda PŠ Gradac su u školskoj knjižnici učili o dječjim pravima na primjeru lektirnog djela Čudnovate zgode šegrta Hlapića.
Učenici su na samom početku projekta pogledali prezentaciju koju je za njih pripremila knjižničarka kako bi se što bolje upoznali sa dječjim pravima, ali i obvezama.
Uslijedio je razgovor o ogledanom, ali i o poštivanju dječjih prava i obveza u njihovoj okolini. Potom su učenici zaigrali UNICEF-ovu online igru od dječjim pravima „Čovječe, ispravi se“ (https://covjeceispravise.unicef.hr/).. Zajedničkim zalaganjem uspješno su riješili sva pitanja i zasluženo dobili diplomu "Pravobranka".
S tako usvojenim znanjem bili su spremni za drugi dio projekta u kojem su trebali pronaći prava i obveze u lektirnom djelu Čudnovate zgode šegrta Hlapića. Zajednički su navodili dječja prava i obveze za koja smatraju da se spominju u djelu, nakon čega je svatko od njih odabrao jedno pravo i obvezu koju će samostalno obraditi.
Svaki učenik je trebao objasniti jedno dječje pravo, imenovati lika (likove) u knjizi kojem je to pravo prekršeno, navesti primjer (primjere) iz knjige u kojem se to pravo spominje te se pokušati staviti u poziciju toga lika i navesti njegove osjećaje u situaciji u kojoj se zatekao.
Zatim su to isto napravili s jednom dječjom obvezom koju su trebali objasniti, imenovati lika (likove) u knjizi koji poštuju konkretnu dječju obvezu i navesti primjer (primjere) u knjizi gdje se ta obveza spominje.
Nakon poticajne rasprave uslijedio je kreativni dio projekta u kojem su učenici upisivali svoje zadatke i opažanja u šarene čizmice.
Nakon što su završili sa zadacima učenici su ih prezentirali svojim razrednim kolegama.
Na kraju su na zidu svog razreda izložili sve što su naučili i izradili pod naslovom „Pokušaj hodati u mojim čizmicama“.