« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
U školskim knjižnicama PŠ Oklaj i PŠ Drinovci i ove se godine održala radionica „Mali doktori za knjige“.
Cilj ove radionice je učenike upoznati s pravilnim rukovanjem knjigama te manje zahtjevnim metodama zaštite knjiga.
Na samom početku radionice učenici su imali kratko predavanje o pravilnoj pohrani, rukovanju i zaštiti knjižnične građe. Uslijedio je razgovor o najčešćim oštećenjima na knjigama i razlozima njihovog nastanka. Zajedno smo pronašli i identificirali različita oštećenja nastala nepravilnim rukovanjem nakon čega su se učenici upoznali s materijalima za popravak tih oštećenja.
Učenici su sa zanimanjem slušali upute kako se koristi materijal za popravak knjiga te su tako saznali kako se spajaju oštećene stranice, kako možemo izravnati presavijene listove knjiga, kako umetnuti stranicu koja nedostaje, kako omotati knjigu zaštitnom folijom te popraviti lakše oštećene uveze i hrbat knjige.
Nakon što su se dobro upoznali s metodama i materijalima za popravak knjiga došlo je vrijeme da učenici naučeno primjene u praksi te su dobili priliku sami „izliječiti“ oštećene knjige. Uzevši u ruke prikladne ljepljive trake, folije, rubne gladilice, gumice, škare, postali su „mali doktori za knjige“.
Uz puno truda i strpljenja učenici su uspješno „izliječili“ više primjeraka oštećenih knjiga i produljili im vijek trajanja te time sebi i svojim kolegama omogućili što duže uživanje u njima.
U školskim knjižnicama PŠ Oklaj i PŠ Drinovci i ove se godine održala radionica „Mali doktori za knjige“.
Cilj ove radionice je učenike upoznati s pravilnim rukovanjem knjigama te manje zahtjevnim metodama zaštite knjiga.
Na samom početku radionice učenici su imali kratko predavanje o pravilnoj pohrani, rukovanju i zaštiti knjižnične građe. Uslijedio je razgovor o najčešćim oštećenjima na knjigama i razlozima njihovog nastanka. Zajedno smo pronašli i identificirali različita oštećenja nastala nepravilnim rukovanjem nakon čega su se učenici upoznali s materijalima za popravak tih oštećenja.
Učenici su sa zanimanjem slušali upute kako se koristi materijal za popravak knjiga te su tako saznali kako se spajaju oštećene stranice, kako možemo izravnati presavijene listove knjiga, kako umetnuti stranicu koja nedostaje, kako omotati knjigu zaštitnom folijom te popraviti lakše oštećene uveze i hrbat knjige.
Nakon što su se dobro upoznali s metodama i materijalima za popravak knjiga došlo je vrijeme da učenici naučeno primjene u praksi te su dobili priliku sami „izliječiti“ oštećene knjige. Uzevši u ruke prikladne ljepljive trake, folije, rubne gladilice, gumice, škare, postali su „mali doktori za knjige“.
Uz puno truda i strpljenja učenici su uspješno „izliječili“ više primjeraka oštećenih knjiga i produljili im vijek trajanja te time sebi i svojim kolegama omogućili što duže uživanje u njima.
U školskim knjižnicama PŠ Oklaj i PŠ Drinovci i ove se godine održala radionica „Mali doktori za knjige“.
Cilj ove radionice je učenike upoznati s pravilnim rukovanjem knjigama te manje zahtjevnim metodama zaštite knjiga.
Na samom početku radionice učenici su imali kratko predavanje o pravilnoj pohrani, rukovanju i zaštiti knjižnične građe. Uslijedio je razgovor o najčešćim oštećenjima na knjigama i razlozima njihovog nastanka. Zajedno smo pronašli i identificirali različita oštećenja nastala nepravilnim rukovanjem nakon čega su se učenici upoznali s materijalima za popravak tih oštećenja.
Učenici su sa zanimanjem slušali upute kako se koristi materijal za popravak knjiga te su tako saznali kako se spajaju oštećene stranice, kako možemo izravnati presavijene listove knjiga, kako umetnuti stranicu koja nedostaje, kako omotati knjigu zaštitnom folijom te popraviti lakše oštećene uveze i hrbat knjige.
Nakon što su se dobro upoznali s metodama i materijalima za popravak knjiga došlo je vrijeme da učenici naučeno primjene u praksi te su dobili priliku sami „izliječiti“ oštećene knjige. Uzevši u ruke prikladne ljepljive trake, folije, rubne gladilice, gumice, škare, postali su „mali doktori za knjige“.
Uz puno truda i strpljenja učenici su uspješno „izliječili“ više primjeraka oštećenih knjiga i produljili im vijek trajanja te time sebi i svojim kolegama omogućili što duže uživanje u njima.
U školskim knjižnicama PŠ Oklaj i PŠ Drinovci i ove se godine održala radionica „Mali doktori za knjige“.
Cilj ove radionice je učenike upoznati s pravilnim rukovanjem knjigama te manje zahtjevnim metodama zaštite knjiga.
Na samom početku radionice učenici su imali kratko predavanje o pravilnoj pohrani, rukovanju i zaštiti knjižnične građe. Uslijedio je razgovor o najčešćim oštećenjima na knjigama i razlozima njihovog nastanka. Zajedno smo pronašli i identificirali različita oštećenja nastala nepravilnim rukovanjem nakon čega su se učenici upoznali s materijalima za popravak tih oštećenja.
Učenici su sa zanimanjem slušali upute kako se koristi materijal za popravak knjiga te su tako saznali kako se spajaju oštećene stranice, kako možemo izravnati presavijene listove knjiga, kako umetnuti stranicu koja nedostaje, kako omotati knjigu zaštitnom folijom te popraviti lakše oštećene uveze i hrbat knjige.
Nakon što su se dobro upoznali s metodama i materijalima za popravak knjiga došlo je vrijeme da učenici naučeno primjene u praksi te su dobili priliku sami „izliječiti“ oštećene knjige. Uzevši u ruke prikladne ljepljive trake, folije, rubne gladilice, gumice, škare, postali su „mali doktori za knjige“.
Uz puno truda i strpljenja učenici su uspješno „izliječili“ više primjeraka oštećenih knjiga i produljili im vijek trajanja te time sebi i svojim kolegama omogućili što duže uživanje u njima.