« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
U područnim školama Oklaj i Drinovci kroz ožujak i travanj čitali smo e-lektire prema izboru učenika. Kako bismo učenicima pokazali da se lektira može i kreativno obrađivati te ih potaknuli na čitanje, kreativno pismeno i usmeno izražavanje osmislili smo malo "književno druženje" .
Učenici su imali zadatak u grupama predstaviti knjigu koju su izabrali za čitanje, predstaviti autora knjige, napraviti strip, napraviti intervju s glavnim likom (likovima) i napraviti karakterizaciju likova u kojoj će nam predstaviti likove, probleme koje ih muče i njihove međusobne odnose.
Nakon svakog odrađenog zadatka učenici su međusobno raspravljali o onome što su napravili, postavljali su pitanja jedni drugima i davali prijedloge što su još predstavljači mogli napraviti ili što bi mogli za sljedeći put poboljšati.
Učenici su se u obadvije škole odlučili za predstavljanje knjige Debela, autorice Silvije Šesto.
Knjiga je to o odrastanju petnaestogodišnje djevojčice Lade, problemima i izazovima s kojima se susreću ona i njeni vršnjaci poput viška kilograma, prvih nesretnih ljubavi, raznih ovisnosti, problema s roditeljima itd.
Kako su se učenici odradili svoje zadatke pogledajte u nastavku.
U područnim školama Oklaj i Drinovci kroz ožujak i travanj čitali smo e-lektire prema izboru učenika. Kako bismo učenicima pokazali da se lektira može i kreativno obrađivati te ih potaknuli na čitanje, kreativno pismeno i usmeno izražavanje osmislili smo malo "književno druženje" .
Učenici su imali zadatak u grupama predstaviti knjigu koju su izabrali za čitanje, predstaviti autora knjige, napraviti strip, napraviti intervju s glavnim likom (likovima) i napraviti karakterizaciju likova u kojoj će nam predstaviti likove, probleme koje ih muče i njihove međusobne odnose.
Nakon svakog odrađenog zadatka učenici su međusobno raspravljali o onome što su napravili, postavljali su pitanja jedni drugima i davali prijedloge što su još predstavljači mogli napraviti ili što bi mogli za sljedeći put poboljšati.
Učenici su se u obadvije škole odlučili za predstavljanje knjige Debela, autorice Silvije Šesto.
Knjiga je to o odrastanju petnaestogodišnje djevojčice Lade, problemima i izazovima s kojima se susreću ona i njeni vršnjaci poput viška kilograma, prvih nesretnih ljubavi, raznih ovisnosti, problema s roditeljima itd.
Kako su se učenici odradili svoje zadatke pogledajte u nastavku.
U područnim školama Oklaj i Drinovci kroz ožujak i travanj čitali smo e-lektire prema izboru učenika. Kako bismo učenicima pokazali da se lektira može i kreativno obrađivati te ih potaknuli na čitanje, kreativno pismeno i usmeno izražavanje osmislili smo malo "književno druženje" .
Učenici su imali zadatak u grupama predstaviti knjigu koju su izabrali za čitanje, predstaviti autora knjige, napraviti strip, napraviti intervju s glavnim likom (likovima) i napraviti karakterizaciju likova u kojoj će nam predstaviti likove, probleme koje ih muče i njihove međusobne odnose.
Nakon svakog odrađenog zadatka učenici su međusobno raspravljali o onome što su napravili, postavljali su pitanja jedni drugima i davali prijedloge što su još predstavljači mogli napraviti ili što bi mogli za sljedeći put poboljšati.
Učenici su se u obadvije škole odlučili za predstavljanje knjige Debela, autorice Silvije Šesto.
Knjiga je to o odrastanju petnaestogodišnje djevojčice Lade, problemima i izazovima s kojima se susreću ona i njeni vršnjaci poput viška kilograma, prvih nesretnih ljubavi, raznih ovisnosti, problema s roditeljima itd.
Kako su se učenici odradili svoje zadatke pogledajte u nastavku.
U područnim školama Oklaj i Drinovci kroz ožujak i travanj čitali smo e-lektire prema izboru učenika. Kako bismo učenicima pokazali da se lektira može i kreativno obrađivati te ih potaknuli na čitanje, kreativno pismeno i usmeno izražavanje osmislili smo malo "književno druženje" .
Učenici su imali zadatak u grupama predstaviti knjigu koju su izabrali za čitanje, predstaviti autora knjige, napraviti strip, napraviti intervju s glavnim likom (likovima) i napraviti karakterizaciju likova u kojoj će nam predstaviti likove, probleme koje ih muče i njihove međusobne odnose.
Nakon svakog odrađenog zadatka učenici su međusobno raspravljali o onome što su napravili, postavljali su pitanja jedni drugima i davali prijedloge što su još predstavljači mogli napraviti ili što bi mogli za sljedeći put poboljšati.
Učenici su se u obadvije škole odlučili za predstavljanje knjige Debela, autorice Silvije Šesto.
Knjiga je to o odrastanju petnaestogodišnje djevojčice Lade, problemima i izazovima s kojima se susreću ona i njeni vršnjaci poput viška kilograma, prvih nesretnih ljubavi, raznih ovisnosti, problema s roditeljima itd.
Kako su se učenici odradili svoje zadatke pogledajte u nastavku.