« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Učenici 1. razreda PŠ Oklaj družili su se sa dječakom Palom u školskoj knjižnici. Riječ je naravno o knjizi Pale sam na svijetu, danskog pisca Jensa Siggaarda.
Tijekom svog boravka u školskoj knjižnici učenici su pogledali projekciju kratkog filma u kojoj knjigu Pale sam na svijetu čita glumac Boris Miholjević, okušali se u kratkom kvizu o onome što su pročitali, poslušali i pogledali i na kraju izradili straničnike sa ilustracijama najdražeg dijela priče o zgodama dječaka Pale.
Učenici su kroz ove tri aktivnosti doznali kako se osjećao Pale kad je shvatio da je sam na svijetu, što je sve radio, tko mu je nedostajao i što je na kraju priče zaključio. Pokušali su zamisliti kako bi to bilo da su oni ostali sami na svijetu, što bi htjeli raditi i kako bi se osjećali. Na kraju su zaključili isto što i dječak Pale da ne bi voljeli biti sami na svijetu i da je lijepo oko sebe imati svoje roditelje, prijatelje i drage ljude zbog kojih se ne osjećamo usamljeno i koji naše živote čine ljepšima i sretnijima.
Učenici 1. razreda PŠ Oklaj družili su se sa dječakom Palom u školskoj knjižnici. Riječ je naravno o knjizi Pale sam na svijetu, danskog pisca Jensa Siggaarda.
Tijekom svog boravka u školskoj knjižnici učenici su pogledali projekciju kratkog filma u kojoj knjigu Pale sam na svijetu čita glumac Boris Miholjević, okušali se u kratkom kvizu o onome što su pročitali, poslušali i pogledali i na kraju izradili straničnike sa ilustracijama najdražeg dijela priče o zgodama dječaka Pale.
Učenici su kroz ove tri aktivnosti doznali kako se osjećao Pale kad je shvatio da je sam na svijetu, što je sve radio, tko mu je nedostajao i što je na kraju priče zaključio. Pokušali su zamisliti kako bi to bilo da su oni ostali sami na svijetu, što bi htjeli raditi i kako bi se osjećali. Na kraju su zaključili isto što i dječak Pale da ne bi voljeli biti sami na svijetu i da je lijepo oko sebe imati svoje roditelje, prijatelje i drage ljude zbog kojih se ne osjećamo usamljeno i koji naše živote čine ljepšima i sretnijima.
Učenici 1. razreda PŠ Oklaj družili su se sa dječakom Palom u školskoj knjižnici. Riječ je naravno o knjizi Pale sam na svijetu, danskog pisca Jensa Siggaarda.
Tijekom svog boravka u školskoj knjižnici učenici su pogledali projekciju kratkog filma u kojoj knjigu Pale sam na svijetu čita glumac Boris Miholjević, okušali se u kratkom kvizu o onome što su pročitali, poslušali i pogledali i na kraju izradili straničnike sa ilustracijama najdražeg dijela priče o zgodama dječaka Pale.
Učenici su kroz ove tri aktivnosti doznali kako se osjećao Pale kad je shvatio da je sam na svijetu, što je sve radio, tko mu je nedostajao i što je na kraju priče zaključio. Pokušali su zamisliti kako bi to bilo da su oni ostali sami na svijetu, što bi htjeli raditi i kako bi se osjećali. Na kraju su zaključili isto što i dječak Pale da ne bi voljeli biti sami na svijetu i da je lijepo oko sebe imati svoje roditelje, prijatelje i drage ljude zbog kojih se ne osjećamo usamljeno i koji naše živote čine ljepšima i sretnijima.
Učenici 1. razreda PŠ Oklaj družili su se sa dječakom Palom u školskoj knjižnici. Riječ je naravno o knjizi Pale sam na svijetu, danskog pisca Jensa Siggaarda.
Tijekom svog boravka u školskoj knjižnici učenici su pogledali projekciju kratkog filma u kojoj knjigu Pale sam na svijetu čita glumac Boris Miholjević, okušali se u kratkom kvizu o onome što su pročitali, poslušali i pogledali i na kraju izradili straničnike sa ilustracijama najdražeg dijela priče o zgodama dječaka Pale.
Učenici su kroz ove tri aktivnosti doznali kako se osjećao Pale kad je shvatio da je sam na svijetu, što je sve radio, tko mu je nedostajao i što je na kraju priče zaključio. Pokušali su zamisliti kako bi to bilo da su oni ostali sami na svijetu, što bi htjeli raditi i kako bi se osjećali. Na kraju su zaključili isto što i dječak Pale da ne bi voljeli biti sami na svijetu i da je lijepo oko sebe imati svoje roditelje, prijatelje i drage ljude zbog kojih se ne osjećamo usamljeno i koji naše živote čine ljepšima i sretnijima.