preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića - Petropoljskog Drniš

Login
Kalendar
« Kolovoz 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Anketa (mala)
Moj uspjeh na kraju godine mogao bi biti:





Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 11. 2018.

Ukupno: 54430

ŠK.KALENDAR 2019/2020

JELOVNIK ZA VELJAČU

INFORMATIČKI KUTAK

Provjerite dostupnost određene
knjige u vašim školskim
knjižnicama putem mrežnog kataloga
 
EDUTORIJ

Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.

 

Kako zaštititi djecu na Internetu

ON-Line lektire za OŠ

Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)

Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROJECT BOOKMARK
Autor: Antoaneta Raspudić, 25. 11. 2016.

Ove godine PŠ Oklaj i PŠ Drinovci prijavile su se na sudjelovanje u međunarodnom projektu u kojem sudjeluju škole iz cijeloga svijeta. Riječ je o Bookmark Exchange Project-u, odnosno Međunarodnoj razmjeni straničnika, što ga svake godine u Mjesecu školskih knjižnica organizira Međunarodna udruga školskih knjižničara (IASL).

 


Razmjenom straničnika učenici upoznaju zemlje suradnice, njihove posebnosti kroz kulturna, povijesna, zemljopisna i jezična obilježja, ali i postaju svjesni važnosti vlastite kulture i baštine. U projektu su sudjelovali učenici četvrtih razreda u Drinovcima i Oklaju sa svojim učiteljicama Ivanom Burić i Mihaelom Reškov te knjižničarkom Antoanetom Raspudić. Škola s kojom smo razmjenjivali straničnike je Kálváriaparti Primary School iz mjesta Gyöngyös u Mađarskoj.

TIJEK PROJEKTA

Nakon što smo saznali da smo upareni sa školom iz Mađarske kontaktirali smo voditeljicu njihovog projekta knjižničarku Mariu Hevesi te razmijenili osnovne informacije o našim školama.

Slijedio je odabir motiva naših straničnika. Odlučili smo se da će naši straničnici imati motive iz dječjih priča Ivane Brlić Mažuranić – hrvatskog Andersena kao najbolje promotorice dječje hrvatske književnosti. Priče koje smo odabrali su Šuma Striborova i Čudnovate zgode šegrta Hlapića.

Učenici su pogledali kratke prezentacije koje su ih podsjetile na sadržaje navedenih priča te smo ukratko ponovili likove u pričama i njihove karakteristike.

Učenici su s jedne strane straničnika ilustrirali lik iz priče ili neki događaj, a s druge strane su pisali karakterizaciju likova ili opis događaja na hrvatskom, engleskom i mađarskom jeziku čime je ostvarena korelacija s više nastavnih predmeta. Izrada straničnika odvijala se tijekom mjeseca listopada.

Učenici iz PŠ Oklaj su napravili osam straničnika koji prikazuju likove iz priče Šuma Striborova poput Domaćih, Malika Tintilinića, snahe guje itd.

Učenici iz PŠ Drinovci su napravili 12 straničnika koji su prikazivali likove iz knjige Čudnovate zgode šegrta Hlapića kao što su Hlapić, Gita, Bundaš, Crni čovjek ili neki događaj koji ih se dojmio u knjizi.

Poslali smo ukupno 20 straničnika učenicima 3. razreda Osnovne škole Kálváriaparti u Mađarskoj. U paket smo stavili i male poklone koje su izradili učenici iz naše zadruge „Smirika“ te PPT prezentaciju o našim školama i motivima naših straničnika kako bismo se što bolje predstavili našim novim prijateljima.

Nakon dugog i nestrpljivog iščekivanja stigli su straničnici iz Mađarske. Motivi njihovih straničnika su likovi iz mađarskih narodnih priča npr.  Lázár Ervin's "Poor Dzsoni and Árnika", "The liar mouse",  "The Great fisher" i "Süsü, the Dragon".

Učenici su bili oduševljeni predivno ilustriranim straničnicima naših novih prijatelja iz Mađarske. Nadamo se da ćemo imati prilike s njima surađivati i na drugim projektima. smiley

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju