« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Mjesec hrvatske knjige manifestacija je koja u Hrvatskoj tradicionalno promiče čitanje kao društvenu vrijednost i knjigu kao kulturno dobro. Održava se svake godine od 15. listopada do 15. studenoga.
Povodom Mjeseca hrvatske knjige u školskim knjižnicama područnih škola odvijale su se različite aktivnosti i radionice. Što su sve učenici radili u svojim školskim knjižnicama pogledajte u nastavku.
„KNJIGOLOV“
Učenici od 3.-6. razreda područne škole Drinovci sudjelovali su u malom knjižničnom natjecanju „Knjigolov“. Cilj ovog natjecanja je usvojiti vještine samostalnog snalaženja u školskoj knjižnici. Učenici su imali zadatak da pronađu 3 knjige koje su dobili na svojim karticama u zadanom vremenu. Natjecanje se odvijalo u zabavnom duhu uz puno smijeha i navijanja. Na kraju je proglašena i pobjednica. Najbolja je bila učenica 5. razreda Anamarija Karlo koja je dobila zasluženu diplomu i mali poklon.
MALI STRIPOLJUPCI
Učenici 2. razreda područne škole Gradac po prvi put su se susreli sa stripom. Kako im je sat učenja o stripu bio vrlo zanimljiv odlučili su se uz pomoć svoje učiteljice Antonije Štingl i knjižničarke okušati u izradi svog malog stripa. Tako su poznatu basnu Kornjača i zec pretvorili u strip.
Učenici 3. razreda PŠ Gradac već su upoznati sa stripom pa nisu imali problema od lektire Bijeli jelen napraviti zabavni strip. Timskim radom i trudom dobili su zajedničku „lektiru u stripu“ te su je ponosno izložili u svom razredu.
ČITANJE NAGLAS
Članovi grupe Mladi knjižničari u područnoj školi Drinovci su čitali ulomke iz knjiga naglas. Cilj ove aktivnosti je poticanje čitanja, razvoj čitalačkih navika, popularizacija knjige te razvijanje čitalačkih sposobnosti učenika. Odabirom najzanimljivijih ulomaka iz svojih najdražih knjiga učenici su pokušali pobuditi zanimanje i motivirati svoje kolege da pročitaju njima omiljene naslove.
„KVIZOBOJ“
U područnoj školi Oklaj učenici 5. i 7. razreda sudjelovali su u „Kvizoboju“ – kvizu o poznavanju pročitanih lektirnih naslova. Cilj kviza je učenike potaknuti na čitanje lektire te razvijanje natjecateljskog duha u znanju pročitanog.
Učenici su bili podijeljeni u ekipe te su sami imenovali svoju ekipu. Tako smo u 5. razredu imali Ratnike, Pinjuriće i Hajduk, a u 7. razredu Neustrašivi trio, Paklenu četvorku i Nepobjedivu trojku. Učenici su se savjetovali o točnim odgovorima i došaptavali ih predstavniku grupe. Sve ekipe su pokazale zavidno znanje i borbenost. Ipak od svih ekipa najuspješnijima se u kvizu 5. razreda pokazala ekipa Pinjurića, a u kvizu 7. razreda ekipa Nepobjediva trojka.
U područnoj školi Drinovci učenici 3. razreda pokazali su svoje znanje o pročitanoj lektiri Čudnovate zgode šegrta Hlapića. Koliko su uživali u čitanju te zanimljive lektire o malom šegrtu pokazalo je i to da su učenici imali većinu točnih odgovora te je bilo teško utvrditi pobjednika. Ipak ovoga puta se najboljim pokazao učenik Dino Sulje.
KAKO NASTAJE KNJIGA?
Trećaši u područnoj školi Oklaj su u školskoj knjižnici učili o putu knjige od autora do čitatelja. Naučili su tako prepoznati glavne dijelove knjige i imenovati osobe koje su važne za nastanak knjige. Za kraj su izradili poučni plakat o svim osobama koje su važne za nastanak knjige.
MALA ORIGAMI RADIONICA
U školskoj knjižnici PŠ Drinovci učenici 2. razreda su izrađivali origami na temu Ružno pače. Cilj ove aktivnosti bio je učenike potaknuti da im čitanje bajki bude inspiracija za kreativno i stvaralačko izražavanje te ih upoznati s origami tehnikom s kojom se dosad nisu imali prilike susresti.
Učenici su uspješno savladali svoj zadatak te su uspjeli ispuniti „jezero“ sa svojim origami patkicama. Na kraju su još u „jezero“ dodali i pouke koje su izvukli iz bajke Ružno pače.
SLIKOPRIČA
Učenici 2. razreda područne škole Oklaj u školskoj knjižnici su izrađivali slikopriču. Za svoju slikopriču tekst su posudili iz šaljive pjesmice Grigora Viteza „Kome kakvu knjigu“. Crtali su tako oni razne životinje i njihove čudne želje o knjigama te slike lijepili mjesto predviđeno za tu riječ. Tako je kombinacijom slike i riječi nastala njihova mala slikopriča.
i za kraj….
PRVAŠIĆI U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI
Prvašići u područnim školama Drinovci, Oklaj i Gradac posjetili su svoje školske knjižnice. Kroz igru su otkrili što sve mogu pronaći u školskoj knjižnici, razliku između knjižnice i knjižare, kako se knjige posuđuju, ali i naučili ponešto o pravilima ponašanja u knjižnici i pravilnom čuvanju knjiga. Dobili su svoje članske iskaznice i posudili svoju prvu knjigu te tako postali aktivni članovi školske knjižnice.
Mjesec hrvatske knjige manifestacija je koja u Hrvatskoj tradicionalno promiče čitanje kao društvenu vrijednost i knjigu kao kulturno dobro. Održava se svake godine od 15. listopada do 15. studenoga.
Povodom Mjeseca hrvatske knjige u školskim knjižnicama područnih škola odvijale su se različite aktivnosti i radionice. Što su sve učenici radili u svojim školskim knjižnicama pogledajte u nastavku.
„KNJIGOLOV“
Učenici od 3.-6. razreda područne škole Drinovci sudjelovali su u malom knjižničnom natjecanju „Knjigolov“. Cilj ovog natjecanja je usvojiti vještine samostalnog snalaženja u školskoj knjižnici. Učenici su imali zadatak da pronađu 3 knjige koje su dobili na svojim karticama u zadanom vremenu. Natjecanje se odvijalo u zabavnom duhu uz puno smijeha i navijanja. Na kraju je proglašena i pobjednica. Najbolja je bila učenica 5. razreda Anamarija Karlo koja je dobila zasluženu diplomu i mali poklon.
MALI STRIPOLJUPCI
Učenici 2. razreda područne škole Gradac po prvi put su se susreli sa stripom. Kako im je sat učenja o stripu bio vrlo zanimljiv odlučili su se uz pomoć svoje učiteljice Antonije Štingl i knjižničarke okušati u izradi svog malog stripa. Tako su poznatu basnu Kornjača i zec pretvorili u strip.
Učenici 3. razreda PŠ Gradac već su upoznati sa stripom pa nisu imali problema od lektire Bijeli jelen napraviti zabavni strip. Timskim radom i trudom dobili su zajedničku „lektiru u stripu“ te su je ponosno izložili u svom razredu.
ČITANJE NAGLAS
Članovi grupe Mladi knjižničari u područnoj školi Drinovci su čitali ulomke iz knjiga naglas. Cilj ove aktivnosti je poticanje čitanja, razvoj čitalačkih navika, popularizacija knjige te razvijanje čitalačkih sposobnosti učenika. Odabirom najzanimljivijih ulomaka iz svojih najdražih knjiga učenici su pokušali pobuditi zanimanje i motivirati svoje kolege da pročitaju njima omiljene naslove.
„KVIZOBOJ“
U područnoj školi Oklaj učenici 5. i 7. razreda sudjelovali su u „Kvizoboju“ – kvizu o poznavanju pročitanih lektirnih naslova. Cilj kviza je učenike potaknuti na čitanje lektire te razvijanje natjecateljskog duha u znanju pročitanog.
Učenici su bili podijeljeni u ekipe te su sami imenovali svoju ekipu. Tako smo u 5. razredu imali Ratnike, Pinjuriće i Hajduk, a u 7. razredu Neustrašivi trio, Paklenu četvorku i Nepobjedivu trojku. Učenici su se savjetovali o točnim odgovorima i došaptavali ih predstavniku grupe. Sve ekipe su pokazale zavidno znanje i borbenost. Ipak od svih ekipa najuspješnijima se u kvizu 5. razreda pokazala ekipa Pinjurića, a u kvizu 7. razreda ekipa Nepobjediva trojka.
U područnoj školi Drinovci učenici 3. razreda pokazali su svoje znanje o pročitanoj lektiri Čudnovate zgode šegrta Hlapića. Koliko su uživali u čitanju te zanimljive lektire o malom šegrtu pokazalo je i to da su učenici imali većinu točnih odgovora te je bilo teško utvrditi pobjednika. Ipak ovoga puta se najboljim pokazao učenik Dino Sulje.
KAKO NASTAJE KNJIGA?
Trećaši u područnoj školi Oklaj su u školskoj knjižnici učili o putu knjige od autora do čitatelja. Naučili su tako prepoznati glavne dijelove knjige i imenovati osobe koje su važne za nastanak knjige. Za kraj su izradili poučni plakat o svim osobama koje su važne za nastanak knjige.
MALA ORIGAMI RADIONICA
U školskoj knjižnici PŠ Drinovci učenici 2. razreda su izrađivali origami na temu Ružno pače. Cilj ove aktivnosti bio je učenike potaknuti da im čitanje bajki bude inspiracija za kreativno i stvaralačko izražavanje te ih upoznati s origami tehnikom s kojom se dosad nisu imali prilike susresti.
Učenici su uspješno savladali svoj zadatak te su uspjeli ispuniti „jezero“ sa svojim origami patkicama. Na kraju su još u „jezero“ dodali i pouke koje su izvukli iz bajke Ružno pače.
SLIKOPRIČA
Učenici 2. razreda područne škole Oklaj u školskoj knjižnici su izrađivali slikopriču. Za svoju slikopriču tekst su posudili iz šaljive pjesmice Grigora Viteza „Kome kakvu knjigu“. Crtali su tako oni razne životinje i njihove čudne želje o knjigama te slike lijepili mjesto predviđeno za tu riječ. Tako je kombinacijom slike i riječi nastala njihova mala slikopriča.
i za kraj….
PRVAŠIĆI U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI
Prvašići u područnim školama Drinovci, Oklaj i Gradac posjetili su svoje školske knjižnice. Kroz igru su otkrili što sve mogu pronaći u školskoj knjižnici, razliku između knjižnice i knjižare, kako se knjige posuđuju, ali i naučili ponešto o pravilima ponašanja u knjižnici i pravilnom čuvanju knjiga. Dobili su svoje članske iskaznice i posudili svoju prvu knjigu te tako postali aktivni članovi školske knjižnice.
Mjesec hrvatske knjige manifestacija je koja u Hrvatskoj tradicionalno promiče čitanje kao društvenu vrijednost i knjigu kao kulturno dobro. Održava se svake godine od 15. listopada do 15. studenoga.
Povodom Mjeseca hrvatske knjige u školskim knjižnicama područnih škola odvijale su se različite aktivnosti i radionice. Što su sve učenici radili u svojim školskim knjižnicama pogledajte u nastavku.
„KNJIGOLOV“
Učenici od 3.-6. razreda područne škole Drinovci sudjelovali su u malom knjižničnom natjecanju „Knjigolov“. Cilj ovog natjecanja je usvojiti vještine samostalnog snalaženja u školskoj knjižnici. Učenici su imali zadatak da pronađu 3 knjige koje su dobili na svojim karticama u zadanom vremenu. Natjecanje se odvijalo u zabavnom duhu uz puno smijeha i navijanja. Na kraju je proglašena i pobjednica. Najbolja je bila učenica 5. razreda Anamarija Karlo koja je dobila zasluženu diplomu i mali poklon.
MALI STRIPOLJUPCI
Učenici 2. razreda područne škole Gradac po prvi put su se susreli sa stripom. Kako im je sat učenja o stripu bio vrlo zanimljiv odlučili su se uz pomoć svoje učiteljice Antonije Štingl i knjižničarke okušati u izradi svog malog stripa. Tako su poznatu basnu Kornjača i zec pretvorili u strip.
Učenici 3. razreda PŠ Gradac već su upoznati sa stripom pa nisu imali problema od lektire Bijeli jelen napraviti zabavni strip. Timskim radom i trudom dobili su zajedničku „lektiru u stripu“ te su je ponosno izložili u svom razredu.
ČITANJE NAGLAS
Članovi grupe Mladi knjižničari u područnoj školi Drinovci su čitali ulomke iz knjiga naglas. Cilj ove aktivnosti je poticanje čitanja, razvoj čitalačkih navika, popularizacija knjige te razvijanje čitalačkih sposobnosti učenika. Odabirom najzanimljivijih ulomaka iz svojih najdražih knjiga učenici su pokušali pobuditi zanimanje i motivirati svoje kolege da pročitaju njima omiljene naslove.
„KVIZOBOJ“
U područnoj školi Oklaj učenici 5. i 7. razreda sudjelovali su u „Kvizoboju“ – kvizu o poznavanju pročitanih lektirnih naslova. Cilj kviza je učenike potaknuti na čitanje lektire te razvijanje natjecateljskog duha u znanju pročitanog.
Učenici su bili podijeljeni u ekipe te su sami imenovali svoju ekipu. Tako smo u 5. razredu imali Ratnike, Pinjuriće i Hajduk, a u 7. razredu Neustrašivi trio, Paklenu četvorku i Nepobjedivu trojku. Učenici su se savjetovali o točnim odgovorima i došaptavali ih predstavniku grupe. Sve ekipe su pokazale zavidno znanje i borbenost. Ipak od svih ekipa najuspješnijima se u kvizu 5. razreda pokazala ekipa Pinjurića, a u kvizu 7. razreda ekipa Nepobjediva trojka.
U područnoj školi Drinovci učenici 3. razreda pokazali su svoje znanje o pročitanoj lektiri Čudnovate zgode šegrta Hlapića. Koliko su uživali u čitanju te zanimljive lektire o malom šegrtu pokazalo je i to da su učenici imali većinu točnih odgovora te je bilo teško utvrditi pobjednika. Ipak ovoga puta se najboljim pokazao učenik Dino Sulje.
KAKO NASTAJE KNJIGA?
Trećaši u područnoj školi Oklaj su u školskoj knjižnici učili o putu knjige od autora do čitatelja. Naučili su tako prepoznati glavne dijelove knjige i imenovati osobe koje su važne za nastanak knjige. Za kraj su izradili poučni plakat o svim osobama koje su važne za nastanak knjige.
MALA ORIGAMI RADIONICA
U školskoj knjižnici PŠ Drinovci učenici 2. razreda su izrađivali origami na temu Ružno pače. Cilj ove aktivnosti bio je učenike potaknuti da im čitanje bajki bude inspiracija za kreativno i stvaralačko izražavanje te ih upoznati s origami tehnikom s kojom se dosad nisu imali prilike susresti.
Učenici su uspješno savladali svoj zadatak te su uspjeli ispuniti „jezero“ sa svojim origami patkicama. Na kraju su još u „jezero“ dodali i pouke koje su izvukli iz bajke Ružno pače.
SLIKOPRIČA
Učenici 2. razreda područne škole Oklaj u školskoj knjižnici su izrađivali slikopriču. Za svoju slikopriču tekst su posudili iz šaljive pjesmice Grigora Viteza „Kome kakvu knjigu“. Crtali su tako oni razne životinje i njihove čudne želje o knjigama te slike lijepili mjesto predviđeno za tu riječ. Tako je kombinacijom slike i riječi nastala njihova mala slikopriča.
i za kraj….
PRVAŠIĆI U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI
Prvašići u područnim školama Drinovci, Oklaj i Gradac posjetili su svoje školske knjižnice. Kroz igru su otkrili što sve mogu pronaći u školskoj knjižnici, razliku između knjižnice i knjižare, kako se knjige posuđuju, ali i naučili ponešto o pravilima ponašanja u knjižnici i pravilnom čuvanju knjiga. Dobili su svoje članske iskaznice i posudili svoju prvu knjigu te tako postali aktivni članovi školske knjižnice.
Mjesec hrvatske knjige manifestacija je koja u Hrvatskoj tradicionalno promiče čitanje kao društvenu vrijednost i knjigu kao kulturno dobro. Održava se svake godine od 15. listopada do 15. studenoga.
Povodom Mjeseca hrvatske knjige u školskim knjižnicama područnih škola odvijale su se različite aktivnosti i radionice. Što su sve učenici radili u svojim školskim knjižnicama pogledajte u nastavku.
„KNJIGOLOV“
Učenici od 3.-6. razreda područne škole Drinovci sudjelovali su u malom knjižničnom natjecanju „Knjigolov“. Cilj ovog natjecanja je usvojiti vještine samostalnog snalaženja u školskoj knjižnici. Učenici su imali zadatak da pronađu 3 knjige koje su dobili na svojim karticama u zadanom vremenu. Natjecanje se odvijalo u zabavnom duhu uz puno smijeha i navijanja. Na kraju je proglašena i pobjednica. Najbolja je bila učenica 5. razreda Anamarija Karlo koja je dobila zasluženu diplomu i mali poklon.
MALI STRIPOLJUPCI
Učenici 2. razreda područne škole Gradac po prvi put su se susreli sa stripom. Kako im je sat učenja o stripu bio vrlo zanimljiv odlučili su se uz pomoć svoje učiteljice Antonije Štingl i knjižničarke okušati u izradi svog malog stripa. Tako su poznatu basnu Kornjača i zec pretvorili u strip.
Učenici 3. razreda PŠ Gradac već su upoznati sa stripom pa nisu imali problema od lektire Bijeli jelen napraviti zabavni strip. Timskim radom i trudom dobili su zajedničku „lektiru u stripu“ te su je ponosno izložili u svom razredu.
ČITANJE NAGLAS
Članovi grupe Mladi knjižničari u područnoj školi Drinovci su čitali ulomke iz knjiga naglas. Cilj ove aktivnosti je poticanje čitanja, razvoj čitalačkih navika, popularizacija knjige te razvijanje čitalačkih sposobnosti učenika. Odabirom najzanimljivijih ulomaka iz svojih najdražih knjiga učenici su pokušali pobuditi zanimanje i motivirati svoje kolege da pročitaju njima omiljene naslove.
„KVIZOBOJ“
U područnoj školi Oklaj učenici 5. i 7. razreda sudjelovali su u „Kvizoboju“ – kvizu o poznavanju pročitanih lektirnih naslova. Cilj kviza je učenike potaknuti na čitanje lektire te razvijanje natjecateljskog duha u znanju pročitanog.
Učenici su bili podijeljeni u ekipe te su sami imenovali svoju ekipu. Tako smo u 5. razredu imali Ratnike, Pinjuriće i Hajduk, a u 7. razredu Neustrašivi trio, Paklenu četvorku i Nepobjedivu trojku. Učenici su se savjetovali o točnim odgovorima i došaptavali ih predstavniku grupe. Sve ekipe su pokazale zavidno znanje i borbenost. Ipak od svih ekipa najuspješnijima se u kvizu 5. razreda pokazala ekipa Pinjurića, a u kvizu 7. razreda ekipa Nepobjediva trojka.
U područnoj školi Drinovci učenici 3. razreda pokazali su svoje znanje o pročitanoj lektiri Čudnovate zgode šegrta Hlapića. Koliko su uživali u čitanju te zanimljive lektire o malom šegrtu pokazalo je i to da su učenici imali većinu točnih odgovora te je bilo teško utvrditi pobjednika. Ipak ovoga puta se najboljim pokazao učenik Dino Sulje.
KAKO NASTAJE KNJIGA?
Trećaši u područnoj školi Oklaj su u školskoj knjižnici učili o putu knjige od autora do čitatelja. Naučili su tako prepoznati glavne dijelove knjige i imenovati osobe koje su važne za nastanak knjige. Za kraj su izradili poučni plakat o svim osobama koje su važne za nastanak knjige.
MALA ORIGAMI RADIONICA
U školskoj knjižnici PŠ Drinovci učenici 2. razreda su izrađivali origami na temu Ružno pače. Cilj ove aktivnosti bio je učenike potaknuti da im čitanje bajki bude inspiracija za kreativno i stvaralačko izražavanje te ih upoznati s origami tehnikom s kojom se dosad nisu imali prilike susresti.
Učenici su uspješno savladali svoj zadatak te su uspjeli ispuniti „jezero“ sa svojim origami patkicama. Na kraju su još u „jezero“ dodali i pouke koje su izvukli iz bajke Ružno pače.
SLIKOPRIČA
Učenici 2. razreda područne škole Oklaj u školskoj knjižnici su izrađivali slikopriču. Za svoju slikopriču tekst su posudili iz šaljive pjesmice Grigora Viteza „Kome kakvu knjigu“. Crtali su tako oni razne životinje i njihove čudne želje o knjigama te slike lijepili mjesto predviđeno za tu riječ. Tako je kombinacijom slike i riječi nastala njihova mala slikopriča.
i za kraj….
PRVAŠIĆI U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI
Prvašići u područnim školama Drinovci, Oklaj i Gradac posjetili su svoje školske knjižnice. Kroz igru su otkrili što sve mogu pronaći u školskoj knjižnici, razliku između knjižnice i knjižare, kako se knjige posuđuju, ali i naučili ponešto o pravilima ponašanja u knjižnici i pravilnom čuvanju knjiga. Dobili su svoje članske iskaznice i posudili svoju prvu knjigu te tako postali aktivni članovi školske knjižnice.