« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Povodom obilježavanja Svjetskog dana pisanja pisama (11. svibnja) učenici 3. i 4. razreda PŠ Oklaj sudjelovali su zajedno sa svojim učiteljicama i knjižničarkom u projektu „Razglednice moga zavičaja“.
Za sudjelovanje u projektu pozvali smo i OŠ Bartula Kašića iz Zadra s kojom smo napravili razmjenu razglednica.
Cilj projekta bio je kod učenika razvijati ljubav prema ljepoti pisanog izraza, stvoriti naviku pisanog izražavanja te upoznati učenike s bogatstvom tradicije, kulture i prirodnih ljepota zavičaja.
Tijek projekta
Učenici su najprije kroz razgovor i istraživački rad u školskoj knjižnici učili o povijesnim i kulturnim znamenitostima te prirodnim ljepotama koje se nalaze u njihovom zavičaju.
Uslijedilo je kratko predavanje o tradiciji pisanja razglednica, poštanskim markama i pravilima ispunjavanja razglednice kako bi ona uspješno stigla od pošiljatelja do primatelja.
Zatim su učenici imali zadatak pravilno adresirati razglednicu na ime jednog učenika iz OŠ Bartula Kašića te ih u par rečenica razglednice pozdraviti i pozvati da nas dođu posjetiti u našu školu.
Kreativni dio projekta bio je da učenici osmisle jedan motiv razglednice koji će dočarati neku od povijesnih, kulturnih ili prirodnih ljepota njihovog zavičaja i njime ilustrirati razglednicu.
Tako adresirane i ilustrirane razglednice poslali smo učenicima 4. razreda OŠ Bartula Kašića u Zadru.
Nakon nestrpljivog iščekivanja i nama su stigle razglednice iz Zadra.
U holu škole upriličili smo malu izložbu dobivenih razglednica koju smo nazvali „Kiša pozdrava“, a nakon toga učenici su za uspomenu na ovaj projekt dobili razglednicu koja je bila adresirana na njihovo ime.
Zahvaljujemo se učenicima, učiteljici Ivani Kesić i knjižničarki Ireni Stojanov iz OŠ Bartula Kašića u Zadru što su se odazvali pozivu na sudjelovanje u našem malom projektu te se nadamo da će se dopisivanje učenika putem razglednica nastaviti i da ovakav pisani oblik komunikacije neće biti zaboravljen.
Povodom obilježavanja Svjetskog dana pisanja pisama (11. svibnja) učenici 3. i 4. razreda PŠ Oklaj sudjelovali su zajedno sa svojim učiteljicama i knjižničarkom u projektu „Razglednice moga zavičaja“.
Za sudjelovanje u projektu pozvali smo i OŠ Bartula Kašića iz Zadra s kojom smo napravili razmjenu razglednica.
Cilj projekta bio je kod učenika razvijati ljubav prema ljepoti pisanog izraza, stvoriti naviku pisanog izražavanja te upoznati učenike s bogatstvom tradicije, kulture i prirodnih ljepota zavičaja.
Tijek projekta
Učenici su najprije kroz razgovor i istraživački rad u školskoj knjižnici učili o povijesnim i kulturnim znamenitostima te prirodnim ljepotama koje se nalaze u njihovom zavičaju.
Uslijedilo je kratko predavanje o tradiciji pisanja razglednica, poštanskim markama i pravilima ispunjavanja razglednice kako bi ona uspješno stigla od pošiljatelja do primatelja.
Zatim su učenici imali zadatak pravilno adresirati razglednicu na ime jednog učenika iz OŠ Bartula Kašića te ih u par rečenica razglednice pozdraviti i pozvati da nas dođu posjetiti u našu školu.
Kreativni dio projekta bio je da učenici osmisle jedan motiv razglednice koji će dočarati neku od povijesnih, kulturnih ili prirodnih ljepota njihovog zavičaja i njime ilustrirati razglednicu.
Tako adresirane i ilustrirane razglednice poslali smo učenicima 4. razreda OŠ Bartula Kašića u Zadru.
Nakon nestrpljivog iščekivanja i nama su stigle razglednice iz Zadra.
U holu škole upriličili smo malu izložbu dobivenih razglednica koju smo nazvali „Kiša pozdrava“, a nakon toga učenici su za uspomenu na ovaj projekt dobili razglednicu koja je bila adresirana na njihovo ime.
Zahvaljujemo se učenicima, učiteljici Ivani Kesić i knjižničarki Ireni Stojanov iz OŠ Bartula Kašića u Zadru što su se odazvali pozivu na sudjelovanje u našem malom projektu te se nadamo da će se dopisivanje učenika putem razglednica nastaviti i da ovakav pisani oblik komunikacije neće biti zaboravljen.
Povodom obilježavanja Svjetskog dana pisanja pisama (11. svibnja) učenici 3. i 4. razreda PŠ Oklaj sudjelovali su zajedno sa svojim učiteljicama i knjižničarkom u projektu „Razglednice moga zavičaja“.
Za sudjelovanje u projektu pozvali smo i OŠ Bartula Kašića iz Zadra s kojom smo napravili razmjenu razglednica.
Cilj projekta bio je kod učenika razvijati ljubav prema ljepoti pisanog izraza, stvoriti naviku pisanog izražavanja te upoznati učenike s bogatstvom tradicije, kulture i prirodnih ljepota zavičaja.
Tijek projekta
Učenici su najprije kroz razgovor i istraživački rad u školskoj knjižnici učili o povijesnim i kulturnim znamenitostima te prirodnim ljepotama koje se nalaze u njihovom zavičaju.
Uslijedilo je kratko predavanje o tradiciji pisanja razglednica, poštanskim markama i pravilima ispunjavanja razglednice kako bi ona uspješno stigla od pošiljatelja do primatelja.
Zatim su učenici imali zadatak pravilno adresirati razglednicu na ime jednog učenika iz OŠ Bartula Kašića te ih u par rečenica razglednice pozdraviti i pozvati da nas dođu posjetiti u našu školu.
Kreativni dio projekta bio je da učenici osmisle jedan motiv razglednice koji će dočarati neku od povijesnih, kulturnih ili prirodnih ljepota njihovog zavičaja i njime ilustrirati razglednicu.
Tako adresirane i ilustrirane razglednice poslali smo učenicima 4. razreda OŠ Bartula Kašića u Zadru.
Nakon nestrpljivog iščekivanja i nama su stigle razglednice iz Zadra.
U holu škole upriličili smo malu izložbu dobivenih razglednica koju smo nazvali „Kiša pozdrava“, a nakon toga učenici su za uspomenu na ovaj projekt dobili razglednicu koja je bila adresirana na njihovo ime.
Zahvaljujemo se učenicima, učiteljici Ivani Kesić i knjižničarki Ireni Stojanov iz OŠ Bartula Kašića u Zadru što su se odazvali pozivu na sudjelovanje u našem malom projektu te se nadamo da će se dopisivanje učenika putem razglednica nastaviti i da ovakav pisani oblik komunikacije neće biti zaboravljen.
Povodom obilježavanja Svjetskog dana pisanja pisama (11. svibnja) učenici 3. i 4. razreda PŠ Oklaj sudjelovali su zajedno sa svojim učiteljicama i knjižničarkom u projektu „Razglednice moga zavičaja“.
Za sudjelovanje u projektu pozvali smo i OŠ Bartula Kašića iz Zadra s kojom smo napravili razmjenu razglednica.
Cilj projekta bio je kod učenika razvijati ljubav prema ljepoti pisanog izraza, stvoriti naviku pisanog izražavanja te upoznati učenike s bogatstvom tradicije, kulture i prirodnih ljepota zavičaja.
Tijek projekta
Učenici su najprije kroz razgovor i istraživački rad u školskoj knjižnici učili o povijesnim i kulturnim znamenitostima te prirodnim ljepotama koje se nalaze u njihovom zavičaju.
Uslijedilo je kratko predavanje o tradiciji pisanja razglednica, poštanskim markama i pravilima ispunjavanja razglednice kako bi ona uspješno stigla od pošiljatelja do primatelja.
Zatim su učenici imali zadatak pravilno adresirati razglednicu na ime jednog učenika iz OŠ Bartula Kašića te ih u par rečenica razglednice pozdraviti i pozvati da nas dođu posjetiti u našu školu.
Kreativni dio projekta bio je da učenici osmisle jedan motiv razglednice koji će dočarati neku od povijesnih, kulturnih ili prirodnih ljepota njihovog zavičaja i njime ilustrirati razglednicu.
Tako adresirane i ilustrirane razglednice poslali smo učenicima 4. razreda OŠ Bartula Kašića u Zadru.
Nakon nestrpljivog iščekivanja i nama su stigle razglednice iz Zadra.
U holu škole upriličili smo malu izložbu dobivenih razglednica koju smo nazvali „Kiša pozdrava“, a nakon toga učenici su za uspomenu na ovaj projekt dobili razglednicu koja je bila adresirana na njihovo ime.
Zahvaljujemo se učenicima, učiteljici Ivani Kesić i knjižničarki Ireni Stojanov iz OŠ Bartula Kašića u Zadru što su se odazvali pozivu na sudjelovanje u našem malom projektu te se nadamo da će se dopisivanje učenika putem razglednica nastaviti i da ovakav pisani oblik komunikacije neće biti zaboravljen.