« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Intencija projekta je educirati za reanimaciju što veći broj mladih (budući su mladi uglavnom upućeni jedni na druge za vrijeme slobodnog vremena u međusobnim druženjima), kako bi u datom trenutku ukoliko zatreba znali pravovaljano reagirati i nekome spasiti život. Projekt su nastavnice Oriana Kosor te Vanja Matas uklopile u svoj nastavni plan i program, te u kurikulum biologije 8.-ih razreda u sklopu gradiva o krvotoku.
Projekt se sastoji od teoretskog dijela (1 nastavni sat) gdje su se učenici kroz PowerPoint prezentaciju i video upoznali sa slijedom postupaka osnovnog održavanja života, te od praktičnog dijela (2-3 nastavna sata) pomoću kojeg su naučili pravilno izvoditi reanimaciju. Učenici su sa zanimanjem pristupili usvajanju znanja o reanimaciji, te posebno praktičnom dijelu.
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa 2014. godine osmislilo je projekt „Edukacija djece o oživljavanju (kardiopulmonalna reanimacija) u osnovnoj školi (a prema smjernicama za reanimaciju Europskog vijeća za reanimatologiju iz 2010. godine), čije su seminare na Medicinskom fakultetu u Splitu prošle školske godine pohađale i naše nastavnice biologije, te se osposobile za edukaciju učenika.
Zahvaljujemo se Crvenom križu Drniš na posudbi lutke za reanimaciju.
Pripremila: Oriana Kosor
Intencija projekta je educirati za reanimaciju što veći broj mladih (budući su mladi uglavnom upućeni jedni na druge za vrijeme slobodnog vremena u međusobnim druženjima), kako bi u datom trenutku ukoliko zatreba znali pravovaljano reagirati i nekome spasiti život. Projekt su nastavnice Oriana Kosor te Vanja Matas uklopile u svoj nastavni plan i program, te u kurikulum biologije 8.-ih razreda u sklopu gradiva o krvotoku.
Projekt se sastoji od teoretskog dijela (1 nastavni sat) gdje su se učenici kroz PowerPoint prezentaciju i video upoznali sa slijedom postupaka osnovnog održavanja života, te od praktičnog dijela (2-3 nastavna sata) pomoću kojeg su naučili pravilno izvoditi reanimaciju. Učenici su sa zanimanjem pristupili usvajanju znanja o reanimaciji, te posebno praktičnom dijelu.
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa 2014. godine osmislilo je projekt „Edukacija djece o oživljavanju (kardiopulmonalna reanimacija) u osnovnoj školi (a prema smjernicama za reanimaciju Europskog vijeća za reanimatologiju iz 2010. godine), čije su seminare na Medicinskom fakultetu u Splitu prošle školske godine pohađale i naše nastavnice biologije, te se osposobile za edukaciju učenika.
Zahvaljujemo se Crvenom križu Drniš na posudbi lutke za reanimaciju.
Pripremila: Oriana Kosor
Intencija projekta je educirati za reanimaciju što veći broj mladih (budući su mladi uglavnom upućeni jedni na druge za vrijeme slobodnog vremena u međusobnim druženjima), kako bi u datom trenutku ukoliko zatreba znali pravovaljano reagirati i nekome spasiti život. Projekt su nastavnice Oriana Kosor te Vanja Matas uklopile u svoj nastavni plan i program, te u kurikulum biologije 8.-ih razreda u sklopu gradiva o krvotoku.
Projekt se sastoji od teoretskog dijela (1 nastavni sat) gdje su se učenici kroz PowerPoint prezentaciju i video upoznali sa slijedom postupaka osnovnog održavanja života, te od praktičnog dijela (2-3 nastavna sata) pomoću kojeg su naučili pravilno izvoditi reanimaciju. Učenici su sa zanimanjem pristupili usvajanju znanja o reanimaciji, te posebno praktičnom dijelu.
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa 2014. godine osmislilo je projekt „Edukacija djece o oživljavanju (kardiopulmonalna reanimacija) u osnovnoj školi (a prema smjernicama za reanimaciju Europskog vijeća za reanimatologiju iz 2010. godine), čije su seminare na Medicinskom fakultetu u Splitu prošle školske godine pohađale i naše nastavnice biologije, te se osposobile za edukaciju učenika.
Zahvaljujemo se Crvenom križu Drniš na posudbi lutke za reanimaciju.
Pripremila: Oriana Kosor
Intencija projekta je educirati za reanimaciju što veći broj mladih (budući su mladi uglavnom upućeni jedni na druge za vrijeme slobodnog vremena u međusobnim druženjima), kako bi u datom trenutku ukoliko zatreba znali pravovaljano reagirati i nekome spasiti život. Projekt su nastavnice Oriana Kosor te Vanja Matas uklopile u svoj nastavni plan i program, te u kurikulum biologije 8.-ih razreda u sklopu gradiva o krvotoku.
Projekt se sastoji od teoretskog dijela (1 nastavni sat) gdje su se učenici kroz PowerPoint prezentaciju i video upoznali sa slijedom postupaka osnovnog održavanja života, te od praktičnog dijela (2-3 nastavna sata) pomoću kojeg su naučili pravilno izvoditi reanimaciju. Učenici su sa zanimanjem pristupili usvajanju znanja o reanimaciji, te posebno praktičnom dijelu.
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa 2014. godine osmislilo je projekt „Edukacija djece o oživljavanju (kardiopulmonalna reanimacija) u osnovnoj školi (a prema smjernicama za reanimaciju Europskog vijeća za reanimatologiju iz 2010. godine), čije su seminare na Medicinskom fakultetu u Splitu prošle školske godine pohađale i naše nastavnice biologije, te se osposobile za edukaciju učenika.
Zahvaljujemo se Crvenom križu Drniš na posudbi lutke za reanimaciju.
Pripremila: Oriana Kosor