« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Dani ljubavi su započeli i u našoj školi. Prvi su krenuli viši razredi sa svojim aktivnostima, a u stopu su ih pratili i niži razredi.
Mladi knjižničari su ukrasili pano naše škole sa stripom "Zaljubitis". Pokazali su nam da su svi barem jednom oboljeli od te "teške" bolesti.
Prošli tjedan učenici 6., 7. i 8. razreda su pripremili debatu na temu "Trebamo li slaviti Valentinovo?". Učenici su podijeljeni nasumično u afirmacijsku i negacijsku grupu. Bolje argumente o tome trebamo li slaviti Valentinovo i je li slavljenje Valentinova samo produkt konzumerističkog društva imala je afirmcijska grupa koja se zalagala za to da se Dan zaljubljenih ipak treba obilježavati. Stoga su proglašeni pobjednicima debate od strane stručnog žirija kojeg su činile nastavnice Vanja Matas, Tereza Barišić i Tomislava Jelovčić.
Niži razredi su imali kratke i zabavne radionice na temu Valentinova.
Prvo smo se svi okupili u jednoj učionici i odradili zagrijavanje.
Nakon uvodnog zagrijavanja podijelili smo se u tri grupe.
Jedna grupa je radila zaljubljenu matematiku - tražili su u srcu tri broja čiji je zbroj 14.
Druga grupa je imala kružić-križić ali naravno verziju sa srcima.
Treća grupa je imala najrazigraniji zadatak. Na sredini učionice je postavljeno veliko srce napravljeno od manjih i većih srca. Učenici su imali glazbenu podlogu uz koju su plesali oko tog srca. Kad bi se glazba zaustavila, onaj učenik ili učenica koji su stali na duplo srce su izvlačili kartice s pitanjima na koje su morali dati odgovor, zapjevati ili poskakivati pa čak i reći nešto na engleskom jeziku.
"Ako imaš ljubavi, ne trebaš ništa više, ako je nemaš, sve drugo što imaš nije bitno." ~ J. M. Barrie
Foto: Vanja Matas i Antoaneta Raspudić
Dani ljubavi su započeli i u našoj školi. Prvi su krenuli viši razredi sa svojim aktivnostima, a u stopu su ih pratili i niži razredi.
Mladi knjižničari su ukrasili pano naše škole sa stripom "Zaljubitis". Pokazali su nam da su svi barem jednom oboljeli od te "teške" bolesti.
Prošli tjedan učenici 6., 7. i 8. razreda su pripremili debatu na temu "Trebamo li slaviti Valentinovo?". Učenici su podijeljeni nasumično u afirmacijsku i negacijsku grupu. Bolje argumente o tome trebamo li slaviti Valentinovo i je li slavljenje Valentinova samo produkt konzumerističkog društva imala je afirmcijska grupa koja se zalagala za to da se Dan zaljubljenih ipak treba obilježavati. Stoga su proglašeni pobjednicima debate od strane stručnog žirija kojeg su činile nastavnice Vanja Matas, Tereza Barišić i Tomislava Jelovčić.
Niži razredi su imali kratke i zabavne radionice na temu Valentinova.
Prvo smo se svi okupili u jednoj učionici i odradili zagrijavanje.
Nakon uvodnog zagrijavanja podijelili smo se u tri grupe.
Jedna grupa je radila zaljubljenu matematiku - tražili su u srcu tri broja čiji je zbroj 14.
Druga grupa je imala kružić-križić ali naravno verziju sa srcima.
Treća grupa je imala najrazigraniji zadatak. Na sredini učionice je postavljeno veliko srce napravljeno od manjih i većih srca. Učenici su imali glazbenu podlogu uz koju su plesali oko tog srca. Kad bi se glazba zaustavila, onaj učenik ili učenica koji su stali na duplo srce su izvlačili kartice s pitanjima na koje su morali dati odgovor, zapjevati ili poskakivati pa čak i reći nešto na engleskom jeziku.
"Ako imaš ljubavi, ne trebaš ništa više, ako je nemaš, sve drugo što imaš nije bitno." ~ J. M. Barrie
Foto: Vanja Matas i Antoaneta Raspudić
Dani ljubavi su započeli i u našoj školi. Prvi su krenuli viši razredi sa svojim aktivnostima, a u stopu su ih pratili i niži razredi.
Mladi knjižničari su ukrasili pano naše škole sa stripom "Zaljubitis". Pokazali su nam da su svi barem jednom oboljeli od te "teške" bolesti.
Prošli tjedan učenici 6., 7. i 8. razreda su pripremili debatu na temu "Trebamo li slaviti Valentinovo?". Učenici su podijeljeni nasumično u afirmacijsku i negacijsku grupu. Bolje argumente o tome trebamo li slaviti Valentinovo i je li slavljenje Valentinova samo produkt konzumerističkog društva imala je afirmcijska grupa koja se zalagala za to da se Dan zaljubljenih ipak treba obilježavati. Stoga su proglašeni pobjednicima debate od strane stručnog žirija kojeg su činile nastavnice Vanja Matas, Tereza Barišić i Tomislava Jelovčić.
Niži razredi su imali kratke i zabavne radionice na temu Valentinova.
Prvo smo se svi okupili u jednoj učionici i odradili zagrijavanje.
Nakon uvodnog zagrijavanja podijelili smo se u tri grupe.
Jedna grupa je radila zaljubljenu matematiku - tražili su u srcu tri broja čiji je zbroj 14.
Druga grupa je imala kružić-križić ali naravno verziju sa srcima.
Treća grupa je imala najrazigraniji zadatak. Na sredini učionice je postavljeno veliko srce napravljeno od manjih i većih srca. Učenici su imali glazbenu podlogu uz koju su plesali oko tog srca. Kad bi se glazba zaustavila, onaj učenik ili učenica koji su stali na duplo srce su izvlačili kartice s pitanjima na koje su morali dati odgovor, zapjevati ili poskakivati pa čak i reći nešto na engleskom jeziku.
"Ako imaš ljubavi, ne trebaš ništa više, ako je nemaš, sve drugo što imaš nije bitno." ~ J. M. Barrie
Foto: Vanja Matas i Antoaneta Raspudić
Dani ljubavi su započeli i u našoj školi. Prvi su krenuli viši razredi sa svojim aktivnostima, a u stopu su ih pratili i niži razredi.
Mladi knjižničari su ukrasili pano naše škole sa stripom "Zaljubitis". Pokazali su nam da su svi barem jednom oboljeli od te "teške" bolesti.
Prošli tjedan učenici 6., 7. i 8. razreda su pripremili debatu na temu "Trebamo li slaviti Valentinovo?". Učenici su podijeljeni nasumično u afirmacijsku i negacijsku grupu. Bolje argumente o tome trebamo li slaviti Valentinovo i je li slavljenje Valentinova samo produkt konzumerističkog društva imala je afirmcijska grupa koja se zalagala za to da se Dan zaljubljenih ipak treba obilježavati. Stoga su proglašeni pobjednicima debate od strane stručnog žirija kojeg su činile nastavnice Vanja Matas, Tereza Barišić i Tomislava Jelovčić.
Niži razredi su imali kratke i zabavne radionice na temu Valentinova.
Prvo smo se svi okupili u jednoj učionici i odradili zagrijavanje.
Nakon uvodnog zagrijavanja podijelili smo se u tri grupe.
Jedna grupa je radila zaljubljenu matematiku - tražili su u srcu tri broja čiji je zbroj 14.
Druga grupa je imala kružić-križić ali naravno verziju sa srcima.
Treća grupa je imala najrazigraniji zadatak. Na sredini učionice je postavljeno veliko srce napravljeno od manjih i većih srca. Učenici su imali glazbenu podlogu uz koju su plesali oko tog srca. Kad bi se glazba zaustavila, onaj učenik ili učenica koji su stali na duplo srce su izvlačili kartice s pitanjima na koje su morali dati odgovor, zapjevati ili poskakivati pa čak i reći nešto na engleskom jeziku.
"Ako imaš ljubavi, ne trebaš ništa više, ako je nemaš, sve drugo što imaš nije bitno." ~ J. M. Barrie
Foto: Vanja Matas i Antoaneta Raspudić