« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Ivana Brlić Mažuranić je prije 102 godine objavila svoj dječji roman Čudnovate zgode šegrta Hlapića. Dan danas knjiga oduševljava djecu diljem svijeta.
Knjiga je oduševila i treći razred PŠ Oklaj. :-)
Naši trećaši su gotovo cijeli tjedan posvetili Hlapiću i njegovim zgodama. Prvo smo zajedno prošli cijelu knjigu, pričali smo o likovima, što nam se svidjelo u knjizi, tko nam je pozitivan lik, tko negativan,...
Potom smo odgledali film u režiji Silvija Petranovića. Hlapić, Gita, majstor Mrkonja, majstorica i ostali likovi su nam oživjeli na filmskom platnu. Učenici su uočili neke razlike između filma i knjige. Većina učenika se složila da je knjiga bila bolja od filma.
Nakon filma je uslijedio kviz o šegrtu Hlapiću kojeg nam je pripremila knjižničarka kako bi vidjeli tko je najbolji poznavatelj ove knjige. Učenici su bili podijeljeni u dvije grupe. Kviz se sastojao od 40 pitanja, svaka grupa je dobila po 20 pitanja. Učenicima su bile podijeljene i kartice sa slovima A,B i C. Kada su čuli pitanje morali su podignuti kartice sa slovom ispred točnog odgovora.
Nakon odrađenog kviza, troje učenika se pokazalo najboljim poznavateljima i to s jednakim brojem bodova. nakon dodatnog pitanja dobili smo pobjednicu kviza- Leu Budanko. Pobjednica je dobila i mali poklon kao nagradu za prvo mjestu u kvizu.
Likovna radionica je održana nakon kviza. Prvo su učenici podijeljeni u dvije grupe. Jedna grupa je crtala Hlapića, a druga grupa Gitu. Likovna tehnika koju su koristili bila je crni flomaster i kolaž papir.
Ivana Brlić Mažuranić je prije 102 godine objavila svoj dječji roman Čudnovate zgode šegrta Hlapića. Dan danas knjiga oduševljava djecu diljem svijeta.
Knjiga je oduševila i treći razred PŠ Oklaj. :-)
Naši trećaši su gotovo cijeli tjedan posvetili Hlapiću i njegovim zgodama. Prvo smo zajedno prošli cijelu knjigu, pričali smo o likovima, što nam se svidjelo u knjizi, tko nam je pozitivan lik, tko negativan,...
Potom smo odgledali film u režiji Silvija Petranovića. Hlapić, Gita, majstor Mrkonja, majstorica i ostali likovi su nam oživjeli na filmskom platnu. Učenici su uočili neke razlike između filma i knjige. Većina učenika se složila da je knjiga bila bolja od filma.
Nakon filma je uslijedio kviz o šegrtu Hlapiću kojeg nam je pripremila knjižničarka kako bi vidjeli tko je najbolji poznavatelj ove knjige. Učenici su bili podijeljeni u dvije grupe. Kviz se sastojao od 40 pitanja, svaka grupa je dobila po 20 pitanja. Učenicima su bile podijeljene i kartice sa slovima A,B i C. Kada su čuli pitanje morali su podignuti kartice sa slovom ispred točnog odgovora.
Nakon odrađenog kviza, troje učenika se pokazalo najboljim poznavateljima i to s jednakim brojem bodova. nakon dodatnog pitanja dobili smo pobjednicu kviza- Leu Budanko. Pobjednica je dobila i mali poklon kao nagradu za prvo mjestu u kvizu.
Likovna radionica je održana nakon kviza. Prvo su učenici podijeljeni u dvije grupe. Jedna grupa je crtala Hlapića, a druga grupa Gitu. Likovna tehnika koju su koristili bila je crni flomaster i kolaž papir.
Ivana Brlić Mažuranić je prije 102 godine objavila svoj dječji roman Čudnovate zgode šegrta Hlapića. Dan danas knjiga oduševljava djecu diljem svijeta.
Knjiga je oduševila i treći razred PŠ Oklaj. :-)
Naši trećaši su gotovo cijeli tjedan posvetili Hlapiću i njegovim zgodama. Prvo smo zajedno prošli cijelu knjigu, pričali smo o likovima, što nam se svidjelo u knjizi, tko nam je pozitivan lik, tko negativan,...
Potom smo odgledali film u režiji Silvija Petranovića. Hlapić, Gita, majstor Mrkonja, majstorica i ostali likovi su nam oživjeli na filmskom platnu. Učenici su uočili neke razlike između filma i knjige. Većina učenika se složila da je knjiga bila bolja od filma.
Nakon filma je uslijedio kviz o šegrtu Hlapiću kojeg nam je pripremila knjižničarka kako bi vidjeli tko je najbolji poznavatelj ove knjige. Učenici su bili podijeljeni u dvije grupe. Kviz se sastojao od 40 pitanja, svaka grupa je dobila po 20 pitanja. Učenicima su bile podijeljene i kartice sa slovima A,B i C. Kada su čuli pitanje morali su podignuti kartice sa slovom ispred točnog odgovora.
Nakon odrađenog kviza, troje učenika se pokazalo najboljim poznavateljima i to s jednakim brojem bodova. nakon dodatnog pitanja dobili smo pobjednicu kviza- Leu Budanko. Pobjednica je dobila i mali poklon kao nagradu za prvo mjestu u kvizu.
Likovna radionica je održana nakon kviza. Prvo su učenici podijeljeni u dvije grupe. Jedna grupa je crtala Hlapića, a druga grupa Gitu. Likovna tehnika koju su koristili bila je crni flomaster i kolaž papir.
Ivana Brlić Mažuranić je prije 102 godine objavila svoj dječji roman Čudnovate zgode šegrta Hlapića. Dan danas knjiga oduševljava djecu diljem svijeta.
Knjiga je oduševila i treći razred PŠ Oklaj. :-)
Naši trećaši su gotovo cijeli tjedan posvetili Hlapiću i njegovim zgodama. Prvo smo zajedno prošli cijelu knjigu, pričali smo o likovima, što nam se svidjelo u knjizi, tko nam je pozitivan lik, tko negativan,...
Potom smo odgledali film u režiji Silvija Petranovića. Hlapić, Gita, majstor Mrkonja, majstorica i ostali likovi su nam oživjeli na filmskom platnu. Učenici su uočili neke razlike između filma i knjige. Većina učenika se složila da je knjiga bila bolja od filma.
Nakon filma je uslijedio kviz o šegrtu Hlapiću kojeg nam je pripremila knjižničarka kako bi vidjeli tko je najbolji poznavatelj ove knjige. Učenici su bili podijeljeni u dvije grupe. Kviz se sastojao od 40 pitanja, svaka grupa je dobila po 20 pitanja. Učenicima su bile podijeljene i kartice sa slovima A,B i C. Kada su čuli pitanje morali su podignuti kartice sa slovom ispred točnog odgovora.
Nakon odrađenog kviza, troje učenika se pokazalo najboljim poznavateljima i to s jednakim brojem bodova. nakon dodatnog pitanja dobili smo pobjednicu kviza- Leu Budanko. Pobjednica je dobila i mali poklon kao nagradu za prvo mjestu u kvizu.
Likovna radionica je održana nakon kviza. Prvo su učenici podijeljeni u dvije grupe. Jedna grupa je crtala Hlapića, a druga grupa Gitu. Likovna tehnika koju su koristili bila je crni flomaster i kolaž papir.