« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
U provedbi treće etape projekta Nacionalni ispiti u osnovnim školama - matematika sudjelovali su učenici 8.-ih razreda matične škole u Drnišu. Ispitu znanja i vještina iz matematike koji je proveden 24. travnja 2013. pristupila su 34 učenika koja su rješavala zadatke iz područja Brojevi i algebra - funkcije, Geometrija - mjerenje, Koordinatni sustav u pravcu i ravnini te Podatci - statistika, prebrojavanje i vjerojatnost.
Nacionalni ispiti u srednjim školama sveobuhvatni je projekt Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja kojemu je cilj ispitati ne samo trenutne razine znanja, vještina i sposobnosti učenika iz matematike na kraju osnovnoškolskog obrazovanja, već i utvrditi potencijalne probleme u usvajanju znanja i vještina iz matematike tijekom osnovnoškolskog obrazovanja. Prikupljene informacije trebale bi pridonijeti razumijevanju, unaprjeđenju i razvoju sustava općeg obveznog, i posebno, matematičkog obrazovanja.
U provedbi treće etape projekta Nacionalni ispiti u osnovnim školama - matematika sudjelovali su učenici 8.-ih razreda matične škole u Drnišu. Ispitu znanja i vještina iz matematike koji je proveden 24. travnja 2013. pristupila su 34 učenika koja su rješavala zadatke iz područja Brojevi i algebra - funkcije, Geometrija - mjerenje, Koordinatni sustav u pravcu i ravnini te Podatci - statistika, prebrojavanje i vjerojatnost.
Nacionalni ispiti u srednjim školama sveobuhvatni je projekt Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja kojemu je cilj ispitati ne samo trenutne razine znanja, vještina i sposobnosti učenika iz matematike na kraju osnovnoškolskog obrazovanja, već i utvrditi potencijalne probleme u usvajanju znanja i vještina iz matematike tijekom osnovnoškolskog obrazovanja. Prikupljene informacije trebale bi pridonijeti razumijevanju, unaprjeđenju i razvoju sustava općeg obveznog, i posebno, matematičkog obrazovanja.
U provedbi treće etape projekta Nacionalni ispiti u osnovnim školama - matematika sudjelovali su učenici 8.-ih razreda matične škole u Drnišu. Ispitu znanja i vještina iz matematike koji je proveden 24. travnja 2013. pristupila su 34 učenika koja su rješavala zadatke iz područja Brojevi i algebra - funkcije, Geometrija - mjerenje, Koordinatni sustav u pravcu i ravnini te Podatci - statistika, prebrojavanje i vjerojatnost.
Nacionalni ispiti u srednjim školama sveobuhvatni je projekt Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja kojemu je cilj ispitati ne samo trenutne razine znanja, vještina i sposobnosti učenika iz matematike na kraju osnovnoškolskog obrazovanja, već i utvrditi potencijalne probleme u usvajanju znanja i vještina iz matematike tijekom osnovnoškolskog obrazovanja. Prikupljene informacije trebale bi pridonijeti razumijevanju, unaprjeđenju i razvoju sustava općeg obveznog, i posebno, matematičkog obrazovanja.
U provedbi treće etape projekta Nacionalni ispiti u osnovnim školama - matematika sudjelovali su učenici 8.-ih razreda matične škole u Drnišu. Ispitu znanja i vještina iz matematike koji je proveden 24. travnja 2013. pristupila su 34 učenika koja su rješavala zadatke iz područja Brojevi i algebra - funkcije, Geometrija - mjerenje, Koordinatni sustav u pravcu i ravnini te Podatci - statistika, prebrojavanje i vjerojatnost.
Nacionalni ispiti u srednjim školama sveobuhvatni je projekt Nacionalnog centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja kojemu je cilj ispitati ne samo trenutne razine znanja, vještina i sposobnosti učenika iz matematike na kraju osnovnoškolskog obrazovanja, već i utvrditi potencijalne probleme u usvajanju znanja i vještina iz matematike tijekom osnovnoškolskog obrazovanja. Prikupljene informacije trebale bi pridonijeti razumijevanju, unaprjeđenju i razvoju sustava općeg obveznog, i posebno, matematičkog obrazovanja.