preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića - Petropoljskog Drniš

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa (mala)
Moj uspjeh na kraju godine mogao bi biti:





Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 11. 2018.

Ukupno: 264823
ŠKOLSKI KALENDAR 2024./2025.

JELOVNIK ZA VELJAČU

Kako se zaštititi u svijetu interneta, HAKOM brošura

INFORMATIČKI KUTAK

Provjerite dostupnost određene
knjige u vašim školskim
knjižnicama putem mrežnog kataloga
 
VIRTUALNA KNJIŽNICA

EDUTORIJ

Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.

 

ON-Line lektire za OŠ

Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)

OFFICE 365

Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Čitalačka pismenost
Autor: Anita Cota, 2. 11. 2009.

 Knjižnica

- mjesto poticanja čitalačke i informacijske pismenosti

 

 

 

Pretpostavlja se da je većina petnaestogodišnjaka već usvojila najosnovnije vještine čitanja te se jednom kasnije, u srednjoškolskom obrazovanju, više ne procjenjuju. Umjesto toga, od njih se očekuje da pronađu određenu informaciju u tekstu, da ga razumiju, interpretiraju ...

 

 

  


Knjižnica - mjesto poticanja čitalačke i informacijske pismenosti

Da bi ljudi uspješno učili tijekom cijeloga života, trebaju imati solidnu osnovu u ključnim područjima kao što su čitalačka, matematička i prirodoslovna pismenost.
Pretpostavlja se da je većina petnaestogodišnjaka već usvojila najosnovnije vještine čitanja te se jednom kasnije, u srednjoškolskom obrazovanju, više ne procjenjuju. Umjesto toga, od njih se očekuje da pronađu određenu informaciju u tekstu, da ga razumiju, interpretiraju pravilno, da kritički promišljaju o njegovu sadržaju i obliku u odnosu na vlastito poznavanje svijeta i obrazlože svoje stajalište.

Dakle, upravo su vještine čitanja osnova za postignuće u drugim predmetnim područjima i treba im posvetiti osobitu pozornost i to ne samo u djetinjstvu,  u prvim godinama školovanja.

Bez vještine čitalačke pismenosti nema ni razgovora, ni pisanog izražavanja. Ona je toliko bitna za mnoga zanimanja (i trgovcima i liječnicima) ... Potrebna je svima nama, primjerice:

            - prilikom odabira zanimanja

            - pronalaženja zaposlenja

            - u odgoju djece

            - u planiranju financijske budućnosti, i sl. ..


Tehnike čitanja i razumijevanje pročitanog su bitan preduvjet uspješnosti procesa cjelokupnog školskog učenja, a pretpostavljaju ne samo čitanje «neprekinutih tekstova», kako se obično misli, nego i onih «isprekidanih», poput zemljovida ili grafikona. Sve je to čitalačka pismenost.

Knjižnice i knjige, u elektroničkom ili tiskanom obliku, izvori su bez kojih u životu ne možemo, a napredak u čitanju postiže se isključivo čitanjem.
Prebacivanje odgovornosti za nedovoljno čitanje s institucije škole na roditelje i obrnuto -  besmislena je. I jedni i drugi moraju biti svjesni da će im djeca doživjeti obrazovni neuspjeh ako ne čitaju ...

O tome kako povećati broj dobrih čitača u školi, svakodnevno se brinu nastavnici i stručni suradnici. Tko su najbolji čitači onih «neprekinutih tekstova» u našoj osnovnoj školi, pokazat će se na natjecanju u čitanju koje će se održati 10. studenog 2009. na Svjetski dan mladeži (prema UNESCO-u) znanosti i razvoja.
Pobjednike ćemo primjereno nagraditi te završiti Mjesec hrvatske knjige pozivom svim učenicima, relevantnim institucijama i roditeljima da neprekidno rade na čitalačkoj pismenosti radi postizanja osobnih ciljeva, razvoja vlastita znanja i potencijala te sudjelovanja u društvu.



Anita Cota, prof. dipl. knjižničar
voditeljica Stručnog vijeća knjižničara
OŠ Šibensko-kninske županije






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Čitalačka pismenost
Autor: Anita Cota, 2. 11. 2009.

 Knjižnica

- mjesto poticanja čitalačke i informacijske pismenosti

 

 

 

Pretpostavlja se da je većina petnaestogodišnjaka već usvojila najosnovnije vještine čitanja te se jednom kasnije, u srednjoškolskom obrazovanju, više ne procjenjuju. Umjesto toga, od njih se očekuje da pronađu određenu informaciju u tekstu, da ga razumiju, interpretiraju ...

 

 

  


Knjižnica - mjesto poticanja čitalačke i informacijske pismenosti

Da bi ljudi uspješno učili tijekom cijeloga života, trebaju imati solidnu osnovu u ključnim područjima kao što su čitalačka, matematička i prirodoslovna pismenost.
Pretpostavlja se da je većina petnaestogodišnjaka već usvojila najosnovnije vještine čitanja te se jednom kasnije, u srednjoškolskom obrazovanju, više ne procjenjuju. Umjesto toga, od njih se očekuje da pronađu određenu informaciju u tekstu, da ga razumiju, interpretiraju pravilno, da kritički promišljaju o njegovu sadržaju i obliku u odnosu na vlastito poznavanje svijeta i obrazlože svoje stajalište.

Dakle, upravo su vještine čitanja osnova za postignuće u drugim predmetnim područjima i treba im posvetiti osobitu pozornost i to ne samo u djetinjstvu,  u prvim godinama školovanja.

Bez vještine čitalačke pismenosti nema ni razgovora, ni pisanog izražavanja. Ona je toliko bitna za mnoga zanimanja (i trgovcima i liječnicima) ... Potrebna je svima nama, primjerice:

            - prilikom odabira zanimanja

            - pronalaženja zaposlenja

            - u odgoju djece

            - u planiranju financijske budućnosti, i sl. ..


Tehnike čitanja i razumijevanje pročitanog su bitan preduvjet uspješnosti procesa cjelokupnog školskog učenja, a pretpostavljaju ne samo čitanje «neprekinutih tekstova», kako se obično misli, nego i onih «isprekidanih», poput zemljovida ili grafikona. Sve je to čitalačka pismenost.

Knjižnice i knjige, u elektroničkom ili tiskanom obliku, izvori su bez kojih u životu ne možemo, a napredak u čitanju postiže se isključivo čitanjem.
Prebacivanje odgovornosti za nedovoljno čitanje s institucije škole na roditelje i obrnuto -  besmislena je. I jedni i drugi moraju biti svjesni da će im djeca doživjeti obrazovni neuspjeh ako ne čitaju ...

O tome kako povećati broj dobrih čitača u školi, svakodnevno se brinu nastavnici i stručni suradnici. Tko su najbolji čitači onih «neprekinutih tekstova» u našoj osnovnoj školi, pokazat će se na natjecanju u čitanju koje će se održati 10. studenog 2009. na Svjetski dan mladeži (prema UNESCO-u) znanosti i razvoja.
Pobjednike ćemo primjereno nagraditi te završiti Mjesec hrvatske knjige pozivom svim učenicima, relevantnim institucijama i roditeljima da neprekidno rade na čitalačkoj pismenosti radi postizanja osobnih ciljeva, razvoja vlastita znanja i potencijala te sudjelovanja u društvu.



Anita Cota, prof. dipl. knjižničar
voditeljica Stručnog vijeća knjižničara
OŠ Šibensko-kninske županije






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Album

Popis postojećih albuma:


Naziv albuma
Kreirao
Datum


Daniel Jurković
27. 10. 2023. 13:31


Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Čitalačka pismenost
Autor: Anita Cota, 2. 11. 2009.

 Knjižnica

- mjesto poticanja čitalačke i informacijske pismenosti

 

 

 

Pretpostavlja se da je većina petnaestogodišnjaka već usvojila najosnovnije vještine čitanja te se jednom kasnije, u srednjoškolskom obrazovanju, više ne procjenjuju. Umjesto toga, od njih se očekuje da pronađu određenu informaciju u tekstu, da ga razumiju, interpretiraju ...

 

 

  


Knjižnica - mjesto poticanja čitalačke i informacijske pismenosti

Da bi ljudi uspješno učili tijekom cijeloga života, trebaju imati solidnu osnovu u ključnim područjima kao što su čitalačka, matematička i prirodoslovna pismenost.
Pretpostavlja se da je većina petnaestogodišnjaka već usvojila najosnovnije vještine čitanja te se jednom kasnije, u srednjoškolskom obrazovanju, više ne procjenjuju. Umjesto toga, od njih se očekuje da pronađu određenu informaciju u tekstu, da ga razumiju, interpretiraju pravilno, da kritički promišljaju o njegovu sadržaju i obliku u odnosu na vlastito poznavanje svijeta i obrazlože svoje stajalište.

Dakle, upravo su vještine čitanja osnova za postignuće u drugim predmetnim područjima i treba im posvetiti osobitu pozornost i to ne samo u djetinjstvu,  u prvim godinama školovanja.

Bez vještine čitalačke pismenosti nema ni razgovora, ni pisanog izražavanja. Ona je toliko bitna za mnoga zanimanja (i trgovcima i liječnicima) ... Potrebna je svima nama, primjerice:

            - prilikom odabira zanimanja

            - pronalaženja zaposlenja

            - u odgoju djece

            - u planiranju financijske budućnosti, i sl. ..


Tehnike čitanja i razumijevanje pročitanog su bitan preduvjet uspješnosti procesa cjelokupnog školskog učenja, a pretpostavljaju ne samo čitanje «neprekinutih tekstova», kako se obično misli, nego i onih «isprekidanih», poput zemljovida ili grafikona. Sve je to čitalačka pismenost.

Knjižnice i knjige, u elektroničkom ili tiskanom obliku, izvori su bez kojih u životu ne možemo, a napredak u čitanju postiže se isključivo čitanjem.
Prebacivanje odgovornosti za nedovoljno čitanje s institucije škole na roditelje i obrnuto -  besmislena je. I jedni i drugi moraju biti svjesni da će im djeca doživjeti obrazovni neuspjeh ako ne čitaju ...

O tome kako povećati broj dobrih čitača u školi, svakodnevno se brinu nastavnici i stručni suradnici. Tko su najbolji čitači onih «neprekinutih tekstova» u našoj osnovnoj školi, pokazat će se na natjecanju u čitanju koje će se održati 10. studenog 2009. na Svjetski dan mladeži (prema UNESCO-u) znanosti i razvoja.
Pobjednike ćemo primjereno nagraditi te završiti Mjesec hrvatske knjige pozivom svim učenicima, relevantnim institucijama i roditeljima da neprekidno rade na čitalačkoj pismenosti radi postizanja osobnih ciljeva, razvoja vlastita znanja i potencijala te sudjelovanja u društvu.



Anita Cota, prof. dipl. knjižničar
voditeljica Stručnog vijeća knjižničara
OŠ Šibensko-kninske županije






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Čitalačka pismenost
Autor: Anita Cota, 2. 11. 2009.

 Knjižnica

- mjesto poticanja čitalačke i informacijske pismenosti

 

 

 

Pretpostavlja se da je većina petnaestogodišnjaka već usvojila najosnovnije vještine čitanja te se jednom kasnije, u srednjoškolskom obrazovanju, više ne procjenjuju. Umjesto toga, od njih se očekuje da pronađu određenu informaciju u tekstu, da ga razumiju, interpretiraju ...

 

 

  


Knjižnica - mjesto poticanja čitalačke i informacijske pismenosti

Da bi ljudi uspješno učili tijekom cijeloga života, trebaju imati solidnu osnovu u ključnim područjima kao što su čitalačka, matematička i prirodoslovna pismenost.
Pretpostavlja se da je većina petnaestogodišnjaka već usvojila najosnovnije vještine čitanja te se jednom kasnije, u srednjoškolskom obrazovanju, više ne procjenjuju. Umjesto toga, od njih se očekuje da pronađu određenu informaciju u tekstu, da ga razumiju, interpretiraju pravilno, da kritički promišljaju o njegovu sadržaju i obliku u odnosu na vlastito poznavanje svijeta i obrazlože svoje stajalište.

Dakle, upravo su vještine čitanja osnova za postignuće u drugim predmetnim područjima i treba im posvetiti osobitu pozornost i to ne samo u djetinjstvu,  u prvim godinama školovanja.

Bez vještine čitalačke pismenosti nema ni razgovora, ni pisanog izražavanja. Ona je toliko bitna za mnoga zanimanja (i trgovcima i liječnicima) ... Potrebna je svima nama, primjerice:

            - prilikom odabira zanimanja

            - pronalaženja zaposlenja

            - u odgoju djece

            - u planiranju financijske budućnosti, i sl. ..


Tehnike čitanja i razumijevanje pročitanog su bitan preduvjet uspješnosti procesa cjelokupnog školskog učenja, a pretpostavljaju ne samo čitanje «neprekinutih tekstova», kako se obično misli, nego i onih «isprekidanih», poput zemljovida ili grafikona. Sve je to čitalačka pismenost.

Knjižnice i knjige, u elektroničkom ili tiskanom obliku, izvori su bez kojih u životu ne možemo, a napredak u čitanju postiže se isključivo čitanjem.
Prebacivanje odgovornosti za nedovoljno čitanje s institucije škole na roditelje i obrnuto -  besmislena je. I jedni i drugi moraju biti svjesni da će im djeca doživjeti obrazovni neuspjeh ako ne čitaju ...

O tome kako povećati broj dobrih čitača u školi, svakodnevno se brinu nastavnici i stručni suradnici. Tko su najbolji čitači onih «neprekinutih tekstova» u našoj osnovnoj školi, pokazat će se na natjecanju u čitanju koje će se održati 10. studenog 2009. na Svjetski dan mladeži (prema UNESCO-u) znanosti i razvoja.
Pobjednike ćemo primjereno nagraditi te završiti Mjesec hrvatske knjige pozivom svim učenicima, relevantnim institucijama i roditeljima da neprekidno rade na čitalačkoj pismenosti radi postizanja osobnih ciljeva, razvoja vlastita znanja i potencijala te sudjelovanja u društvu.



Anita Cota, prof. dipl. knjižničar
voditeljica Stručnog vijeća knjižničara
OŠ Šibensko-kninske županije






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju