« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Knjižnica
- mjesto poticanja čitalačke i informacijske pismenosti
Pretpostavlja se da je većina petnaestogodišnjaka već usvojila najosnovnije vještine čitanja te se jednom kasnije, u srednjoškolskom obrazovanju, više ne procjenjuju. Umjesto toga, od njih se očekuje da pronađu određenu informaciju u tekstu, da ga razumiju, interpretiraju ...
Knjižnica - mjesto poticanja čitalačke i informacijske pismenosti
Da bi ljudi uspješno učili tijekom cijeloga života, trebaju imati solidnu osnovu u ključnim područjima kao što su čitalačka, matematička i prirodoslovna pismenost.
Pretpostavlja se da je većina petnaestogodišnjaka već usvojila najosnovnije vještine čitanja te se jednom kasnije, u srednjoškolskom obrazovanju, više ne procjenjuju. Umjesto toga, od njih se očekuje da pronađu određenu informaciju u tekstu, da ga razumiju, interpretiraju pravilno, da kritički promišljaju o njegovu sadržaju i obliku u odnosu na vlastito poznavanje svijeta i obrazlože svoje stajalište.
Dakle, upravo su vještine čitanja osnova za postignuće u drugim predmetnim područjima i treba im posvetiti osobitu pozornost i to ne samo u djetinjstvu, u prvim godinama školovanja.
Bez vještine čitalačke pismenosti nema ni razgovora, ni pisanog izražavanja. Ona je toliko bitna za mnoga zanimanja (i trgovcima i liječnicima) ... Potrebna je svima nama, primjerice:
- prilikom odabira zanimanja
- pronalaženja zaposlenja
- u odgoju djece
- u planiranju financijske budućnosti, i sl. ..
Tehnike čitanja i razumijevanje pročitanog su bitan preduvjet uspješnosti procesa cjelokupnog školskog učenja, a pretpostavljaju ne samo čitanje «neprekinutih tekstova», kako se obično misli, nego i onih «isprekidanih», poput zemljovida ili grafikona. Sve je to čitalačka pismenost.
Knjižnice i knjige, u elektroničkom ili tiskanom obliku, izvori su bez kojih u životu ne možemo, a napredak u čitanju postiže se isključivo čitanjem.
Prebacivanje odgovornosti za nedovoljno čitanje s institucije škole na roditelje i obrnuto - besmislena je. I jedni i drugi moraju biti svjesni da će im djeca doživjeti obrazovni neuspjeh ako ne čitaju ...
O tome kako povećati broj dobrih čitača u školi, svakodnevno se brinu nastavnici i stručni suradnici. Tko su najbolji čitači onih «neprekinutih tekstova» u našoj osnovnoj školi, pokazat će se na natjecanju u čitanju koje će se održati 10. studenog 2009. na Svjetski dan mladeži (prema UNESCO-u) znanosti i razvoja.
Pobjednike ćemo primjereno nagraditi te završiti Mjesec hrvatske knjige pozivom svim učenicima, relevantnim institucijama i roditeljima da neprekidno rade na čitalačkoj pismenosti radi postizanja osobnih ciljeva, razvoja vlastita znanja i potencijala te sudjelovanja u društvu.
Anita Cota, prof. dipl. knjižničar
voditeljica Stručnog vijeća knjižničara
OŠ Šibensko-kninske županije
Knjižnica
- mjesto poticanja čitalačke i informacijske pismenosti
Pretpostavlja se da je većina petnaestogodišnjaka već usvojila najosnovnije vještine čitanja te se jednom kasnije, u srednjoškolskom obrazovanju, više ne procjenjuju. Umjesto toga, od njih se očekuje da pronađu određenu informaciju u tekstu, da ga razumiju, interpretiraju ...
Knjižnica - mjesto poticanja čitalačke i informacijske pismenosti
Da bi ljudi uspješno učili tijekom cijeloga života, trebaju imati solidnu osnovu u ključnim područjima kao što su čitalačka, matematička i prirodoslovna pismenost.
Pretpostavlja se da je većina petnaestogodišnjaka već usvojila najosnovnije vještine čitanja te se jednom kasnije, u srednjoškolskom obrazovanju, više ne procjenjuju. Umjesto toga, od njih se očekuje da pronađu određenu informaciju u tekstu, da ga razumiju, interpretiraju pravilno, da kritički promišljaju o njegovu sadržaju i obliku u odnosu na vlastito poznavanje svijeta i obrazlože svoje stajalište.
Dakle, upravo su vještine čitanja osnova za postignuće u drugim predmetnim područjima i treba im posvetiti osobitu pozornost i to ne samo u djetinjstvu, u prvim godinama školovanja.
Bez vještine čitalačke pismenosti nema ni razgovora, ni pisanog izražavanja. Ona je toliko bitna za mnoga zanimanja (i trgovcima i liječnicima) ... Potrebna je svima nama, primjerice:
- prilikom odabira zanimanja
- pronalaženja zaposlenja
- u odgoju djece
- u planiranju financijske budućnosti, i sl. ..
Tehnike čitanja i razumijevanje pročitanog su bitan preduvjet uspješnosti procesa cjelokupnog školskog učenja, a pretpostavljaju ne samo čitanje «neprekinutih tekstova», kako se obično misli, nego i onih «isprekidanih», poput zemljovida ili grafikona. Sve je to čitalačka pismenost.
Knjižnice i knjige, u elektroničkom ili tiskanom obliku, izvori su bez kojih u životu ne možemo, a napredak u čitanju postiže se isključivo čitanjem.
Prebacivanje odgovornosti za nedovoljno čitanje s institucije škole na roditelje i obrnuto - besmislena je. I jedni i drugi moraju biti svjesni da će im djeca doživjeti obrazovni neuspjeh ako ne čitaju ...
O tome kako povećati broj dobrih čitača u školi, svakodnevno se brinu nastavnici i stručni suradnici. Tko su najbolji čitači onih «neprekinutih tekstova» u našoj osnovnoj školi, pokazat će se na natjecanju u čitanju koje će se održati 10. studenog 2009. na Svjetski dan mladeži (prema UNESCO-u) znanosti i razvoja.
Pobjednike ćemo primjereno nagraditi te završiti Mjesec hrvatske knjige pozivom svim učenicima, relevantnim institucijama i roditeljima da neprekidno rade na čitalačkoj pismenosti radi postizanja osobnih ciljeva, razvoja vlastita znanja i potencijala te sudjelovanja u društvu.
Anita Cota, prof. dipl. knjižničar
voditeljica Stručnog vijeća knjižničara
OŠ Šibensko-kninske županije
Knjižnica
- mjesto poticanja čitalačke i informacijske pismenosti
Pretpostavlja se da je većina petnaestogodišnjaka već usvojila najosnovnije vještine čitanja te se jednom kasnije, u srednjoškolskom obrazovanju, više ne procjenjuju. Umjesto toga, od njih se očekuje da pronađu određenu informaciju u tekstu, da ga razumiju, interpretiraju ...
Knjižnica - mjesto poticanja čitalačke i informacijske pismenosti
Da bi ljudi uspješno učili tijekom cijeloga života, trebaju imati solidnu osnovu u ključnim područjima kao što su čitalačka, matematička i prirodoslovna pismenost.
Pretpostavlja se da je većina petnaestogodišnjaka već usvojila najosnovnije vještine čitanja te se jednom kasnije, u srednjoškolskom obrazovanju, više ne procjenjuju. Umjesto toga, od njih se očekuje da pronađu određenu informaciju u tekstu, da ga razumiju, interpretiraju pravilno, da kritički promišljaju o njegovu sadržaju i obliku u odnosu na vlastito poznavanje svijeta i obrazlože svoje stajalište.
Dakle, upravo su vještine čitanja osnova za postignuće u drugim predmetnim područjima i treba im posvetiti osobitu pozornost i to ne samo u djetinjstvu, u prvim godinama školovanja.
Bez vještine čitalačke pismenosti nema ni razgovora, ni pisanog izražavanja. Ona je toliko bitna za mnoga zanimanja (i trgovcima i liječnicima) ... Potrebna je svima nama, primjerice:
- prilikom odabira zanimanja
- pronalaženja zaposlenja
- u odgoju djece
- u planiranju financijske budućnosti, i sl. ..
Tehnike čitanja i razumijevanje pročitanog su bitan preduvjet uspješnosti procesa cjelokupnog školskog učenja, a pretpostavljaju ne samo čitanje «neprekinutih tekstova», kako se obično misli, nego i onih «isprekidanih», poput zemljovida ili grafikona. Sve je to čitalačka pismenost.
Knjižnice i knjige, u elektroničkom ili tiskanom obliku, izvori su bez kojih u životu ne možemo, a napredak u čitanju postiže se isključivo čitanjem.
Prebacivanje odgovornosti za nedovoljno čitanje s institucije škole na roditelje i obrnuto - besmislena je. I jedni i drugi moraju biti svjesni da će im djeca doživjeti obrazovni neuspjeh ako ne čitaju ...
O tome kako povećati broj dobrih čitača u školi, svakodnevno se brinu nastavnici i stručni suradnici. Tko su najbolji čitači onih «neprekinutih tekstova» u našoj osnovnoj školi, pokazat će se na natjecanju u čitanju koje će se održati 10. studenog 2009. na Svjetski dan mladeži (prema UNESCO-u) znanosti i razvoja.
Pobjednike ćemo primjereno nagraditi te završiti Mjesec hrvatske knjige pozivom svim učenicima, relevantnim institucijama i roditeljima da neprekidno rade na čitalačkoj pismenosti radi postizanja osobnih ciljeva, razvoja vlastita znanja i potencijala te sudjelovanja u društvu.
Anita Cota, prof. dipl. knjižničar
voditeljica Stručnog vijeća knjižničara
OŠ Šibensko-kninske županije
Knjižnica
- mjesto poticanja čitalačke i informacijske pismenosti
Pretpostavlja se da je većina petnaestogodišnjaka već usvojila najosnovnije vještine čitanja te se jednom kasnije, u srednjoškolskom obrazovanju, više ne procjenjuju. Umjesto toga, od njih se očekuje da pronađu određenu informaciju u tekstu, da ga razumiju, interpretiraju ...
Knjižnica - mjesto poticanja čitalačke i informacijske pismenosti
Da bi ljudi uspješno učili tijekom cijeloga života, trebaju imati solidnu osnovu u ključnim područjima kao što su čitalačka, matematička i prirodoslovna pismenost.
Pretpostavlja se da je većina petnaestogodišnjaka već usvojila najosnovnije vještine čitanja te se jednom kasnije, u srednjoškolskom obrazovanju, više ne procjenjuju. Umjesto toga, od njih se očekuje da pronađu određenu informaciju u tekstu, da ga razumiju, interpretiraju pravilno, da kritički promišljaju o njegovu sadržaju i obliku u odnosu na vlastito poznavanje svijeta i obrazlože svoje stajalište.
Dakle, upravo su vještine čitanja osnova za postignuće u drugim predmetnim područjima i treba im posvetiti osobitu pozornost i to ne samo u djetinjstvu, u prvim godinama školovanja.
Bez vještine čitalačke pismenosti nema ni razgovora, ni pisanog izražavanja. Ona je toliko bitna za mnoga zanimanja (i trgovcima i liječnicima) ... Potrebna je svima nama, primjerice:
- prilikom odabira zanimanja
- pronalaženja zaposlenja
- u odgoju djece
- u planiranju financijske budućnosti, i sl. ..
Tehnike čitanja i razumijevanje pročitanog su bitan preduvjet uspješnosti procesa cjelokupnog školskog učenja, a pretpostavljaju ne samo čitanje «neprekinutih tekstova», kako se obično misli, nego i onih «isprekidanih», poput zemljovida ili grafikona. Sve je to čitalačka pismenost.
Knjižnice i knjige, u elektroničkom ili tiskanom obliku, izvori su bez kojih u životu ne možemo, a napredak u čitanju postiže se isključivo čitanjem.
Prebacivanje odgovornosti za nedovoljno čitanje s institucije škole na roditelje i obrnuto - besmislena je. I jedni i drugi moraju biti svjesni da će im djeca doživjeti obrazovni neuspjeh ako ne čitaju ...
O tome kako povećati broj dobrih čitača u školi, svakodnevno se brinu nastavnici i stručni suradnici. Tko su najbolji čitači onih «neprekinutih tekstova» u našoj osnovnoj školi, pokazat će se na natjecanju u čitanju koje će se održati 10. studenog 2009. na Svjetski dan mladeži (prema UNESCO-u) znanosti i razvoja.
Pobjednike ćemo primjereno nagraditi te završiti Mjesec hrvatske knjige pozivom svim učenicima, relevantnim institucijama i roditeljima da neprekidno rade na čitalačkoj pismenosti radi postizanja osobnih ciljeva, razvoja vlastita znanja i potencijala te sudjelovanja u društvu.
Anita Cota, prof. dipl. knjižničar
voditeljica Stručnog vijeća knjižničara
OŠ Šibensko-kninske županije