« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Završile su radionice obrade lektire na drugačiji način. Zadnjih dana nastave, od 19. do 21. lipnja, učenici 4. a, 4. b i 4. c razreda u Drnišu, skupili su svoje "listove s tekstovima ili slikama koji čine sadržajnu cjelinu" te ih povezali koricama.
"Knjiga mojih knjiga" - dar koji su darovali sebi na kraju godine
Ovo nije samo knjiga o pročitanim knjigama u šk. god. 2022./23., nego i knjiga o važnosti rada na sposobnosti i radosti čitanja, o unutarnjem rastu i razvoju u tom svijetu. Odstupanjem od uobičajenog, drugačijim pristupom svakoj novoj knjizi, širili smo spoznaje i probudili empatije, otkrivali pisce i pjesnike koji traju, koje su s jednkom radošću čitali čak i njihovi prabake i pradjedovi.
Svaka nova knjiga otkrivala nam je kako je čitati i kako interpretirati. Od 3D prikaza, preko origamija, mentalne mape, planina i pizzae, do detektivske križaljke.
Radionice obrade lektire započele su odmah u rujnu 2022.godine. Predano smo radili na svih šest lektira, koje smo na kraju pretvorili u knjigu - dnevnik čitanja.
Završile su radionice obrade lektire na drugačiji način. Zadnjih dana nastave, od 19. do 21. lipnja, učenici 4. a, 4. b i 4. c razreda u Drnišu, skupili su svoje "listove s tekstovima ili slikama koji čine sadržajnu cjelinu" te ih povezali koricama.
"Knjiga mojih knjiga" - dar koji su darovali sebi na kraju godine
Ovo nije samo knjiga o pročitanim knjigama u šk. god. 2022./23., nego i knjiga o važnosti rada na sposobnosti i radosti čitanja, o unutarnjem rastu i razvoju u tom svijetu. Odstupanjem od uobičajenog, drugačijim pristupom svakoj novoj knjizi, širili smo spoznaje i probudili empatije, otkrivali pisce i pjesnike koji traju, koje su s jednkom radošću čitali čak i njihovi prabake i pradjedovi.
Svaka nova knjiga otkrivala nam je kako je čitati i kako interpretirati. Od 3D prikaza, preko origamija, mentalne mape, planina i pizzae, do detektivske križaljke.
Radionice obrade lektire započele su odmah u rujnu 2022.godine. Predano smo radili na svih šest lektira, koje smo na kraju pretvorili u knjigu - dnevnik čitanja.
Završile su radionice obrade lektire na drugačiji način. Zadnjih dana nastave, od 19. do 21. lipnja, učenici 4. a, 4. b i 4. c razreda u Drnišu, skupili su svoje "listove s tekstovima ili slikama koji čine sadržajnu cjelinu" te ih povezali koricama.
"Knjiga mojih knjiga" - dar koji su darovali sebi na kraju godine
Ovo nije samo knjiga o pročitanim knjigama u šk. god. 2022./23., nego i knjiga o važnosti rada na sposobnosti i radosti čitanja, o unutarnjem rastu i razvoju u tom svijetu. Odstupanjem od uobičajenog, drugačijim pristupom svakoj novoj knjizi, širili smo spoznaje i probudili empatije, otkrivali pisce i pjesnike koji traju, koje su s jednkom radošću čitali čak i njihovi prabake i pradjedovi.
Svaka nova knjiga otkrivala nam je kako je čitati i kako interpretirati. Od 3D prikaza, preko origamija, mentalne mape, planina i pizzae, do detektivske križaljke.
Radionice obrade lektire započele su odmah u rujnu 2022.godine. Predano smo radili na svih šest lektira, koje smo na kraju pretvorili u knjigu - dnevnik čitanja.