« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Stiglo nam je Valentinovo. Simboli ljubavi našli su svoje mjesto u svakom kutku naše škole. Kao i svake godine dosad obilježili smo ga raznim aktivnostima.
Učenici 5. razreda u školskoj su knjižnici izrađivali kviz znanja o Valentinovu. Kako bi svi učenici, ali i djelatnici naše škole imali priliku saznati jesu li „Valentinovski Grinch“, „Ljubavni znalac u usponu“ ili „Valentinoljubac„ kviz smo izložili na knjižničnom panou u hodniku škole.
Učenici 6. razreda sudjelovali su u malom istraživačkom zadatku „Ljubav diljem svijeta“. Svaki učenik trebao je otkriti običaje i tradicije obilježavanja Valentinova u dvije različite države. Nakon istraživačkog dijela zadatka učenici su sudjelovali u onom kreativnom te su od kolaža izrađivali zastave država koje su istraživali u obliku srca. Njihovi radovi našli su svoje mjesto na panou u holu naše škole.
Učenike 7. i 8. razreda s formom haiku pjesme upoznala je njihova učiteljica hrvatskog jezika nakon čega su se i sami okušali u stvaranju pjesama na temu ljubavi. Kako bi svoje pjesme mogli izložiti na kreativan način u školskoj su knjižnici izrađivali okvire koristeći origami tehniku.
Učenici od 1. do 4. razreda također su sudjelovali u obilježavanju Dana ljubavi. Danima prije samog Valentinova su rezali srca, izrađivali, uređivali hodnik i panoe svojim likovnim ostvarenjima.
U hodniku je bila postavljena ljubavna kutija u koju su učenici ubacivali pisma, poruke i želje za svoje prijatelje, kolege, susjede i učitelje. Na Valentinovo je svako pismo pronašlo put do svog primatelja i ozarilo mu srce. 😊
Sretno Valentinovo!
Medo Winnie zvani Pooh (A.A.Milne)
Tekst za niže razrede: učiteljica Nikolina Andabaka Sučić
Stiglo nam je Valentinovo. Simboli ljubavi našli su svoje mjesto u svakom kutku naše škole. Kao i svake godine dosad obilježili smo ga raznim aktivnostima.
Učenici 5. razreda u školskoj su knjižnici izrađivali kviz znanja o Valentinovu. Kako bi svi učenici, ali i djelatnici naše škole imali priliku saznati jesu li „Valentinovski Grinch“, „Ljubavni znalac u usponu“ ili „Valentinoljubac„ kviz smo izložili na knjižničnom panou u hodniku škole.
Učenici 6. razreda sudjelovali su u malom istraživačkom zadatku „Ljubav diljem svijeta“. Svaki učenik trebao je otkriti običaje i tradicije obilježavanja Valentinova u dvije različite države. Nakon istraživačkog dijela zadatka učenici su sudjelovali u onom kreativnom te su od kolaža izrađivali zastave država koje su istraživali u obliku srca. Njihovi radovi našli su svoje mjesto na panou u holu naše škole.
Učenike 7. i 8. razreda s formom haiku pjesme upoznala je njihova učiteljica hrvatskog jezika nakon čega su se i sami okušali u stvaranju pjesama na temu ljubavi. Kako bi svoje pjesme mogli izložiti na kreativan način u školskoj su knjižnici izrađivali okvire koristeći origami tehniku.
Učenici od 1. do 4. razreda također su sudjelovali u obilježavanju Dana ljubavi. Danima prije samog Valentinova su rezali srca, izrađivali, uređivali hodnik i panoe svojim likovnim ostvarenjima.
U hodniku je bila postavljena ljubavna kutija u koju su učenici ubacivali pisma, poruke i želje za svoje prijatelje, kolege, susjede i učitelje. Na Valentinovo je svako pismo pronašlo put do svog primatelja i ozarilo mu srce. 😊
Sretno Valentinovo!
Medo Winnie zvani Pooh (A.A.Milne)
Tekst za niže razrede: učiteljica Nikolina Andabaka Sučić
Stiglo nam je Valentinovo. Simboli ljubavi našli su svoje mjesto u svakom kutku naše škole. Kao i svake godine dosad obilježili smo ga raznim aktivnostima.
Učenici 5. razreda u školskoj su knjižnici izrađivali kviz znanja o Valentinovu. Kako bi svi učenici, ali i djelatnici naše škole imali priliku saznati jesu li „Valentinovski Grinch“, „Ljubavni znalac u usponu“ ili „Valentinoljubac„ kviz smo izložili na knjižničnom panou u hodniku škole.
Učenici 6. razreda sudjelovali su u malom istraživačkom zadatku „Ljubav diljem svijeta“. Svaki učenik trebao je otkriti običaje i tradicije obilježavanja Valentinova u dvije različite države. Nakon istraživačkog dijela zadatka učenici su sudjelovali u onom kreativnom te su od kolaža izrađivali zastave država koje su istraživali u obliku srca. Njihovi radovi našli su svoje mjesto na panou u holu naše škole.
Učenike 7. i 8. razreda s formom haiku pjesme upoznala je njihova učiteljica hrvatskog jezika nakon čega su se i sami okušali u stvaranju pjesama na temu ljubavi. Kako bi svoje pjesme mogli izložiti na kreativan način u školskoj su knjižnici izrađivali okvire koristeći origami tehniku.
Učenici od 1. do 4. razreda također su sudjelovali u obilježavanju Dana ljubavi. Danima prije samog Valentinova su rezali srca, izrađivali, uređivali hodnik i panoe svojim likovnim ostvarenjima.
U hodniku je bila postavljena ljubavna kutija u koju su učenici ubacivali pisma, poruke i želje za svoje prijatelje, kolege, susjede i učitelje. Na Valentinovo je svako pismo pronašlo put do svog primatelja i ozarilo mu srce. 😊
Sretno Valentinovo!
Medo Winnie zvani Pooh (A.A.Milne)
Tekst za niže razrede: učiteljica Nikolina Andabaka Sučić
Stiglo nam je Valentinovo. Simboli ljubavi našli su svoje mjesto u svakom kutku naše škole. Kao i svake godine dosad obilježili smo ga raznim aktivnostima.
Učenici 5. razreda u školskoj su knjižnici izrađivali kviz znanja o Valentinovu. Kako bi svi učenici, ali i djelatnici naše škole imali priliku saznati jesu li „Valentinovski Grinch“, „Ljubavni znalac u usponu“ ili „Valentinoljubac„ kviz smo izložili na knjižničnom panou u hodniku škole.
Učenici 6. razreda sudjelovali su u malom istraživačkom zadatku „Ljubav diljem svijeta“. Svaki učenik trebao je otkriti običaje i tradicije obilježavanja Valentinova u dvije različite države. Nakon istraživačkog dijela zadatka učenici su sudjelovali u onom kreativnom te su od kolaža izrađivali zastave država koje su istraživali u obliku srca. Njihovi radovi našli su svoje mjesto na panou u holu naše škole.
Učenike 7. i 8. razreda s formom haiku pjesme upoznala je njihova učiteljica hrvatskog jezika nakon čega su se i sami okušali u stvaranju pjesama na temu ljubavi. Kako bi svoje pjesme mogli izložiti na kreativan način u školskoj su knjižnici izrađivali okvire koristeći origami tehniku.
Učenici od 1. do 4. razreda također su sudjelovali u obilježavanju Dana ljubavi. Danima prije samog Valentinova su rezali srca, izrađivali, uređivali hodnik i panoe svojim likovnim ostvarenjima.
U hodniku je bila postavljena ljubavna kutija u koju su učenici ubacivali pisma, poruke i želje za svoje prijatelje, kolege, susjede i učitelje. Na Valentinovo je svako pismo pronašlo put do svog primatelja i ozarilo mu srce. 😊
Sretno Valentinovo!
Medo Winnie zvani Pooh (A.A.Milne)
Tekst za niže razrede: učiteljica Nikolina Andabaka Sučić