« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Učenici razredne nastave PŠ Drinovci, ove su godine obilježili Stoti dan škole, projekt koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Projekt se odvija u organizaciji Udruge učitelja razredne nastave Zvono, ali i kao dio eTwinning projekta.
Učenici 4. razreda ove su srijede, u školu stigli bez udžbenika i bilježnica. Uzbuđeni, jedva su dočekali početak nastave. Na satu hrvatskog jezika, otkrivali su njegovo bogatstvo. Čitali su 100 riječi svoga zavičajnog govora, koje su dan ranije prikupili od svojih roditelja, baka i djedova. Dosjećali se još nekih te ih potom marljivo zapisivali na plakat. Na satu prirode i društva, proučavali su zemljovid Lijepe naše te zapisivali imena 100 naseljenih mjesta i gradova iz različitih zavičaja domovine. Sat matematike proveli su istražujući i oblikujući različite vrste trokuta, ali na posve drugačiji način- svojim tijelima te različitim dostupnim predmetima.
Na satu likovne kulture, poigrali su se fotomontažom i rekompozicijom. Sadržajima iz različitih časopisa, prikazali su svoj čovjekoliki broj 100.
U učionici 3. razreda nije bilo ništa manje zabavno. Učenici su tragali za 100 imenica i glagola, smišljali riječi u kojima se nalazi broj sto, zamišljali i crtali svoj neobični broj 100.
Do sljedećeg 100. dana škole, šaljemo vam sto veselih pozdrava.
Kristina Budanko, učiteljica 4. razreda
Učenici razredne nastave PŠ Drinovci, ove su godine obilježili Stoti dan škole, projekt koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Projekt se odvija u organizaciji Udruge učitelja razredne nastave Zvono, ali i kao dio eTwinning projekta.
Učenici 4. razreda ove su srijede, u školu stigli bez udžbenika i bilježnica. Uzbuđeni, jedva su dočekali početak nastave. Na satu hrvatskog jezika, otkrivali su njegovo bogatstvo. Čitali su 100 riječi svoga zavičajnog govora, koje su dan ranije prikupili od svojih roditelja, baka i djedova. Dosjećali se još nekih te ih potom marljivo zapisivali na plakat. Na satu prirode i društva, proučavali su zemljovid Lijepe naše te zapisivali imena 100 naseljenih mjesta i gradova iz različitih zavičaja domovine. Sat matematike proveli su istražujući i oblikujući različite vrste trokuta, ali na posve drugačiji način- svojim tijelima te različitim dostupnim predmetima.
Na satu likovne kulture, poigrali su se fotomontažom i rekompozicijom. Sadržajima iz različitih časopisa, prikazali su svoj čovjekoliki broj 100.
U učionici 3. razreda nije bilo ništa manje zabavno. Učenici su tragali za 100 imenica i glagola, smišljali riječi u kojima se nalazi broj sto, zamišljali i crtali svoj neobični broj 100.
Do sljedećeg 100. dana škole, šaljemo vam sto veselih pozdrava.
Kristina Budanko, učiteljica 4. razreda
Učenici razredne nastave PŠ Drinovci, ove su godine obilježili Stoti dan škole, projekt koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Projekt se odvija u organizaciji Udruge učitelja razredne nastave Zvono, ali i kao dio eTwinning projekta.
Učenici 4. razreda ove su srijede, u školu stigli bez udžbenika i bilježnica. Uzbuđeni, jedva su dočekali početak nastave. Na satu hrvatskog jezika, otkrivali su njegovo bogatstvo. Čitali su 100 riječi svoga zavičajnog govora, koje su dan ranije prikupili od svojih roditelja, baka i djedova. Dosjećali se još nekih te ih potom marljivo zapisivali na plakat. Na satu prirode i društva, proučavali su zemljovid Lijepe naše te zapisivali imena 100 naseljenih mjesta i gradova iz različitih zavičaja domovine. Sat matematike proveli su istražujući i oblikujući različite vrste trokuta, ali na posve drugačiji način- svojim tijelima te različitim dostupnim predmetima.
Na satu likovne kulture, poigrali su se fotomontažom i rekompozicijom. Sadržajima iz različitih časopisa, prikazali su svoj čovjekoliki broj 100.
U učionici 3. razreda nije bilo ništa manje zabavno. Učenici su tragali za 100 imenica i glagola, smišljali riječi u kojima se nalazi broj sto, zamišljali i crtali svoj neobični broj 100.
Do sljedećeg 100. dana škole, šaljemo vam sto veselih pozdrava.
Kristina Budanko, učiteljica 4. razreda
Učenici razredne nastave PŠ Drinovci, ove su godine obilježili Stoti dan škole, projekt koji se obilježava tradicionalno u brojnim europskim zemljama. Projekt se odvija u organizaciji Udruge učitelja razredne nastave Zvono, ali i kao dio eTwinning projekta.
Učenici 4. razreda ove su srijede, u školu stigli bez udžbenika i bilježnica. Uzbuđeni, jedva su dočekali početak nastave. Na satu hrvatskog jezika, otkrivali su njegovo bogatstvo. Čitali su 100 riječi svoga zavičajnog govora, koje su dan ranije prikupili od svojih roditelja, baka i djedova. Dosjećali se još nekih te ih potom marljivo zapisivali na plakat. Na satu prirode i društva, proučavali su zemljovid Lijepe naše te zapisivali imena 100 naseljenih mjesta i gradova iz različitih zavičaja domovine. Sat matematike proveli su istražujući i oblikujući različite vrste trokuta, ali na posve drugačiji način- svojim tijelima te različitim dostupnim predmetima.
Na satu likovne kulture, poigrali su se fotomontažom i rekompozicijom. Sadržajima iz različitih časopisa, prikazali su svoj čovjekoliki broj 100.
U učionici 3. razreda nije bilo ništa manje zabavno. Učenici su tragali za 100 imenica i glagola, smišljali riječi u kojima se nalazi broj sto, zamišljali i crtali svoj neobični broj 100.
Do sljedećeg 100. dana škole, šaljemo vam sto veselih pozdrava.
Kristina Budanko, učiteljica 4. razreda