« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Povodom Međunarodnog dana tolerancije koji se obilježava 16.studenog, pedagoginja matične škole održala je radionice s učenicima 7. –ih i 4.b razreda pod nazivom „ Tolerancijom protiv nasilja „.
Učenici četvrtog razreda iznosili su svoja razmišljanja što za njih znači pojam tolerancija i koja im je prva asocijacija kad se spomene pojam tolerancija.
Nakon razgovora usljedila je aktivnost Izrada lepeze pozitivnih osobina. Svaki učenik dobio je list papira na čijem je vrhu napisao čitko svoje ime i prezime. Papir je išao u krug od učenika do učenika gdje je svaki trebao napisati po dvije pozitivne osobine za navedenog učenika, presavijajući papir od dna prema vrhu. Na kraju kruga svaki je učenik dobio svoju „lepezu pozitivnih osobina„.
Učenici su s radošću čitali svoje pozitivne osobine pred cijelim razredom, što im je svima izmamilo veliki osmijeh na licu.
Sljedeća aktivnost bila je Izrada snježne pahulje.
Svaki učenik dobio je bijeli list papira. Prema uputi pedagoginje presavijali su list na pola i otkinuli gornji desni kut papira i tako ponavljali isti postupak dok su mogli presavijati papir.
Na kraju su razmotali dobiveni list papira i dobili različite snježne pahulje. Premda su svi radili po istoj uputi, niti jedna pahulja nije bila potpuno ista.
Na kraju smo i zorno zaključili da „ Smo svi različiti ali jednako vrijedni“!
Učenici iz Vijeća učenika zajedno s pedagoginjom izradili su plakat na temu tolerancije.
Povodom Međunarodnog dana tolerancije koji se obilježava 16.studenog, pedagoginja matične škole održala je radionice s učenicima 7. –ih i 4.b razreda pod nazivom „ Tolerancijom protiv nasilja „.
Učenici četvrtog razreda iznosili su svoja razmišljanja što za njih znači pojam tolerancija i koja im je prva asocijacija kad se spomene pojam tolerancija.
Nakon razgovora usljedila je aktivnost Izrada lepeze pozitivnih osobina. Svaki učenik dobio je list papira na čijem je vrhu napisao čitko svoje ime i prezime. Papir je išao u krug od učenika do učenika gdje je svaki trebao napisati po dvije pozitivne osobine za navedenog učenika, presavijajući papir od dna prema vrhu. Na kraju kruga svaki je učenik dobio svoju „lepezu pozitivnih osobina„.
Učenici su s radošću čitali svoje pozitivne osobine pred cijelim razredom, što im je svima izmamilo veliki osmijeh na licu.
Sljedeća aktivnost bila je Izrada snježne pahulje.
Svaki učenik dobio je bijeli list papira. Prema uputi pedagoginje presavijali su list na pola i otkinuli gornji desni kut papira i tako ponavljali isti postupak dok su mogli presavijati papir.
Na kraju su razmotali dobiveni list papira i dobili različite snježne pahulje. Premda su svi radili po istoj uputi, niti jedna pahulja nije bila potpuno ista.
Na kraju smo i zorno zaključili da „ Smo svi različiti ali jednako vrijedni“!
Učenici iz Vijeća učenika zajedno s pedagoginjom izradili su plakat na temu tolerancije.
Povodom Međunarodnog dana tolerancije koji se obilježava 16.studenog, pedagoginja matične škole održala je radionice s učenicima 7. –ih i 4.b razreda pod nazivom „ Tolerancijom protiv nasilja „.
Učenici četvrtog razreda iznosili su svoja razmišljanja što za njih znači pojam tolerancija i koja im je prva asocijacija kad se spomene pojam tolerancija.
Nakon razgovora usljedila je aktivnost Izrada lepeze pozitivnih osobina. Svaki učenik dobio je list papira na čijem je vrhu napisao čitko svoje ime i prezime. Papir je išao u krug od učenika do učenika gdje je svaki trebao napisati po dvije pozitivne osobine za navedenog učenika, presavijajući papir od dna prema vrhu. Na kraju kruga svaki je učenik dobio svoju „lepezu pozitivnih osobina„.
Učenici su s radošću čitali svoje pozitivne osobine pred cijelim razredom, što im je svima izmamilo veliki osmijeh na licu.
Sljedeća aktivnost bila je Izrada snježne pahulje.
Svaki učenik dobio je bijeli list papira. Prema uputi pedagoginje presavijali su list na pola i otkinuli gornji desni kut papira i tako ponavljali isti postupak dok su mogli presavijati papir.
Na kraju su razmotali dobiveni list papira i dobili različite snježne pahulje. Premda su svi radili po istoj uputi, niti jedna pahulja nije bila potpuno ista.
Na kraju smo i zorno zaključili da „ Smo svi različiti ali jednako vrijedni“!
Učenici iz Vijeća učenika zajedno s pedagoginjom izradili su plakat na temu tolerancije.
Povodom Međunarodnog dana tolerancije koji se obilježava 16.studenog, pedagoginja matične škole održala je radionice s učenicima 7. –ih i 4.b razreda pod nazivom „ Tolerancijom protiv nasilja „.
Učenici četvrtog razreda iznosili su svoja razmišljanja što za njih znači pojam tolerancija i koja im je prva asocijacija kad se spomene pojam tolerancija.
Nakon razgovora usljedila je aktivnost Izrada lepeze pozitivnih osobina. Svaki učenik dobio je list papira na čijem je vrhu napisao čitko svoje ime i prezime. Papir je išao u krug od učenika do učenika gdje je svaki trebao napisati po dvije pozitivne osobine za navedenog učenika, presavijajući papir od dna prema vrhu. Na kraju kruga svaki je učenik dobio svoju „lepezu pozitivnih osobina„.
Učenici su s radošću čitali svoje pozitivne osobine pred cijelim razredom, što im je svima izmamilo veliki osmijeh na licu.
Sljedeća aktivnost bila je Izrada snježne pahulje.
Svaki učenik dobio je bijeli list papira. Prema uputi pedagoginje presavijali su list na pola i otkinuli gornji desni kut papira i tako ponavljali isti postupak dok su mogli presavijati papir.
Na kraju su razmotali dobiveni list papira i dobili različite snježne pahulje. Premda su svi radili po istoj uputi, niti jedna pahulja nije bila potpuno ista.
Na kraju smo i zorno zaključili da „ Smo svi različiti ali jednako vrijedni“!
Učenici iz Vijeća učenika zajedno s pedagoginjom izradili su plakat na temu tolerancije.