« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
U PŠ Gradac učenici 2. razreda sudjelovali su u čitanju hrvatskih narodnih bajki u školskoj knjižnici.
Cilj ove aktivnosti bio je kod učenika razvijati čitalačku pismenost te ih upoznati s jezičnom baštinom hrvatskog naroda. Svaka aktivnost sastojala se od čitanja bajke te razgovora o pročitanom kako bismo učenike potaknuli na slobodnije izražavanje vlastitog dojma. Nakon razgovora o pročitanom učenicima su bajke poslužile kao inspiracija za kreativno i stvaralačko izražavanje.
Prva bajka koju smo čitali je Jež kraljev zet. Priča je to o neobičnom ježu koji svojim mudrim odlukama unatoč svim izgledima uspije od siromašnog ježa postati kraljev zet. Učenici su nakon obrade bajke od suhog lišća i papira izrađivali male ježeve.
Druga bajka koju smo čitali je Mala vila. Bajka se temelji na osjećajima, a jedino metafizičko biće je sitna vila koja postupno raste, zahvaljujući ljubavi svoga odabranika. Kada ta ljubav oslabi vila se počinje smanjivati sve dok potpuno ne iščezne.
Učenici su nakon obrade bajke imali radionicu izrade origamija. Inspirirani pročitanom bajkom izradili su male „origami“ vile.
U PŠ Gradac učenici 2. razreda sudjelovali su u čitanju hrvatskih narodnih bajki u školskoj knjižnici.
Cilj ove aktivnosti bio je kod učenika razvijati čitalačku pismenost te ih upoznati s jezičnom baštinom hrvatskog naroda. Svaka aktivnost sastojala se od čitanja bajke te razgovora o pročitanom kako bismo učenike potaknuli na slobodnije izražavanje vlastitog dojma. Nakon razgovora o pročitanom učenicima su bajke poslužile kao inspiracija za kreativno i stvaralačko izražavanje.
Prva bajka koju smo čitali je Jež kraljev zet. Priča je to o neobičnom ježu koji svojim mudrim odlukama unatoč svim izgledima uspije od siromašnog ježa postati kraljev zet. Učenici su nakon obrade bajke od suhog lišća i papira izrađivali male ježeve.
Druga bajka koju smo čitali je Mala vila. Bajka se temelji na osjećajima, a jedino metafizičko biće je sitna vila koja postupno raste, zahvaljujući ljubavi svoga odabranika. Kada ta ljubav oslabi vila se počinje smanjivati sve dok potpuno ne iščezne.
Učenici su nakon obrade bajke imali radionicu izrade origamija. Inspirirani pročitanom bajkom izradili su male „origami“ vile.
U PŠ Gradac učenici 2. razreda sudjelovali su u čitanju hrvatskih narodnih bajki u školskoj knjižnici.
Cilj ove aktivnosti bio je kod učenika razvijati čitalačku pismenost te ih upoznati s jezičnom baštinom hrvatskog naroda. Svaka aktivnost sastojala se od čitanja bajke te razgovora o pročitanom kako bismo učenike potaknuli na slobodnije izražavanje vlastitog dojma. Nakon razgovora o pročitanom učenicima su bajke poslužile kao inspiracija za kreativno i stvaralačko izražavanje.
Prva bajka koju smo čitali je Jež kraljev zet. Priča je to o neobičnom ježu koji svojim mudrim odlukama unatoč svim izgledima uspije od siromašnog ježa postati kraljev zet. Učenici su nakon obrade bajke od suhog lišća i papira izrađivali male ježeve.
Druga bajka koju smo čitali je Mala vila. Bajka se temelji na osjećajima, a jedino metafizičko biće je sitna vila koja postupno raste, zahvaljujući ljubavi svoga odabranika. Kada ta ljubav oslabi vila se počinje smanjivati sve dok potpuno ne iščezne.
Učenici su nakon obrade bajke imali radionicu izrade origamija. Inspirirani pročitanom bajkom izradili su male „origami“ vile.