« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
U Osnovnoj školi Antuna Mihanovića Petropoljskog, Drniš virtualnu je nastavu za učenike predmetne nastave organiziralo putem društvene mreže Yammer, a koja je dio paketa Office 365 za škole.
Učenici su od 18. ožujka 2020. do 26. lipnja 2020. godine pohađali virtualnu nastavu u virtualnim učionicima kreiranim na Yammeru zbog novonastale situacije izazvane virusom COVID-19.
CILJ ISTRAŽIVANJA:
Od 27. ožujka do 2. travnja 2020. godine provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja stavova učenika prema virtulanoj nastavi.
SUDIONICI:
U istraživanju su sudjelovali učenici od 5. do 8. razreda Osnovne škole Antuna Mihanovića Petropoljskog, Drniš uključujući i isti uzrast učenika u trima područnim školama (Drinovci, Gradac, Oklaj).
INSTRUMENT ISTRAŽIVANJA:
Za potrebe istraživanja u alatu Google Forms oblikovan je online anketni upitnik koji se sastojao od 10 čestica zatvorenoga i otvorenoga tipa (poveznica na online anketni upitnik: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeiHttBEFqNNZ1vML4OT5zDiyr62v_Uw5hiwtVme4BF9fevcQ/viewform),
Online upitnik ukupno je ispunilo 266 učenika predmetne nastave od ukupnih 310 što čini 86% pa su rezultati vjerodostojni.
REZULTATI:
Nakon obrade i analize rezultata istraživanja utvrđeni su sljedeći zaključci:
Detaljni opis, tijek i grafički prikazi rezultata uz interpretaciju dostupni su u .pdf dokumentu Rezultati istraživanja Ispitivanje stavova učenika prema virutalnoj nastavi.
autorica članka: Josipa Ivić, učiteljica Informatike
U Osnovnoj školi Antuna Mihanovića Petropoljskog, Drniš virtualnu je nastavu za učenike predmetne nastave organiziralo putem društvene mreže Yammer, a koja je dio paketa Office 365 za škole.
Učenici su od 18. ožujka 2020. do 26. lipnja 2020. godine pohađali virtualnu nastavu u virtualnim učionicima kreiranim na Yammeru zbog novonastale situacije izazvane virusom COVID-19.
CILJ ISTRAŽIVANJA:
Od 27. ožujka do 2. travnja 2020. godine provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja stavova učenika prema virtulanoj nastavi.
SUDIONICI:
U istraživanju su sudjelovali učenici od 5. do 8. razreda Osnovne škole Antuna Mihanovića Petropoljskog, Drniš uključujući i isti uzrast učenika u trima područnim školama (Drinovci, Gradac, Oklaj).
INSTRUMENT ISTRAŽIVANJA:
Za potrebe istraživanja u alatu Google Forms oblikovan je online anketni upitnik koji se sastojao od 10 čestica zatvorenoga i otvorenoga tipa (poveznica na online anketni upitnik: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeiHttBEFqNNZ1vML4OT5zDiyr62v_Uw5hiwtVme4BF9fevcQ/viewform),
Online upitnik ukupno je ispunilo 266 učenika predmetne nastave od ukupnih 310 što čini 86% pa su rezultati vjerodostojni.
REZULTATI:
Nakon obrade i analize rezultata istraživanja utvrđeni su sljedeći zaključci:
Detaljni opis, tijek i grafički prikazi rezultata uz interpretaciju dostupni su u .pdf dokumentu Rezultati istraživanja Ispitivanje stavova učenika prema virutalnoj nastavi.
autorica članka: Josipa Ivić, učiteljica Informatike
U Osnovnoj školi Antuna Mihanovića Petropoljskog, Drniš virtualnu je nastavu za učenike predmetne nastave organiziralo putem društvene mreže Yammer, a koja je dio paketa Office 365 za škole.
Učenici su od 18. ožujka 2020. do 26. lipnja 2020. godine pohađali virtualnu nastavu u virtualnim učionicima kreiranim na Yammeru zbog novonastale situacije izazvane virusom COVID-19.
CILJ ISTRAŽIVANJA:
Od 27. ožujka do 2. travnja 2020. godine provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja stavova učenika prema virtulanoj nastavi.
SUDIONICI:
U istraživanju su sudjelovali učenici od 5. do 8. razreda Osnovne škole Antuna Mihanovića Petropoljskog, Drniš uključujući i isti uzrast učenika u trima područnim školama (Drinovci, Gradac, Oklaj).
INSTRUMENT ISTRAŽIVANJA:
Za potrebe istraživanja u alatu Google Forms oblikovan je online anketni upitnik koji se sastojao od 10 čestica zatvorenoga i otvorenoga tipa (poveznica na online anketni upitnik: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeiHttBEFqNNZ1vML4OT5zDiyr62v_Uw5hiwtVme4BF9fevcQ/viewform),
Online upitnik ukupno je ispunilo 266 učenika predmetne nastave od ukupnih 310 što čini 86% pa su rezultati vjerodostojni.
REZULTATI:
Nakon obrade i analize rezultata istraživanja utvrđeni su sljedeći zaključci:
Detaljni opis, tijek i grafički prikazi rezultata uz interpretaciju dostupni su u .pdf dokumentu Rezultati istraživanja Ispitivanje stavova učenika prema virutalnoj nastavi.
autorica članka: Josipa Ivić, učiteljica Informatike
U Osnovnoj školi Antuna Mihanovića Petropoljskog, Drniš virtualnu je nastavu za učenike predmetne nastave organiziralo putem društvene mreže Yammer, a koja je dio paketa Office 365 za škole.
Učenici su od 18. ožujka 2020. do 26. lipnja 2020. godine pohađali virtualnu nastavu u virtualnim učionicima kreiranim na Yammeru zbog novonastale situacije izazvane virusom COVID-19.
CILJ ISTRAŽIVANJA:
Od 27. ožujka do 2. travnja 2020. godine provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja stavova učenika prema virtulanoj nastavi.
SUDIONICI:
U istraživanju su sudjelovali učenici od 5. do 8. razreda Osnovne škole Antuna Mihanovića Petropoljskog, Drniš uključujući i isti uzrast učenika u trima područnim školama (Drinovci, Gradac, Oklaj).
INSTRUMENT ISTRAŽIVANJA:
Za potrebe istraživanja u alatu Google Forms oblikovan je online anketni upitnik koji se sastojao od 10 čestica zatvorenoga i otvorenoga tipa (poveznica na online anketni upitnik: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeiHttBEFqNNZ1vML4OT5zDiyr62v_Uw5hiwtVme4BF9fevcQ/viewform),
Online upitnik ukupno je ispunilo 266 učenika predmetne nastave od ukupnih 310 što čini 86% pa su rezultati vjerodostojni.
REZULTATI:
Nakon obrade i analize rezultata istraživanja utvrđeni su sljedeći zaključci:
Detaljni opis, tijek i grafički prikazi rezultata uz interpretaciju dostupni su u .pdf dokumentu Rezultati istraživanja Ispitivanje stavova učenika prema virutalnoj nastavi.
autorica članka: Josipa Ivić, učiteljica Informatike