preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića - Petropoljskog Drniš

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa (mala)
Moj uspjeh na kraju godine mogao bi biti:





Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 11. 2018.

Ukupno: 264822
ŠKOLSKI KALENDAR 2024./2025.

JELOVNIK ZA VELJAČU

Kako se zaštititi u svijetu interneta, HAKOM brošura

INFORMATIČKI KUTAK

Provjerite dostupnost određene
knjige u vašim školskim
knjižnicama putem mrežnog kataloga
 
VIRTUALNA KNJIŽNICA

EDUTORIJ

Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.

 

ON-Line lektire za OŠ

Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)

OFFICE 365

Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Rezultati školskoga istraživanja: Ispitivanje stavova učenika prema virtualnoj nastavi
Autor: Marija Jenjić, 3. 4. 2020.

U Osnovnoj školi Antuna Mihanovića Petropoljskog, Drniš virtualnu je nastavu za učenike predmetne nastave organiziralo putem društvene mreže Yammer, a koja je dio paketa Office 365 za škole.

Učenici su od 18. ožujka 2020. do 26. lipnja 2020. godine pohađali virtualnu nastavu u virtualnim učionicima kreiranim na Yammeru zbog novonastale situacije izazvane virusom COVID-19.

CILJ ISTRAŽIVANJA:

Od 27. ožujka do 2. travnja 2020. godine provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja stavova učenika prema virtulanoj nastavi. 

SUDIONICI:

U istraživanju su sudjelovali učenici od 5. do 8. razreda Osnovne škole Antuna Mihanovića Petropoljskog, Drniš uključujući i isti uzrast učenika u trima područnim školama (Drinovci, Gradac, Oklaj).

INSTRUMENT ISTRAŽIVANJA:

Za potrebe istraživanja u alatu Google Forms oblikovan je online anketni upitnik koji se sastojao od 10 čestica zatvorenoga i otvorenoga tipa (poveznica na online anketni upitnik: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeiHttBEFqNNZ1vML4OT5zDiyr62v_Uw5hiwtVme4BF9fevcQ/viewform), 

Online upitnik ukupno je ispunilo 266 učenika predmetne nastave od ukupnih 310 što čini 86% pa su rezultati vjerodostojni. 

REZULTATI:

Nakon obrade i analize rezultata istraživanja utvrđeni su sljedeći zaključci:

  • učenici su otvoreni prema novim načinima učenja, a konrektno online nastavu smatraju zabavnom i zanimljivom. Ukupno 32% učenika smatra da je online nastava zbunjujuća,
  • učenici su iskazali da im se više sviđa klasična nastava u odnosu na učenje u online okruženje,
  • učenici više surađuju u klasičnoj školi nego u virtualnoj,
  • učenici uglavnom u virtualnoj nastavi samostalno izvršavaju svoje obveze (59,4%), a 37,2% ih rješava obveze uz pomoć,
  • 39,8% učenika tvrdi da im roditelji ne kontroliraju aktivnost i izvršavanje zadaća u virtualnoj nastavi, dok 39,1% učenika tvrdi da im roditelji kontroliraju aktivnost i izvršavanje zadaća, 21,1% tvrdi da roditelji ne kontroliraju aktivnost i izvršavanje zadaća u virtualnoj nastavi, 
  • učenici su istaknuli da im više vremena oduzima učenje u virtualnoj nastavi, nego u klasičnoj školi (43,6%)
  • učenici su ocjenom od 1 do 5 ocijenili u najvišem postotku ocijenili vrlo dobrom (32%) odličnom (28,9%).

Detaljni opis, tijek i grafički prikazi rezultata uz interpretaciju dostupni su u .pdf dokumentu Rezultati istraživanja Ispitivanje stavova učenika prema virutalnoj nastavi.

autorica članka: Josipa Ivić, učiteljica Informatike






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Rezultati školskoga istraživanja: Ispitivanje stavova učenika prema virtualnoj nastavi
Autor: Marija Jenjić, 3. 4. 2020.

U Osnovnoj školi Antuna Mihanovića Petropoljskog, Drniš virtualnu je nastavu za učenike predmetne nastave organiziralo putem društvene mreže Yammer, a koja je dio paketa Office 365 za škole.

Učenici su od 18. ožujka 2020. do 26. lipnja 2020. godine pohađali virtualnu nastavu u virtualnim učionicima kreiranim na Yammeru zbog novonastale situacije izazvane virusom COVID-19.

CILJ ISTRAŽIVANJA:

Od 27. ožujka do 2. travnja 2020. godine provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja stavova učenika prema virtulanoj nastavi. 

SUDIONICI:

U istraživanju su sudjelovali učenici od 5. do 8. razreda Osnovne škole Antuna Mihanovića Petropoljskog, Drniš uključujući i isti uzrast učenika u trima područnim školama (Drinovci, Gradac, Oklaj).

INSTRUMENT ISTRAŽIVANJA:

Za potrebe istraživanja u alatu Google Forms oblikovan je online anketni upitnik koji se sastojao od 10 čestica zatvorenoga i otvorenoga tipa (poveznica na online anketni upitnik: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeiHttBEFqNNZ1vML4OT5zDiyr62v_Uw5hiwtVme4BF9fevcQ/viewform), 

Online upitnik ukupno je ispunilo 266 učenika predmetne nastave od ukupnih 310 što čini 86% pa su rezultati vjerodostojni. 

REZULTATI:

Nakon obrade i analize rezultata istraživanja utvrđeni su sljedeći zaključci:

  • učenici su otvoreni prema novim načinima učenja, a konrektno online nastavu smatraju zabavnom i zanimljivom. Ukupno 32% učenika smatra da je online nastava zbunjujuća,
  • učenici su iskazali da im se više sviđa klasična nastava u odnosu na učenje u online okruženje,
  • učenici više surađuju u klasičnoj školi nego u virtualnoj,
  • učenici uglavnom u virtualnoj nastavi samostalno izvršavaju svoje obveze (59,4%), a 37,2% ih rješava obveze uz pomoć,
  • 39,8% učenika tvrdi da im roditelji ne kontroliraju aktivnost i izvršavanje zadaća u virtualnoj nastavi, dok 39,1% učenika tvrdi da im roditelji kontroliraju aktivnost i izvršavanje zadaća, 21,1% tvrdi da roditelji ne kontroliraju aktivnost i izvršavanje zadaća u virtualnoj nastavi, 
  • učenici su istaknuli da im više vremena oduzima učenje u virtualnoj nastavi, nego u klasičnoj školi (43,6%)
  • učenici su ocjenom od 1 do 5 ocijenili u najvišem postotku ocijenili vrlo dobrom (32%) odličnom (28,9%).

Detaljni opis, tijek i grafički prikazi rezultata uz interpretaciju dostupni su u .pdf dokumentu Rezultati istraživanja Ispitivanje stavova učenika prema virutalnoj nastavi.

autorica članka: Josipa Ivić, učiteljica Informatike






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Album

Popis postojećih albuma:


Naziv albuma
Kreirao
Datum


Daniel Jurković
27. 10. 2023. 13:31


Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Rezultati školskoga istraživanja: Ispitivanje stavova učenika prema virtualnoj nastavi
Autor: Marija Jenjić, 3. 4. 2020.

U Osnovnoj školi Antuna Mihanovića Petropoljskog, Drniš virtualnu je nastavu za učenike predmetne nastave organiziralo putem društvene mreže Yammer, a koja je dio paketa Office 365 za škole.

Učenici su od 18. ožujka 2020. do 26. lipnja 2020. godine pohađali virtualnu nastavu u virtualnim učionicima kreiranim na Yammeru zbog novonastale situacije izazvane virusom COVID-19.

CILJ ISTRAŽIVANJA:

Od 27. ožujka do 2. travnja 2020. godine provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja stavova učenika prema virtulanoj nastavi. 

SUDIONICI:

U istraživanju su sudjelovali učenici od 5. do 8. razreda Osnovne škole Antuna Mihanovića Petropoljskog, Drniš uključujući i isti uzrast učenika u trima područnim školama (Drinovci, Gradac, Oklaj).

INSTRUMENT ISTRAŽIVANJA:

Za potrebe istraživanja u alatu Google Forms oblikovan je online anketni upitnik koji se sastojao od 10 čestica zatvorenoga i otvorenoga tipa (poveznica na online anketni upitnik: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeiHttBEFqNNZ1vML4OT5zDiyr62v_Uw5hiwtVme4BF9fevcQ/viewform), 

Online upitnik ukupno je ispunilo 266 učenika predmetne nastave od ukupnih 310 što čini 86% pa su rezultati vjerodostojni. 

REZULTATI:

Nakon obrade i analize rezultata istraživanja utvrđeni su sljedeći zaključci:

  • učenici su otvoreni prema novim načinima učenja, a konrektno online nastavu smatraju zabavnom i zanimljivom. Ukupno 32% učenika smatra da je online nastava zbunjujuća,
  • učenici su iskazali da im se više sviđa klasična nastava u odnosu na učenje u online okruženje,
  • učenici više surađuju u klasičnoj školi nego u virtualnoj,
  • učenici uglavnom u virtualnoj nastavi samostalno izvršavaju svoje obveze (59,4%), a 37,2% ih rješava obveze uz pomoć,
  • 39,8% učenika tvrdi da im roditelji ne kontroliraju aktivnost i izvršavanje zadaća u virtualnoj nastavi, dok 39,1% učenika tvrdi da im roditelji kontroliraju aktivnost i izvršavanje zadaća, 21,1% tvrdi da roditelji ne kontroliraju aktivnost i izvršavanje zadaća u virtualnoj nastavi, 
  • učenici su istaknuli da im više vremena oduzima učenje u virtualnoj nastavi, nego u klasičnoj školi (43,6%)
  • učenici su ocjenom od 1 do 5 ocijenili u najvišem postotku ocijenili vrlo dobrom (32%) odličnom (28,9%).

Detaljni opis, tijek i grafički prikazi rezultata uz interpretaciju dostupni su u .pdf dokumentu Rezultati istraživanja Ispitivanje stavova učenika prema virutalnoj nastavi.

autorica članka: Josipa Ivić, učiteljica Informatike






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Rezultati školskoga istraživanja: Ispitivanje stavova učenika prema virtualnoj nastavi
Autor: Marija Jenjić, 3. 4. 2020.

U Osnovnoj školi Antuna Mihanovića Petropoljskog, Drniš virtualnu je nastavu za učenike predmetne nastave organiziralo putem društvene mreže Yammer, a koja je dio paketa Office 365 za škole.

Učenici su od 18. ožujka 2020. do 26. lipnja 2020. godine pohađali virtualnu nastavu u virtualnim učionicima kreiranim na Yammeru zbog novonastale situacije izazvane virusom COVID-19.

CILJ ISTRAŽIVANJA:

Od 27. ožujka do 2. travnja 2020. godine provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja stavova učenika prema virtulanoj nastavi. 

SUDIONICI:

U istraživanju su sudjelovali učenici od 5. do 8. razreda Osnovne škole Antuna Mihanovića Petropoljskog, Drniš uključujući i isti uzrast učenika u trima područnim školama (Drinovci, Gradac, Oklaj).

INSTRUMENT ISTRAŽIVANJA:

Za potrebe istraživanja u alatu Google Forms oblikovan je online anketni upitnik koji se sastojao od 10 čestica zatvorenoga i otvorenoga tipa (poveznica na online anketni upitnik: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeiHttBEFqNNZ1vML4OT5zDiyr62v_Uw5hiwtVme4BF9fevcQ/viewform), 

Online upitnik ukupno je ispunilo 266 učenika predmetne nastave od ukupnih 310 što čini 86% pa su rezultati vjerodostojni. 

REZULTATI:

Nakon obrade i analize rezultata istraživanja utvrđeni su sljedeći zaključci:

  • učenici su otvoreni prema novim načinima učenja, a konrektno online nastavu smatraju zabavnom i zanimljivom. Ukupno 32% učenika smatra da je online nastava zbunjujuća,
  • učenici su iskazali da im se više sviđa klasična nastava u odnosu na učenje u online okruženje,
  • učenici više surađuju u klasičnoj školi nego u virtualnoj,
  • učenici uglavnom u virtualnoj nastavi samostalno izvršavaju svoje obveze (59,4%), a 37,2% ih rješava obveze uz pomoć,
  • 39,8% učenika tvrdi da im roditelji ne kontroliraju aktivnost i izvršavanje zadaća u virtualnoj nastavi, dok 39,1% učenika tvrdi da im roditelji kontroliraju aktivnost i izvršavanje zadaća, 21,1% tvrdi da roditelji ne kontroliraju aktivnost i izvršavanje zadaća u virtualnoj nastavi, 
  • učenici su istaknuli da im više vremena oduzima učenje u virtualnoj nastavi, nego u klasičnoj školi (43,6%)
  • učenici su ocjenom od 1 do 5 ocijenili u najvišem postotku ocijenili vrlo dobrom (32%) odličnom (28,9%).

Detaljni opis, tijek i grafički prikazi rezultata uz interpretaciju dostupni su u .pdf dokumentu Rezultati istraživanja Ispitivanje stavova učenika prema virutalnoj nastavi.

autorica članka: Josipa Ivić, učiteljica Informatike






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju