« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Mjesec hrvatske knjige manifestacija je koja u Hrvatskoj tradicionalno promiče čitanje kao društvenu vrijednost i knjigu kao kulturno dobro. Održava se svake godine od 15. listopada do 15. studenoga.
Ove godine Mjesec hrvatske knjige je posvećen glazbi, a moto je U ritmu čitanja!. U školskoj knjižnici područne škole Oklaj prigodno je obilježena ova manifestacija kroz aktivnosti i radionice.
Bajke u pjesmama
Glazbena radionica namijenjena prvašćima. Učenici su u knjižnici slušali uglazbljene bajke i sudjelovali u igri „Glazbenih stolica“ .
Skriveno blago knjižnice
Učenici četvrtog razreda u knjižnici su vježbali svoje moždane vijuge i rješavali rebuse. Rješenja rebusa su bili naslovi njima poznatih knjiga, a neke od njih smo izdvojili kao preporuku za čitanje. Nakon što bi riješili zagonetku morali su pronaći knjigu na policama knjižnice.
Uz zvuk bajke
Učenici 2. razreda slušali su audio bajke H.C. Andersena i od vune izrađivali likove iz njima omiljene bajke Crvenkapice. Likovima su pridodali i osobine te sve skupa zalijepili na plakat kojeg smo izožili u školskoj knjižnici.
U ritmu lektire, u ritmu igre
Učenici 3. razreda izrađivali memory kartice na temu pročitane lektire Miševi i mačke naglavačke.
Uhvati ritam
Učenici 5. razreda sudjelovali su u radionici u kojoj su naizmjenično čitali pjesme Grigora Viteza u različitim ritmovima i tako stvarali vlastiti ritam čitanja.
U ritmu znanja
Učenici četvrtog razreda učili su kako se služiti rječnikom, pravopisom i enciklopedijom. Ovom aktivnošću imali su priliku poraditi na proširenju svoga vokabulara te shvatiti zašto je važno učiti nove riječi.
Mjesec hrvatske knjige manifestacija je koja u Hrvatskoj tradicionalno promiče čitanje kao društvenu vrijednost i knjigu kao kulturno dobro. Održava se svake godine od 15. listopada do 15. studenoga.
Ove godine Mjesec hrvatske knjige je posvećen glazbi, a moto je U ritmu čitanja!. U školskoj knjižnici područne škole Oklaj prigodno je obilježena ova manifestacija kroz aktivnosti i radionice.
Bajke u pjesmama
Glazbena radionica namijenjena prvašćima. Učenici su u knjižnici slušali uglazbljene bajke i sudjelovali u igri „Glazbenih stolica“ .
Skriveno blago knjižnice
Učenici četvrtog razreda u knjižnici su vježbali svoje moždane vijuge i rješavali rebuse. Rješenja rebusa su bili naslovi njima poznatih knjiga, a neke od njih smo izdvojili kao preporuku za čitanje. Nakon što bi riješili zagonetku morali su pronaći knjigu na policama knjižnice.
Uz zvuk bajke
Učenici 2. razreda slušali su audio bajke H.C. Andersena i od vune izrađivali likove iz njima omiljene bajke Crvenkapice. Likovima su pridodali i osobine te sve skupa zalijepili na plakat kojeg smo izožili u školskoj knjižnici.
U ritmu lektire, u ritmu igre
Učenici 3. razreda izrađivali memory kartice na temu pročitane lektire Miševi i mačke naglavačke.
Uhvati ritam
Učenici 5. razreda sudjelovali su u radionici u kojoj su naizmjenično čitali pjesme Grigora Viteza u različitim ritmovima i tako stvarali vlastiti ritam čitanja.
U ritmu znanja
Učenici četvrtog razreda učili su kako se služiti rječnikom, pravopisom i enciklopedijom. Ovom aktivnošću imali su priliku poraditi na proširenju svoga vokabulara te shvatiti zašto je važno učiti nove riječi.
Mjesec hrvatske knjige manifestacija je koja u Hrvatskoj tradicionalno promiče čitanje kao društvenu vrijednost i knjigu kao kulturno dobro. Održava se svake godine od 15. listopada do 15. studenoga.
Ove godine Mjesec hrvatske knjige je posvećen glazbi, a moto je U ritmu čitanja!. U školskoj knjižnici područne škole Oklaj prigodno je obilježena ova manifestacija kroz aktivnosti i radionice.
Bajke u pjesmama
Glazbena radionica namijenjena prvašćima. Učenici su u knjižnici slušali uglazbljene bajke i sudjelovali u igri „Glazbenih stolica“ .
Skriveno blago knjižnice
Učenici četvrtog razreda u knjižnici su vježbali svoje moždane vijuge i rješavali rebuse. Rješenja rebusa su bili naslovi njima poznatih knjiga, a neke od njih smo izdvojili kao preporuku za čitanje. Nakon što bi riješili zagonetku morali su pronaći knjigu na policama knjižnice.
Uz zvuk bajke
Učenici 2. razreda slušali su audio bajke H.C. Andersena i od vune izrađivali likove iz njima omiljene bajke Crvenkapice. Likovima su pridodali i osobine te sve skupa zalijepili na plakat kojeg smo izožili u školskoj knjižnici.
U ritmu lektire, u ritmu igre
Učenici 3. razreda izrađivali memory kartice na temu pročitane lektire Miševi i mačke naglavačke.
Uhvati ritam
Učenici 5. razreda sudjelovali su u radionici u kojoj su naizmjenično čitali pjesme Grigora Viteza u različitim ritmovima i tako stvarali vlastiti ritam čitanja.
U ritmu znanja
Učenici četvrtog razreda učili su kako se služiti rječnikom, pravopisom i enciklopedijom. Ovom aktivnošću imali su priliku poraditi na proširenju svoga vokabulara te shvatiti zašto je važno učiti nove riječi.
Mjesec hrvatske knjige manifestacija je koja u Hrvatskoj tradicionalno promiče čitanje kao društvenu vrijednost i knjigu kao kulturno dobro. Održava se svake godine od 15. listopada do 15. studenoga.
Ove godine Mjesec hrvatske knjige je posvećen glazbi, a moto je U ritmu čitanja!. U školskoj knjižnici područne škole Oklaj prigodno je obilježena ova manifestacija kroz aktivnosti i radionice.
Bajke u pjesmama
Glazbena radionica namijenjena prvašćima. Učenici su u knjižnici slušali uglazbljene bajke i sudjelovali u igri „Glazbenih stolica“ .
Skriveno blago knjižnice
Učenici četvrtog razreda u knjižnici su vježbali svoje moždane vijuge i rješavali rebuse. Rješenja rebusa su bili naslovi njima poznatih knjiga, a neke od njih smo izdvojili kao preporuku za čitanje. Nakon što bi riješili zagonetku morali su pronaći knjigu na policama knjižnice.
Uz zvuk bajke
Učenici 2. razreda slušali su audio bajke H.C. Andersena i od vune izrađivali likove iz njima omiljene bajke Crvenkapice. Likovima su pridodali i osobine te sve skupa zalijepili na plakat kojeg smo izožili u školskoj knjižnici.
U ritmu lektire, u ritmu igre
Učenici 3. razreda izrađivali memory kartice na temu pročitane lektire Miševi i mačke naglavačke.
Uhvati ritam
Učenici 5. razreda sudjelovali su u radionici u kojoj su naizmjenično čitali pjesme Grigora Viteza u različitim ritmovima i tako stvarali vlastiti ritam čitanja.
U ritmu znanja
Učenici četvrtog razreda učili su kako se služiti rječnikom, pravopisom i enciklopedijom. Ovom aktivnošću imali su priliku poraditi na proširenju svoga vokabulara te shvatiti zašto je važno učiti nove riječi.