« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Povodom Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica (listopad) učenici prvih razreda područnih škola Gradac, Drinovci i Oklaj sudjelovali su u igrama/aktivnostima osmišljenima s ciljem da učenici nauče što sve mogu pronaći u školskoj knjižnici, o važnosti čuvanja knjiga te o prihvatljivom ponašanju u školskoj knjižnici.
Povezujući slike naučili su što sve mogu pronaći u školskoj knjižnici. Bacanjem kocke sa sretnim i tužnim „licem“ učili su što knjige vole i čini ih sretnima, a što ih rastužuje te o prihvatljivom o neprihvatljivom ponašanju u knjižnici. Igrajući se igre uloga, postali su mali knjižničari i naučili kako se knjige posuđuju.
Na kraju su učenici pažljivo razgledavali sve ponuđene knjige za njihov uzrast te su odabrali jednu koju žele posuditi i ponijeti sa sobom kući. Obećali su da im neće praviti „magareće uši“, nad njima jesti i piti, listati ih ljepljivim rukama te po njima šarati nego da će ih čuvati i na vrijeme vratiti u knjižnicu.
Posudbom svoje prve knjige dobili su članske iskaznice i postali aktivni članovi svoje školske knjižnice.
Povodom Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica (listopad) učenici prvih razreda područnih škola Gradac, Drinovci i Oklaj sudjelovali su u igrama/aktivnostima osmišljenima s ciljem da učenici nauče što sve mogu pronaći u školskoj knjižnici, o važnosti čuvanja knjiga te o prihvatljivom ponašanju u školskoj knjižnici.
Povezujući slike naučili su što sve mogu pronaći u školskoj knjižnici. Bacanjem kocke sa sretnim i tužnim „licem“ učili su što knjige vole i čini ih sretnima, a što ih rastužuje te o prihvatljivom o neprihvatljivom ponašanju u knjižnici. Igrajući se igre uloga, postali su mali knjižničari i naučili kako se knjige posuđuju.
Na kraju su učenici pažljivo razgledavali sve ponuđene knjige za njihov uzrast te su odabrali jednu koju žele posuditi i ponijeti sa sobom kući. Obećali su da im neće praviti „magareće uši“, nad njima jesti i piti, listati ih ljepljivim rukama te po njima šarati nego da će ih čuvati i na vrijeme vratiti u knjižnicu.
Posudbom svoje prve knjige dobili su članske iskaznice i postali aktivni članovi svoje školske knjižnice.
Povodom Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica (listopad) učenici prvih razreda područnih škola Gradac, Drinovci i Oklaj sudjelovali su u igrama/aktivnostima osmišljenima s ciljem da učenici nauče što sve mogu pronaći u školskoj knjižnici, o važnosti čuvanja knjiga te o prihvatljivom ponašanju u školskoj knjižnici.
Povezujući slike naučili su što sve mogu pronaći u školskoj knjižnici. Bacanjem kocke sa sretnim i tužnim „licem“ učili su što knjige vole i čini ih sretnima, a što ih rastužuje te o prihvatljivom o neprihvatljivom ponašanju u knjižnici. Igrajući se igre uloga, postali su mali knjižničari i naučili kako se knjige posuđuju.
Na kraju su učenici pažljivo razgledavali sve ponuđene knjige za njihov uzrast te su odabrali jednu koju žele posuditi i ponijeti sa sobom kući. Obećali su da im neće praviti „magareće uši“, nad njima jesti i piti, listati ih ljepljivim rukama te po njima šarati nego da će ih čuvati i na vrijeme vratiti u knjižnicu.
Posudbom svoje prve knjige dobili su članske iskaznice i postali aktivni članovi svoje školske knjižnice.
Povodom Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica (listopad) učenici prvih razreda područnih škola Gradac, Drinovci i Oklaj sudjelovali su u igrama/aktivnostima osmišljenima s ciljem da učenici nauče što sve mogu pronaći u školskoj knjižnici, o važnosti čuvanja knjiga te o prihvatljivom ponašanju u školskoj knjižnici.
Povezujući slike naučili su što sve mogu pronaći u školskoj knjižnici. Bacanjem kocke sa sretnim i tužnim „licem“ učili su što knjige vole i čini ih sretnima, a što ih rastužuje te o prihvatljivom o neprihvatljivom ponašanju u knjižnici. Igrajući se igre uloga, postali su mali knjižničari i naučili kako se knjige posuđuju.
Na kraju su učenici pažljivo razgledavali sve ponuđene knjige za njihov uzrast te su odabrali jednu koju žele posuditi i ponijeti sa sobom kući. Obećali su da im neće praviti „magareće uši“, nad njima jesti i piti, listati ih ljepljivim rukama te po njima šarati nego da će ih čuvati i na vrijeme vratiti u knjižnicu.
Posudbom svoje prve knjige dobili su članske iskaznice i postali aktivni članovi svoje školske knjižnice.