« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Bajka je jedan od najstarijih oblika usmenoga narodnog stvaralaštva koja je oduvijek poticala razvoj dječje mašte i kreativnosti.
U PŠ Oklaj učenici 2. razreda sudjelovali su u čitanju hrvatskih narodnih bajki u školskoj knjižnici. Cilj ove aktivnosti bio je kod učenika razvijati čitalačku pismenost te ih upoznati s jezičnom baštinom hrvatskog naroda. Svaka aktivnost sastojala se od čitanja bajke te razgovora o pročitanom kako bismo učenike potaknuli na slobodnije izražavanje vlastitog dojma. Nakon razgovora o pročitanom učenicima su bajke poslužile kao inspiracija za kreativno i stvaralačko izražavanje.
Proždrlica je prva bajka koju smo čitali. Bajka je to o djevojci koja je jako mnogo jela i beskrajno uživala u svim vrstama hrane, ali srećom to se nije odražavalo na njezinu figuru. Zahvaljujući pojedenim komadima slanine (jer su izazvali majčin bijes i dreku), te susjedi dobra srca, Proždrlica je postala kraljevićeva žena.
Učenici su nakon obrade bajke izradili plakat o Proždrlici i ukusnoj hranu koju je voljela jesti.
Sljedeća bajka koju smo čitali bila je Pjetlićeva družina. Bajka govori o jednom pjetliću kojem je dosadio život u seoskom dvorištu pa je odlučio krenuti na putovanje. Na tom putu upoznaje razne životinje koje mu se pridružuju u zajedničkoj avanturi.
Nakon razgovora o pročitanoj bajci, učenici su od plastičnih žlica, vate i kolaža izrađivali pjetlića i njegovu družinu.
Zadnju smo čitali Žabicu djevojku. Priča o djevojci-žabici koja postaje kraljevnom nakon što se u nju zaljubi kraljević koji je toliko očaran njenim glasom da ga ne smeta ni to što djevojka ima obličje žabe.
Nakon usmene i pismene obrade bajke imali smo malu origami radionicu. Na samom početku radionice učenici su naučili što je to origami te su im pokazani različiti likovi napravljeni u tehnici origamija. Učenicima je pročitana bajka poslužila kao inspiracija pa smo od origamija izrađivali žabicu-djevojku.
Bajka je jedan od najstarijih oblika usmenoga narodnog stvaralaštva koja je oduvijek poticala razvoj dječje mašte i kreativnosti.
U PŠ Oklaj učenici 2. razreda sudjelovali su u čitanju hrvatskih narodnih bajki u školskoj knjižnici. Cilj ove aktivnosti bio je kod učenika razvijati čitalačku pismenost te ih upoznati s jezičnom baštinom hrvatskog naroda. Svaka aktivnost sastojala se od čitanja bajke te razgovora o pročitanom kako bismo učenike potaknuli na slobodnije izražavanje vlastitog dojma. Nakon razgovora o pročitanom učenicima su bajke poslužile kao inspiracija za kreativno i stvaralačko izražavanje.
Proždrlica je prva bajka koju smo čitali. Bajka je to o djevojci koja je jako mnogo jela i beskrajno uživala u svim vrstama hrane, ali srećom to se nije odražavalo na njezinu figuru. Zahvaljujući pojedenim komadima slanine (jer su izazvali majčin bijes i dreku), te susjedi dobra srca, Proždrlica je postala kraljevićeva žena.
Učenici su nakon obrade bajke izradili plakat o Proždrlici i ukusnoj hranu koju je voljela jesti.
Sljedeća bajka koju smo čitali bila je Pjetlićeva družina. Bajka govori o jednom pjetliću kojem je dosadio život u seoskom dvorištu pa je odlučio krenuti na putovanje. Na tom putu upoznaje razne životinje koje mu se pridružuju u zajedničkoj avanturi.
Nakon razgovora o pročitanoj bajci, učenici su od plastičnih žlica, vate i kolaža izrađivali pjetlića i njegovu družinu.
Zadnju smo čitali Žabicu djevojku. Priča o djevojci-žabici koja postaje kraljevnom nakon što se u nju zaljubi kraljević koji je toliko očaran njenim glasom da ga ne smeta ni to što djevojka ima obličje žabe.
Nakon usmene i pismene obrade bajke imali smo malu origami radionicu. Na samom početku radionice učenici su naučili što je to origami te su im pokazani različiti likovi napravljeni u tehnici origamija. Učenicima je pročitana bajka poslužila kao inspiracija pa smo od origamija izrađivali žabicu-djevojku.
Bajka je jedan od najstarijih oblika usmenoga narodnog stvaralaštva koja je oduvijek poticala razvoj dječje mašte i kreativnosti.
U PŠ Oklaj učenici 2. razreda sudjelovali su u čitanju hrvatskih narodnih bajki u školskoj knjižnici. Cilj ove aktivnosti bio je kod učenika razvijati čitalačku pismenost te ih upoznati s jezičnom baštinom hrvatskog naroda. Svaka aktivnost sastojala se od čitanja bajke te razgovora o pročitanom kako bismo učenike potaknuli na slobodnije izražavanje vlastitog dojma. Nakon razgovora o pročitanom učenicima su bajke poslužile kao inspiracija za kreativno i stvaralačko izražavanje.
Proždrlica je prva bajka koju smo čitali. Bajka je to o djevojci koja je jako mnogo jela i beskrajno uživala u svim vrstama hrane, ali srećom to se nije odražavalo na njezinu figuru. Zahvaljujući pojedenim komadima slanine (jer su izazvali majčin bijes i dreku), te susjedi dobra srca, Proždrlica je postala kraljevićeva žena.
Učenici su nakon obrade bajke izradili plakat o Proždrlici i ukusnoj hranu koju je voljela jesti.
Sljedeća bajka koju smo čitali bila je Pjetlićeva družina. Bajka govori o jednom pjetliću kojem je dosadio život u seoskom dvorištu pa je odlučio krenuti na putovanje. Na tom putu upoznaje razne životinje koje mu se pridružuju u zajedničkoj avanturi.
Nakon razgovora o pročitanoj bajci, učenici su od plastičnih žlica, vate i kolaža izrađivali pjetlića i njegovu družinu.
Zadnju smo čitali Žabicu djevojku. Priča o djevojci-žabici koja postaje kraljevnom nakon što se u nju zaljubi kraljević koji je toliko očaran njenim glasom da ga ne smeta ni to što djevojka ima obličje žabe.
Nakon usmene i pismene obrade bajke imali smo malu origami radionicu. Na samom početku radionice učenici su naučili što je to origami te su im pokazani različiti likovi napravljeni u tehnici origamija. Učenicima je pročitana bajka poslužila kao inspiracija pa smo od origamija izrađivali žabicu-djevojku.
Bajka je jedan od najstarijih oblika usmenoga narodnog stvaralaštva koja je oduvijek poticala razvoj dječje mašte i kreativnosti.
U PŠ Oklaj učenici 2. razreda sudjelovali su u čitanju hrvatskih narodnih bajki u školskoj knjižnici. Cilj ove aktivnosti bio je kod učenika razvijati čitalačku pismenost te ih upoznati s jezičnom baštinom hrvatskog naroda. Svaka aktivnost sastojala se od čitanja bajke te razgovora o pročitanom kako bismo učenike potaknuli na slobodnije izražavanje vlastitog dojma. Nakon razgovora o pročitanom učenicima su bajke poslužile kao inspiracija za kreativno i stvaralačko izražavanje.
Proždrlica je prva bajka koju smo čitali. Bajka je to o djevojci koja je jako mnogo jela i beskrajno uživala u svim vrstama hrane, ali srećom to se nije odražavalo na njezinu figuru. Zahvaljujući pojedenim komadima slanine (jer su izazvali majčin bijes i dreku), te susjedi dobra srca, Proždrlica je postala kraljevićeva žena.
Učenici su nakon obrade bajke izradili plakat o Proždrlici i ukusnoj hranu koju je voljela jesti.
Sljedeća bajka koju smo čitali bila je Pjetlićeva družina. Bajka govori o jednom pjetliću kojem je dosadio život u seoskom dvorištu pa je odlučio krenuti na putovanje. Na tom putu upoznaje razne životinje koje mu se pridružuju u zajedničkoj avanturi.
Nakon razgovora o pročitanoj bajci, učenici su od plastičnih žlica, vate i kolaža izrađivali pjetlića i njegovu družinu.
Zadnju smo čitali Žabicu djevojku. Priča o djevojci-žabici koja postaje kraljevnom nakon što se u nju zaljubi kraljević koji je toliko očaran njenim glasom da ga ne smeta ni to što djevojka ima obličje žabe.
Nakon usmene i pismene obrade bajke imali smo malu origami radionicu. Na samom početku radionice učenici su naučili što je to origami te su im pokazani različiti likovi napravljeni u tehnici origamija. Učenicima je pročitana bajka poslužila kao inspiracija pa smo od origamija izrađivali žabicu-djevojku.