« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Drugog travnja svake godine, na rođendan Hansa Christiana Andersena, obilježava se Međunarodni dan dječje knjige.
Svi znamo da je čitanje važno i ovaj dan je osmišljen kako bi potaknuo djecu na čitanje te da to čine cijelog života.
U prvom i drugom razredu mnogi su usvojili vještinu čitanja, ali dječja poezija se više sluša nego čita, te su učiteljice Ana Mrđen i Jelena Aleksić svojim učenicima čitale. Oni su mogli opušteno, u svojim malim glavicama, stvarati vizualne predodžbe i dojmove. Kasnije su ih pretočili u prave pjesničke slike na papiru. Oslikali su nam uzlet mašte i snažne dojmove. Pogledajte pjesničke slike i način na koji se „gleda poezija“ u našoj galeriji:
Drugog travnja svake godine, na rođendan Hansa Christiana Andersena, obilježava se Međunarodni dan dječje knjige.
Svi znamo da je čitanje važno i ovaj dan je osmišljen kako bi potaknuo djecu na čitanje te da to čine cijelog života.
U prvom i drugom razredu mnogi su usvojili vještinu čitanja, ali dječja poezija se više sluša nego čita, te su učiteljice Ana Mrđen i Jelena Aleksić svojim učenicima čitale. Oni su mogli opušteno, u svojim malim glavicama, stvarati vizualne predodžbe i dojmove. Kasnije su ih pretočili u prave pjesničke slike na papiru. Oslikali su nam uzlet mašte i snažne dojmove. Pogledajte pjesničke slike i način na koji se „gleda poezija“ u našoj galeriji:
Drugog travnja svake godine, na rođendan Hansa Christiana Andersena, obilježava se Međunarodni dan dječje knjige.
Svi znamo da je čitanje važno i ovaj dan je osmišljen kako bi potaknuo djecu na čitanje te da to čine cijelog života.
U prvom i drugom razredu mnogi su usvojili vještinu čitanja, ali dječja poezija se više sluša nego čita, te su učiteljice Ana Mrđen i Jelena Aleksić svojim učenicima čitale. Oni su mogli opušteno, u svojim malim glavicama, stvarati vizualne predodžbe i dojmove. Kasnije su ih pretočili u prave pjesničke slike na papiru. Oslikali su nam uzlet mašte i snažne dojmove. Pogledajte pjesničke slike i način na koji se „gleda poezija“ u našoj galeriji:
Drugog travnja svake godine, na rođendan Hansa Christiana Andersena, obilježava se Međunarodni dan dječje knjige.
Svi znamo da je čitanje važno i ovaj dan je osmišljen kako bi potaknuo djecu na čitanje te da to čine cijelog života.
U prvom i drugom razredu mnogi su usvojili vještinu čitanja, ali dječja poezija se više sluša nego čita, te su učiteljice Ana Mrđen i Jelena Aleksić svojim učenicima čitale. Oni su mogli opušteno, u svojim malim glavicama, stvarati vizualne predodžbe i dojmove. Kasnije su ih pretočili u prave pjesničke slike na papiru. Oslikali su nam uzlet mašte i snažne dojmove. Pogledajte pjesničke slike i način na koji se „gleda poezija“ u našoj galeriji: