preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića - Petropoljskog Drniš

Login
Kalendar
« Kolovoz 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Anketa (mala)
Moj uspjeh na kraju godine mogao bi biti:





Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 11. 2018.

Ukupno: 53888

ŠK.KALENDAR 2019/2020

JELOVNIK ZA VELJAČU

INFORMATIČKI KUTAK

Provjerite dostupnost određene
knjige u vašim školskim
knjižnicama putem mrežnog kataloga
 
EDUTORIJ

Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.

 

Kako zaštititi djecu na Internetu

ON-Line lektire za OŠ

Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)

Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
VRTIM ZDRAVI FILM
Autor: Lorena Sedlar Barišić, 18. 3. 2019.

 Od 5. Do 8. ožujka projekt VRTIM ZDRAVI FILM proveden je među učenicima četvrtih razreda, ujedno i polaznika UNIVERZALNE SPORTSKE ŠKOLE. Učenice sedmih razreda koje su prošle projekt, prezentirale su cjelokupnu radionicu uz mentorstvo učiteljice Majdi Pamuković koja je to odradila sa sedmašima.

 

 


  Nakon prezentacije i radionice koja je bila vrlo u interaktivna, učenici su dobili zadatak da kao razred osmisle svoj dnevni meni , te da napišu svoje dojmove o prevedenoj aktivnosti. Kao zaključak donosimo neke njihove radove:

 

Roza Škarica 4.b.:

Doručak je najvažniji dnevni obrok. On je bitan da nam mozak može funkcionirati u školi. Važno je jesti žitarice jer one sadrže ugljikohidrate koje nam daju energiju,ali i brojne vitamine. Treba imati na umu da tjelesna aktivnost pomaže boljem radu srca. Dnevno treba jesti dva ili tri serviranja voća. Prehrana treba biti raznolika. Ne treba jesti ni premalo ni previše. Preporučljivo je uvijek u prosjeku piti 1,5 litara vode. U slučaju pojačanog znojenja bitno je uzeti i više. Nije potrebno potpuno se odreći slatkiša. Svaka osoba posebna je na svoj način. Kad bi svi izgledali jednako,to ne bi bilo zanimljivo.

 

Tamara Bačić 4.b.:

 
Doručak je najvažniji obrok – za doručak treba birati kvalitetne namirnice.
 Međuobrok – može biti voće i povrće.
 Tjelesna aktivnost je vrlo važna! Treba ograničiti gledanje tv-a.
 Voda je potrebna svima. Treba piti 8 čaša tekućine dnevno. Slatkiše    ponekad.
 Tvari koje dobivamo hranom: proteini(bjelančevine),ugljikohidrati(šećeri),masti,vitamini,minerali.
 Piramida zdrave hrane: žitarice,voće,povrće,masti,mlijeko,mliječni proizvodi,meso i mahunarke. 

 

 

Patricia  Matijaš 4.b.:

Važno se zdravo i raznoliko hraniti,Žeđ treba gasiti vodom,a ne slatkim napicima. Ja savjetujem ako te uhvati želja za sokovima,iscijediš naranču,grejp ili drugo voće. Treba ograničiti unos mlijeka i mliječnih proizvoda. Uvijek treba biti aktivan i uživati u hrani,ali smanjiti porcije i ne prejedati se. Ja savjetujem da u tanjuru treba biti: voće,povrće,žitarice i proteini. Savjetuje da za doručak birate cjelovite žitarice i da svaki dan jedete voće i povrće. Na dijete nemojte ići,samo se počnite zdravije hraniti.

 

Lea Višić 4.b.:

Ja sam naučila mnogo toga o pravilnoj prehrani. Npr. treba unijeti 2 serviranja voća i 3 serviranja povrća. Jedan od načina da budeš u skladu s preporukama je da jedeš povrće u okviru svakog glavnog obroka. Te da za svaki međuobrok jedeš voće. Jedno serviranje znači jedna jabuka,dvije mandarine,čaša prirodnog voćnog soka,jedna rajčica,zdjelica zelene salate ili tanjur juhe od povrća. Nije potrebno potpuno se odreći brze hrane i slatkiša kako biste se pravilno hranili. Tvoje zdravlje neće biti ugroženo ako povremeno pojedeš hamburger,čokoladu ,kolač ili sladoled. Hrana treba biti raznolika i puna proteina.

 

A ove dnevne jelovnike osmislili su učenici 4.c. razreda

 1. JELOVNIK

DORUČAK: 100 grama mueslia,1 šalica mlijeka

RUČAK : 2 komada ribe srdele,1 žlica maslinovog ulja,100 grama krumpira,100 grama kupusa,1 kriška kruha

VEČERA: 50 grama sirnog namaza,1 pecivo,1 šalica jogurta

MEĐUOBROK 1: 1 čaša soka od naranče, MEĐUOBROK 2: 100 grama krekeraj1 jabuka

 2.JELOVNIK:

DORUČAK: 100 grama kukuruznih pahuljica, 2 decilitra jogurta

RUČAK: 2 komada paniranog ribljeg filea, 100 grama kelja, 1 čaša soka od naranče

VEČERA: četiri kriške ementalera,1 kriška integralnog kruha

MEĐUOBROK 1: 1 jabuka, MEĐUOBROK 2: 1 banana

3.JELOVNIK

DORUČAK: 150 grama muesli, 1 šalica mlijeka

RUČAK: 200 grama mljevenog mesa,100 grama špageta,2 decilitra umaka od rajčice, čaša soka

VEČERA: 100 grama brokule,1 oslić, kriška integralnog kruha,1 žlica maslinovog ulja

MEĐUOBROK 1: 1 banana, MEĐUOBROK 2 : 2 ČAŠE SOKA OD NARANČE

 

 



Priloženi dokumenti:
VRTIM_ZDRAVI_FILM_PRILOG.docx (17.53 KB)
LINK_ZA_KAHOOT-_VRTIM_ZDRAVI_FILM.docx (14.21 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju