preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića - Petropoljskog Drniš

Login
Kalendar
« Kolovoz 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Anketa (mala)
Moj uspjeh na kraju godine mogao bi biti:





Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 11. 2018.

Ukupno: 53888

ŠK.KALENDAR 2019/2020

JELOVNIK ZA VELJAČU

INFORMATIČKI KUTAK

Provjerite dostupnost određene
knjige u vašim školskim
knjižnicama putem mrežnog kataloga
 
EDUTORIJ

Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.

 

Kako zaštititi djecu na Internetu

ON-Line lektire za OŠ

Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)

Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Čudesan svijet šegrta Hlapića - dječja prava i obveze
Autor: Antoaneta Raspudić, 18. 12. 2018.

U sklopu projekta Čudesan svijet šegrta Hlapića koji se odvijao u Mjesecu hrvatske knjige, učenici 3. razreda PŠ Gradac su u školskoj knjižnici učili  o dječjim pravima na primjeru lektirnog djela Čudnovate zgode šegrta Hlapića.


Učenici su na samom početku projekta  pogledali prezentaciju koju je za njih pripremila knjižničarka kako bi se što bolje upoznali sa dječjim pravima, ali i obvezama.

Uslijedio je razgovor o ogledanom, ali i o poštivanju dječjih prava i obveza u njihovoj okolini. Potom su učenici zaigrali UNICEF-ovu online igru od dječjim pravima „Čovječe, ispravi se“. Zajedničkim zalaganjem uspješno su riješili sva pitanja i zasluženo dobili diplomu Pravobrankasmiley

S tako usvojenim znanjem bili su spremni za drugi dio projekta u kojem su trebali pronaći prava i obveze u lektirnom djelu Čudnovate zgode šegrta Hlapića. Zajednički su navodili dječja prava i obveze za koja smatraju da se spominju u djelu,  nakon čega je svatko od njih odabrao jedno pravo i obvezu koju će samostalno obraditi.

Svaki učenik je trebao objasniti jedno dječje pravo, imenovati lika (likove) u knjizi kojem je to pravo prekršeno, navesti primjer (primjere) iz knjige u kojem se to pravo spominje te se pokušati  staviti u poziciju toga lika i navesti njegove osjećaje u situaciji u kojoj se zatekao.

Zatim su to isto napravili s jednom dječjom obvezom koju su trebali objasniti, imenovati lika (likove) u knjizi koji poštuju konkretnu dječju obvezu i navesti primjer (primjere) u knjizi gdje se ta obveza spominje.

Učenici su čitali zapažanja svojim razrednim kolegama te su raspravljali o svakom navedenom pravu i obvezi.

Nakon poticajne rasprave uslijedio je kreativni dio projekta u kojem su učenici upisivali svoje zadatke i opažanja u šarene prozorčiće.

Od kidanog kolaž papira izrađivali su Hlapića i njegove čizmice. 

Na kraju su na zidu svog razreda izložili sve što su naučili i izradili pod naslovom „Pokušaj hodati u mojim čizmicama“.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju