« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Tijekom Mjeseca hrvatske knjige, učenici trećeg razreda zajedno sa svojom učiteljicom započeli su projekt ''Čudesan svijet šegrta Hlapića''. Tijekom mjeseca listiopada učenici su u sklopu projekta posjetili Gradsku knjižnicu Drniš. Podigavši lektirni naslov ''Čudnovate zgode šegrta Hlapića'' učenici su krenuli u svijet pustolovina glavnoga lika.
Njihov prvi susret s lektirom bio je i susret sa samom autoricom i njezinim životom. U suradnji s učenicima sedmog razreda naši su trećaši upoznali se sa životom i djelom Ivane Brlić- Mažuranić.
Pustolovina je mogla započeti...
Učenici su počeli čitati knjigu po poglavljima i svaki je Hlapićev dan bio nova pustolovina... Pustolovina u kojoj su učenici tražili usporedbe, mudre izreke, nepoznate riječi, crtali naslovnice knjige, crtali portret Ivane Brlić-Mažuranić, modelirale su se čizmice ...
Doživjevši mnoge pustolovine s glavnim likom učenici su radili Venov dijagram te su se mnogi od njih poistovijetili s njime. Kako bi lakše šetali knjigom, učenici su napravili i zemljovid Hlapićeva putovanja, ali i opisali su svoju dragu prijateljicu Gitu.
Nakon pročitanog djela učenici su svoju pustolovinu uokvirili i gledanjem filma te usporedbom knjige i filma.
Pustolovina još uvijek traje na zidu našeg razreda gdje smo prikazali sve bitne detalje našeg rada.
O Hlapićevim pustolovinama učenici su odigrali i kviz znanja o istoimenom dijelu te su i pokazali da su pravi Hlapićevci- pravi mali pustolovi!
U PŠ Drniovci pobijedili su u kvizu znanja i postali pravi mali pustolovi!
Svaki pustolov mora znati svoja prava, a o pravima i obvezama djece predavanje i igraonicu održala je knjižničarka Antoaneta.
Tijekom Mjeseca hrvatske knjige, učenici trećeg razreda zajedno sa svojom učiteljicom započeli su projekt ''Čudesan svijet šegrta Hlapića''. Tijekom mjeseca listiopada učenici su u sklopu projekta posjetili Gradsku knjižnicu Drniš. Podigavši lektirni naslov ''Čudnovate zgode šegrta Hlapića'' učenici su krenuli u svijet pustolovina glavnoga lika.
Njihov prvi susret s lektirom bio je i susret sa samom autoricom i njezinim životom. U suradnji s učenicima sedmog razreda naši su trećaši upoznali se sa životom i djelom Ivane Brlić- Mažuranić.
Pustolovina je mogla započeti...
Učenici su počeli čitati knjigu po poglavljima i svaki je Hlapićev dan bio nova pustolovina... Pustolovina u kojoj su učenici tražili usporedbe, mudre izreke, nepoznate riječi, crtali naslovnice knjige, crtali portret Ivane Brlić-Mažuranić, modelirale su se čizmice ...
Doživjevši mnoge pustolovine s glavnim likom učenici su radili Venov dijagram te su se mnogi od njih poistovijetili s njime. Kako bi lakše šetali knjigom, učenici su napravili i zemljovid Hlapićeva putovanja, ali i opisali su svoju dragu prijateljicu Gitu.
Nakon pročitanog djela učenici su svoju pustolovinu uokvirili i gledanjem filma te usporedbom knjige i filma.
Pustolovina još uvijek traje na zidu našeg razreda gdje smo prikazali sve bitne detalje našeg rada.
O Hlapićevim pustolovinama učenici su odigrali i kviz znanja o istoimenom dijelu te su i pokazali da su pravi Hlapićevci- pravi mali pustolovi!
U PŠ Drniovci pobijedili su u kvizu znanja i postali pravi mali pustolovi!
Svaki pustolov mora znati svoja prava, a o pravima i obvezama djece predavanje i igraonicu održala je knjižničarka Antoaneta.
Tijekom Mjeseca hrvatske knjige, učenici trećeg razreda zajedno sa svojom učiteljicom započeli su projekt ''Čudesan svijet šegrta Hlapića''. Tijekom mjeseca listiopada učenici su u sklopu projekta posjetili Gradsku knjižnicu Drniš. Podigavši lektirni naslov ''Čudnovate zgode šegrta Hlapića'' učenici su krenuli u svijet pustolovina glavnoga lika.
Njihov prvi susret s lektirom bio je i susret sa samom autoricom i njezinim životom. U suradnji s učenicima sedmog razreda naši su trećaši upoznali se sa životom i djelom Ivane Brlić- Mažuranić.
Pustolovina je mogla započeti...
Učenici su počeli čitati knjigu po poglavljima i svaki je Hlapićev dan bio nova pustolovina... Pustolovina u kojoj su učenici tražili usporedbe, mudre izreke, nepoznate riječi, crtali naslovnice knjige, crtali portret Ivane Brlić-Mažuranić, modelirale su se čizmice ...
Doživjevši mnoge pustolovine s glavnim likom učenici su radili Venov dijagram te su se mnogi od njih poistovijetili s njime. Kako bi lakše šetali knjigom, učenici su napravili i zemljovid Hlapićeva putovanja, ali i opisali su svoju dragu prijateljicu Gitu.
Nakon pročitanog djela učenici su svoju pustolovinu uokvirili i gledanjem filma te usporedbom knjige i filma.
Pustolovina još uvijek traje na zidu našeg razreda gdje smo prikazali sve bitne detalje našeg rada.
O Hlapićevim pustolovinama učenici su odigrali i kviz znanja o istoimenom dijelu te su i pokazali da su pravi Hlapićevci- pravi mali pustolovi!
U PŠ Drniovci pobijedili su u kvizu znanja i postali pravi mali pustolovi!
Svaki pustolov mora znati svoja prava, a o pravima i obvezama djece predavanje i igraonicu održala je knjižničarka Antoaneta.
Tijekom Mjeseca hrvatske knjige, učenici trećeg razreda zajedno sa svojom učiteljicom započeli su projekt ''Čudesan svijet šegrta Hlapića''. Tijekom mjeseca listiopada učenici su u sklopu projekta posjetili Gradsku knjižnicu Drniš. Podigavši lektirni naslov ''Čudnovate zgode šegrta Hlapića'' učenici su krenuli u svijet pustolovina glavnoga lika.
Njihov prvi susret s lektirom bio je i susret sa samom autoricom i njezinim životom. U suradnji s učenicima sedmog razreda naši su trećaši upoznali se sa životom i djelom Ivane Brlić- Mažuranić.
Pustolovina je mogla započeti...
Učenici su počeli čitati knjigu po poglavljima i svaki je Hlapićev dan bio nova pustolovina... Pustolovina u kojoj su učenici tražili usporedbe, mudre izreke, nepoznate riječi, crtali naslovnice knjige, crtali portret Ivane Brlić-Mažuranić, modelirale su se čizmice ...
Doživjevši mnoge pustolovine s glavnim likom učenici su radili Venov dijagram te su se mnogi od njih poistovijetili s njime. Kako bi lakše šetali knjigom, učenici su napravili i zemljovid Hlapićeva putovanja, ali i opisali su svoju dragu prijateljicu Gitu.
Nakon pročitanog djela učenici su svoju pustolovinu uokvirili i gledanjem filma te usporedbom knjige i filma.
Pustolovina još uvijek traje na zidu našeg razreda gdje smo prikazali sve bitne detalje našeg rada.
O Hlapićevim pustolovinama učenici su odigrali i kviz znanja o istoimenom dijelu te su i pokazali da su pravi Hlapićevci- pravi mali pustolovi!
U PŠ Drniovci pobijedili su u kvizu znanja i postali pravi mali pustolovi!
Svaki pustolov mora znati svoja prava, a o pravima i obvezama djece predavanje i igraonicu održala je knjižničarka Antoaneta.