« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.
Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)
Mjesec hrvatske knjige manifestacija je koja u Hrvatskoj tradicionalno promiče čitanje kao društvenu vrijednost i knjigu kao kulturno dobro. Održava se svake godine od 15. listopada do 15. studenoga.
Ove godine Mjesec hrvatske knjige je posvećen kulturnoj baštini, pri čemu je naglasak na glagoljici kao posebnosti hrvatskog nacionalnog i kulturnog identiteta. U školskim knjižnicama područnih škola provodile su se razne aktivnosti i radionice vezane uz glagoljicu, ali i mnoge druge vezane uz knjigu i čitanje. Što su sve učenici radili u svojim školskim knjižnicama pogledajte u nastavku.
Zabavna glagoljica
Cilj je bio kroz različite aktivnosti učenike upoznati i podsjetiti na starohrvatsko pismo – glagoljicu. Učenici su pogledali malu prezentaciju ili imali kratko predavanje o glagoljici i najvažnijim spomenicima napisanim tim pismom nakon čega su uslijedile aktivnosti u kojima su se učenici imali priliku okušati u pisanju glagoljice.
Učenici 3. razreda PŠ Oklaj su radili mirisne vrećice od lavande na koje su ispisivali svoja imena na glagoljici.
Učenici u područnoj školi Drinovci izrađivali su kartice za igru Memory od starih knjiga i kolaža. Parovi čine slova napisana na latinici i glagoljici.
Učenici drugog razreda PŠ Oklaj izrađivali su straničnike na koje su glagoljicom ispisivali svoje ime. Osim što su naučili pisati starohrvatskim pismom, učenici su za uspomenu dobili i straničnik koji će im poslužiti pri čitanju lektira i drugih knjiga.
Mladi knjižničari PŠ Oklaj izrađivali su podmetače za čaše na kojima su pisali stihove poznatih hrvatskih pisaca na glagoljici i latinici.
Učenici 5. razreda PŠ Oklaj prikupili su narodne izreke i poslovice te ih ispisivali na glagoljici.
„KNJIGOLOV“
Učenici od 3. do 8. razreda područne škole Drinovci sudjelovali su u malom knjižničnom natjecanju „Knjigolov“. Cilj ovog natjecanja je usvojiti vještine samostalnog snalaženja u školskoj knjižnici. Natjecanje se odvijalo u zabavnom duhu uz puno smijeha i navijanja. Na kraju je proglašena i pobjednica.
KAKO NASTAJE KNJIGA?
Trećaši u područnoj školi Gradac učili su kako nastaje knjiga, koji put treba prijeći da bi od samog pisca (autora) na kraju stigla do nas, čitatelja. Saznali su koji je posao pisca, ilustratora, prevoditelja, nakladnika, koji su dijelovi knjige te što sve čini naslovnu stranicu. Za kraj su izradili poučni plakat o putu knjige od autora do čitatelja.
U POTRAZI ZA KNJIGOM
Učenici 8. razreda PŠ Drinovci u sklopu nastavnog sata iz medijske kulture učili su kako samostalno pronaći podatke o određenom knjižnom naslovu kataloškim i računalnim pretraživanjem.
MOJA PRVA SLIKOVNICA
Učenici 2. i 3. razreda okušali su se u pisanju i ilustriranju vlastite slikovnice. Cilj je bio potaknuti učenike da izraze maštovitost i kreativnost te praktično primjene likovno-literarna znanja i vještine. Dobili smo male autorske slikovnice koje će biti pohranjene u školskoj knjižnici kako bi poslužile kao inspiracija i drugim učenicima.
MALI STRIPOLJUPCI
Učenici PŠ Drinovci izrađivali su stripove iz lektira koje su čitali u listopadu. Roman Kako je tata osvojio mamu učenici 5. razreda obradili su u obliku zajedničke „lektire u stripu“ dok su učenici 6. razreda izrađivali stripove prema romanu Kroz pustinju i prašumu.
I za kraj....
„KVIZOBOJ“
U područnim školama Oklaj i Drinovci učenici su sudjelovali u „Kvizoboju“ – kviz o poznavanju pročitanih lektirnih naslova. Cilj kviza je učenike potaknuti na čitanje lektire te razvijanje natjecateljskog duha o znanju pročitanog.
Učenici 5. razreda Drinovci pokazali su svoje znanje o pročitanim lektirnim naslovima od 1. do 5. razreda. Iako su svi učenici pokazali zavidno znanje pobijedila je učenica Klara Duran.
Učenici prvog i četvrtog razreda PŠ Oklaj pokazali su svoje znanje iz pročitanih lektirnih naslova Čudnovate zgode šegrta Hlapića i Družba Pere Kvržice. Najbolje su bile učenice Marija i Jana Pokrovac iz 4. razreda i Mia Validžić iz 1. razreda.
Mjesec hrvatske knjige manifestacija je koja u Hrvatskoj tradicionalno promiče čitanje kao društvenu vrijednost i knjigu kao kulturno dobro. Održava se svake godine od 15. listopada do 15. studenoga.
Ove godine Mjesec hrvatske knjige je posvećen kulturnoj baštini, pri čemu je naglasak na glagoljici kao posebnosti hrvatskog nacionalnog i kulturnog identiteta. U školskim knjižnicama područnih škola provodile su se razne aktivnosti i radionice vezane uz glagoljicu, ali i mnoge druge vezane uz knjigu i čitanje. Što su sve učenici radili u svojim školskim knjižnicama pogledajte u nastavku.
Zabavna glagoljica
Cilj je bio kroz različite aktivnosti učenike upoznati i podsjetiti na starohrvatsko pismo – glagoljicu. Učenici su pogledali malu prezentaciju ili imali kratko predavanje o glagoljici i najvažnijim spomenicima napisanim tim pismom nakon čega su uslijedile aktivnosti u kojima su se učenici imali priliku okušati u pisanju glagoljice.
Učenici 3. razreda PŠ Oklaj su radili mirisne vrećice od lavande na koje su ispisivali svoja imena na glagoljici.
Učenici u područnoj školi Drinovci izrađivali su kartice za igru Memory od starih knjiga i kolaža. Parovi čine slova napisana na latinici i glagoljici.
Učenici drugog razreda PŠ Oklaj izrađivali su straničnike na koje su glagoljicom ispisivali svoje ime. Osim što su naučili pisati starohrvatskim pismom, učenici su za uspomenu dobili i straničnik koji će im poslužiti pri čitanju lektira i drugih knjiga.
Mladi knjižničari PŠ Oklaj izrađivali su podmetače za čaše na kojima su pisali stihove poznatih hrvatskih pisaca na glagoljici i latinici.
Učenici 5. razreda PŠ Oklaj prikupili su narodne izreke i poslovice te ih ispisivali na glagoljici.
„KNJIGOLOV“
Učenici od 3. do 8. razreda područne škole Drinovci sudjelovali su u malom knjižničnom natjecanju „Knjigolov“. Cilj ovog natjecanja je usvojiti vještine samostalnog snalaženja u školskoj knjižnici. Natjecanje se odvijalo u zabavnom duhu uz puno smijeha i navijanja. Na kraju je proglašena i pobjednica.
KAKO NASTAJE KNJIGA?
Trećaši u područnoj školi Gradac učili su kako nastaje knjiga, koji put treba prijeći da bi od samog pisca (autora) na kraju stigla do nas, čitatelja. Saznali su koji je posao pisca, ilustratora, prevoditelja, nakladnika, koji su dijelovi knjige te što sve čini naslovnu stranicu. Za kraj su izradili poučni plakat o putu knjige od autora do čitatelja.
U POTRAZI ZA KNJIGOM
Učenici 8. razreda PŠ Drinovci u sklopu nastavnog sata iz medijske kulture učili su kako samostalno pronaći podatke o određenom knjižnom naslovu kataloškim i računalnim pretraživanjem.
MOJA PRVA SLIKOVNICA
Učenici 2. i 3. razreda okušali su se u pisanju i ilustriranju vlastite slikovnice. Cilj je bio potaknuti učenike da izraze maštovitost i kreativnost te praktično primjene likovno-literarna znanja i vještine. Dobili smo male autorske slikovnice koje će biti pohranjene u školskoj knjižnici kako bi poslužile kao inspiracija i drugim učenicima.
MALI STRIPOLJUPCI
Učenici PŠ Drinovci izrađivali su stripove iz lektira koje su čitali u listopadu. Roman Kako je tata osvojio mamu učenici 5. razreda obradili su u obliku zajedničke „lektire u stripu“ dok su učenici 6. razreda izrađivali stripove prema romanu Kroz pustinju i prašumu.
I za kraj....
„KVIZOBOJ“
U područnim školama Oklaj i Drinovci učenici su sudjelovali u „Kvizoboju“ – kviz o poznavanju pročitanih lektirnih naslova. Cilj kviza je učenike potaknuti na čitanje lektire te razvijanje natjecateljskog duha o znanju pročitanog.
Učenici 5. razreda Drinovci pokazali su svoje znanje o pročitanim lektirnim naslovima od 1. do 5. razreda. Iako su svi učenici pokazali zavidno znanje pobijedila je učenica Klara Duran.
Učenici prvog i četvrtog razreda PŠ Oklaj pokazali su svoje znanje iz pročitanih lektirnih naslova Čudnovate zgode šegrta Hlapića i Družba Pere Kvržice. Najbolje su bile učenice Marija i Jana Pokrovac iz 4. razreda i Mia Validžić iz 1. razreda.
Mjesec hrvatske knjige manifestacija je koja u Hrvatskoj tradicionalno promiče čitanje kao društvenu vrijednost i knjigu kao kulturno dobro. Održava se svake godine od 15. listopada do 15. studenoga.
Ove godine Mjesec hrvatske knjige je posvećen kulturnoj baštini, pri čemu je naglasak na glagoljici kao posebnosti hrvatskog nacionalnog i kulturnog identiteta. U školskim knjižnicama područnih škola provodile su se razne aktivnosti i radionice vezane uz glagoljicu, ali i mnoge druge vezane uz knjigu i čitanje. Što su sve učenici radili u svojim školskim knjižnicama pogledajte u nastavku.
Zabavna glagoljica
Cilj je bio kroz različite aktivnosti učenike upoznati i podsjetiti na starohrvatsko pismo – glagoljicu. Učenici su pogledali malu prezentaciju ili imali kratko predavanje o glagoljici i najvažnijim spomenicima napisanim tim pismom nakon čega su uslijedile aktivnosti u kojima su se učenici imali priliku okušati u pisanju glagoljice.
Učenici 3. razreda PŠ Oklaj su radili mirisne vrećice od lavande na koje su ispisivali svoja imena na glagoljici.
Učenici u područnoj školi Drinovci izrađivali su kartice za igru Memory od starih knjiga i kolaža. Parovi čine slova napisana na latinici i glagoljici.
Učenici drugog razreda PŠ Oklaj izrađivali su straničnike na koje su glagoljicom ispisivali svoje ime. Osim što su naučili pisati starohrvatskim pismom, učenici su za uspomenu dobili i straničnik koji će im poslužiti pri čitanju lektira i drugih knjiga.
Mladi knjižničari PŠ Oklaj izrađivali su podmetače za čaše na kojima su pisali stihove poznatih hrvatskih pisaca na glagoljici i latinici.
Učenici 5. razreda PŠ Oklaj prikupili su narodne izreke i poslovice te ih ispisivali na glagoljici.
„KNJIGOLOV“
Učenici od 3. do 8. razreda područne škole Drinovci sudjelovali su u malom knjižničnom natjecanju „Knjigolov“. Cilj ovog natjecanja je usvojiti vještine samostalnog snalaženja u školskoj knjižnici. Natjecanje se odvijalo u zabavnom duhu uz puno smijeha i navijanja. Na kraju je proglašena i pobjednica.
KAKO NASTAJE KNJIGA?
Trećaši u područnoj školi Gradac učili su kako nastaje knjiga, koji put treba prijeći da bi od samog pisca (autora) na kraju stigla do nas, čitatelja. Saznali su koji je posao pisca, ilustratora, prevoditelja, nakladnika, koji su dijelovi knjige te što sve čini naslovnu stranicu. Za kraj su izradili poučni plakat o putu knjige od autora do čitatelja.
U POTRAZI ZA KNJIGOM
Učenici 8. razreda PŠ Drinovci u sklopu nastavnog sata iz medijske kulture učili su kako samostalno pronaći podatke o određenom knjižnom naslovu kataloškim i računalnim pretraživanjem.
MOJA PRVA SLIKOVNICA
Učenici 2. i 3. razreda okušali su se u pisanju i ilustriranju vlastite slikovnice. Cilj je bio potaknuti učenike da izraze maštovitost i kreativnost te praktično primjene likovno-literarna znanja i vještine. Dobili smo male autorske slikovnice koje će biti pohranjene u školskoj knjižnici kako bi poslužile kao inspiracija i drugim učenicima.
MALI STRIPOLJUPCI
Učenici PŠ Drinovci izrađivali su stripove iz lektira koje su čitali u listopadu. Roman Kako je tata osvojio mamu učenici 5. razreda obradili su u obliku zajedničke „lektire u stripu“ dok su učenici 6. razreda izrađivali stripove prema romanu Kroz pustinju i prašumu.
I za kraj....
„KVIZOBOJ“
U područnim školama Oklaj i Drinovci učenici su sudjelovali u „Kvizoboju“ – kviz o poznavanju pročitanih lektirnih naslova. Cilj kviza je učenike potaknuti na čitanje lektire te razvijanje natjecateljskog duha o znanju pročitanog.
Učenici 5. razreda Drinovci pokazali su svoje znanje o pročitanim lektirnim naslovima od 1. do 5. razreda. Iako su svi učenici pokazali zavidno znanje pobijedila je učenica Klara Duran.
Učenici prvog i četvrtog razreda PŠ Oklaj pokazali su svoje znanje iz pročitanih lektirnih naslova Čudnovate zgode šegrta Hlapića i Družba Pere Kvržice. Najbolje su bile učenice Marija i Jana Pokrovac iz 4. razreda i Mia Validžić iz 1. razreda.
Mjesec hrvatske knjige manifestacija je koja u Hrvatskoj tradicionalno promiče čitanje kao društvenu vrijednost i knjigu kao kulturno dobro. Održava se svake godine od 15. listopada do 15. studenoga.
Ove godine Mjesec hrvatske knjige je posvećen kulturnoj baštini, pri čemu je naglasak na glagoljici kao posebnosti hrvatskog nacionalnog i kulturnog identiteta. U školskim knjižnicama područnih škola provodile su se razne aktivnosti i radionice vezane uz glagoljicu, ali i mnoge druge vezane uz knjigu i čitanje. Što su sve učenici radili u svojim školskim knjižnicama pogledajte u nastavku.
Zabavna glagoljica
Cilj je bio kroz različite aktivnosti učenike upoznati i podsjetiti na starohrvatsko pismo – glagoljicu. Učenici su pogledali malu prezentaciju ili imali kratko predavanje o glagoljici i najvažnijim spomenicima napisanim tim pismom nakon čega su uslijedile aktivnosti u kojima su se učenici imali priliku okušati u pisanju glagoljice.
Učenici 3. razreda PŠ Oklaj su radili mirisne vrećice od lavande na koje su ispisivali svoja imena na glagoljici.
Učenici u područnoj školi Drinovci izrađivali su kartice za igru Memory od starih knjiga i kolaža. Parovi čine slova napisana na latinici i glagoljici.
Učenici drugog razreda PŠ Oklaj izrađivali su straničnike na koje su glagoljicom ispisivali svoje ime. Osim što su naučili pisati starohrvatskim pismom, učenici su za uspomenu dobili i straničnik koji će im poslužiti pri čitanju lektira i drugih knjiga.
Mladi knjižničari PŠ Oklaj izrađivali su podmetače za čaše na kojima su pisali stihove poznatih hrvatskih pisaca na glagoljici i latinici.
Učenici 5. razreda PŠ Oklaj prikupili su narodne izreke i poslovice te ih ispisivali na glagoljici.
„KNJIGOLOV“
Učenici od 3. do 8. razreda područne škole Drinovci sudjelovali su u malom knjižničnom natjecanju „Knjigolov“. Cilj ovog natjecanja je usvojiti vještine samostalnog snalaženja u školskoj knjižnici. Natjecanje se odvijalo u zabavnom duhu uz puno smijeha i navijanja. Na kraju je proglašena i pobjednica.
KAKO NASTAJE KNJIGA?
Trećaši u područnoj školi Gradac učili su kako nastaje knjiga, koji put treba prijeći da bi od samog pisca (autora) na kraju stigla do nas, čitatelja. Saznali su koji je posao pisca, ilustratora, prevoditelja, nakladnika, koji su dijelovi knjige te što sve čini naslovnu stranicu. Za kraj su izradili poučni plakat o putu knjige od autora do čitatelja.
U POTRAZI ZA KNJIGOM
Učenici 8. razreda PŠ Drinovci u sklopu nastavnog sata iz medijske kulture učili su kako samostalno pronaći podatke o određenom knjižnom naslovu kataloškim i računalnim pretraživanjem.
MOJA PRVA SLIKOVNICA
Učenici 2. i 3. razreda okušali su se u pisanju i ilustriranju vlastite slikovnice. Cilj je bio potaknuti učenike da izraze maštovitost i kreativnost te praktično primjene likovno-literarna znanja i vještine. Dobili smo male autorske slikovnice koje će biti pohranjene u školskoj knjižnici kako bi poslužile kao inspiracija i drugim učenicima.
MALI STRIPOLJUPCI
Učenici PŠ Drinovci izrađivali su stripove iz lektira koje su čitali u listopadu. Roman Kako je tata osvojio mamu učenici 5. razreda obradili su u obliku zajedničke „lektire u stripu“ dok su učenici 6. razreda izrađivali stripove prema romanu Kroz pustinju i prašumu.
I za kraj....
„KVIZOBOJ“
U područnim školama Oklaj i Drinovci učenici su sudjelovali u „Kvizoboju“ – kviz o poznavanju pročitanih lektirnih naslova. Cilj kviza je učenike potaknuti na čitanje lektire te razvijanje natjecateljskog duha o znanju pročitanog.
Učenici 5. razreda Drinovci pokazali su svoje znanje o pročitanim lektirnim naslovima od 1. do 5. razreda. Iako su svi učenici pokazali zavidno znanje pobijedila je učenica Klara Duran.
Učenici prvog i četvrtog razreda PŠ Oklaj pokazali su svoje znanje iz pročitanih lektirnih naslova Čudnovate zgode šegrta Hlapića i Družba Pere Kvržice. Najbolje su bile učenice Marija i Jana Pokrovac iz 4. razreda i Mia Validžić iz 1. razreda.