preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Mihanovića - Petropoljskog Drniš

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa (mala)
Moj uspjeh na kraju godine mogao bi biti:





Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 11. 2018.

Ukupno: 233013
JELOVNIK ZA VELJAČU

Kako se zaštititi u svijetu interneta, HAKOM brošura

INFORMATIČKI KUTAK

Provjerite dostupnost određene
knjige u vašim školskim
knjižnicama putem mrežnog kataloga
 
VIRTUALNA KNJIŽNICA

EDUTORIJ

Edutorij je repozitorij digitalnih obrazovnih sadržaja koji omogućuje objavu, pristup, pohranu i razmjenu digitalnih obrazovnih sadržaja.

 

ON-Line lektire za OŠ

Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)

OFFICE 365

Za prijavu potrebno je imati AAI@edu korisničko ime i lozinku. (Informacije možete dobiti u tajništvu škole)

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Memento prijateljstva - 4.r PŠ Gradac
Autor: Antonia Šindilj, 11. 5. 2018.

Tijekom ove školske godine učenici 4. razreda PŠ Gradac, zajedno s pedagoginjom Antoniom Šindilj, uključili su se u projekt građanskog odgoja Memento prijateljstva. Projekt se odvija već četvrtu godinu za redom pod vodstvom Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave ZVONO te je praćen na obrazovnoj platformi eTwinning.

 


Cilj projekta je kroz niz aktivnosti putem radioničkog oblika rada s učenicima nižih razreda razvijati sljedeće kompetencije Građanskog odgoja i obrazovanja: socijalne vještine, prihvatljivo ponašanje, samostalnost, samopouzdanje, međusobno uvažavanje.

 

 

Tijekom projekta održane su četiri pedagoške radionice pod nazivom Cvijet vrlina, Recept za prijateljstvo, Mirno rješavanje sukoba i Bolja komunikacija = bolja suradnja.

Zadatak radionica bio je razvoj socijalnih vještina (suosjećanje, razumijevanje, prijateljstvo, tolerancija), razvoj  komunikacijskih vještina, samokontrole, preuzimanje odgovornosti za svoje postupke, razvijanje odgovornosti prema sebi i drugima, razvoj pozitivne slike o sebi te stjecanje znanja o sebi kroz prepoznavanje i razumijevanje svojih vrlina i mana.

Navedeno se činilo kroz zajedničko druženje, igre, promišljanje, raspravljanje i rješavanje određenih zadataka s učenicima.

 

Putem slika pogledajte naše druženje, igre  i radove..

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju